ترجمه آلمانی سوء پیشینه - دارالترجمه رسمی پارسیس
بهترین زبان ها برای یادگیری

ترجمه آلمانی سوء پیشینه

ترجمه آلمانی گواهی عدم سوء پیشینه 

جهت ترجمه آلمانی سوء پیشینه پس از دریافت از پست اصل گواهی به همراه پاسپورت جهت انجام ترجمه آلمانی نیاز خواهد بود .

شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد که برای گرفتن اقامت و  دریافت ویزای یک کشور آلمانی زبان  به این نیاز پیدا کنید که سوء پیشینه شما به آلمانی ترجمه شود  و به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه ایران برسد ؛ بنابراین برای دریافت گواهی عدم وجود سوء پیشینه کیفری باید به یکی از مراکز پلیس +10 به همراه کارت ملی و شناسنامه مراجعه کنید در مرکز پلیس +10 از شما انگشت نگاری می شود  و در صورت عدم داشتن سابقه کیفری موثر ؛ گواهی عدم  سوء پیشینه از طریق پست ظرف یک هفته الی 10 روز به درب منزل شما ارسال میشود .

نکات مهم در ترجمه آلمانی گواهی عدم سوء پیشینه

نکته مهم و قابل توجه در ترجمه رسمی سوء پیشینه این است که سوء پیشینه تنها یک ماه  از تاریخ صدور اعتبار دارد و شما باید به محض دریافت سوء پیشینه از پست  برای ترجمه آن اقدام نمایید و زمانی که ترجمه به دادگستری و وزارت امورخارجه ارسال می شود تا تاییدات لازم را اخذ کند باید اعتبار داشته باشد و اعتبار آن منقضی نشده باشد .

بنابراین در صورتی که اعتبار سوء پیشینه شما منقضی شده باشد باید مجدد جهت اخذ سوء پیشینه اقدام کنید تا ترجمه  آن امکان پذیر باشد بنابراین ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه ای که اعتبار آن به پایان رسیده غیر ممکن خواهد بود .

 ترجمه سوء پیشینه هیچ گونه پیش نیاز و تشریفاتی خاصی نیاز ندارد و تنها اعتبار داشتن سوء پیشینه  برای ترجمه آن با تایید دادگستری و وزارت امورخارجه کفایت می کند .

در برخی موارد نیاز است که ترجمه پس از اخذ تایید دادگستری و وزارت خارجه  تایید سفارت را نیز باید داشته باشد تا در کشور مورد نظر قابل استفاده باشد – در این صورت  پس از اینکه دارالترجمه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری را به آلمانی ترجمه نمود و به تایید دادگستری و وزارت امورخارجه رساند باید خود متقاضی شخصاً نسبت به اخذ  تایید سفارت کشور مورد نظر اقدام نماید .

با توجه به اهمیت اطلاعات شخصی در ترجمه سوء پیشینه توصیه میشود بعد از دریافت ترجمه نام و نام خانوادگی و شماره ملی و محل صدور و کلیه اطلاعات شخصی خود را به دقت چک کنید تا در صورت مشاهده هرگونه اشتباه موضوع را به دارالترجمه اطلاع دهید تا دارالترجمه به سرعت نسبت به برطرف کردن اشتباهات احتمالی برآید .

سوء پیشینه آلمانی

سوء پیشینه آلمانی

سوء پیشینه چیست ؟

سوء پیشینه یا سابقه کیفری شامل اطلاعات مربوط به فعالیت جنایی یا درگیری شخصی است , گواهی سوء پیشینه به جمع آوری و مستند سازی نوعی از اطلاعات از سوابق کیفری فرد بوده که در پرونده درج میگردد .

نکته جالب این است که همه برخوردها با فرد و یا اشخاص به سابقه کیفری منجر نمی شود , به عنوان مثال اگر مامور پلیس به شما بلیط ورزشگاه فوتبال بفروشد یک تخلف است اما جرم محسوب نمی شود

اگر در رابطه با یک پرونده جنایی از شخص انگشت نگاری گردد در واقع فرد مذکور سوء پیشینه پیدا میکند از طرفی  سوء پیشینه صرفا اطلاعاتی است که در مورد بازداشت ها و محکومیت های شخص در بایگانی ثبت و ذخیره می شود .

برای فهم بیشتر در مورد گواهی سوء پیشینه در ایران طبق قانون کیفری در جمهوری اسلامی می توان از طرف پلیس +10 درخواست استعلام گواهی عدم سوء پیشینه را انجام داد که معمولا بین یک هفته تا 10 روز  به طول می انجامد .

چرا برخی محکومیت ها در گواهی عدم سوء پیشینه درج نشده است

در قانون مجازات اسلامی محدودیت ها اگر حدود 1 سال و یا پایین تر باشد بنا به برخی دلایل امکان حذف و پاک کردن سابقه و یا سوءسابقه وجود خواهد داشت و در اصطلاح در گواهی عدم سوء پیشینه این محکومیت ها درج نمی گردد .

گواهی عدم سوء پیشینه ممکن است برای ارگان ها جهت استخدام , اخذ کسب و جواز شغلی , اخذ اقامت و دریافت روادید جهت مهاجرت و یا بورسیه به کشور خارجی نیاز است.

کاربرد گواهی سوء پیشینه در ایران

کاربرد اصلی گواهی عدم سوء  پیشینه در ایران در تصدی شغل هایی نظیر ریاست جمهوری , انتخابات مجلس خبرگان – قوه قضاییه و تمامی دستگاه های کشور بسیار زیاد مهم و عینی بوده که که علاوه براین موسسات داخلی و دولتی بسیاری از جمله موسسات خصوصی اقدام به اخذ و دریافت این گواهی خواهند نمود .

نکته 1: طبق قانون مجازات اسلامی تمامی موارد حقوق اجتماعی شامل اخذ دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خواهد شد .

 قیمت ترجمه  آلمانی سوء پیشینه

لازم به ذکر است قیمت ترجمه رسمی سوء پیشینه در زبان غیر از انگلیسی نیاز به بررسی دقیق توسط مترجم رسمی داشته که پس از بررسی از طریق کارشناسان ترجمه آلمانی به ایمیل شما انجام خواهد شد .

ترجمه آلمانی سوء پیشینه به زبان های مقصد

ما در تیم دارالترجمه آلمانی خود قادریم که با استفاده از مترجم رسمی آلمانی گواهی عدم سوء پیشینه شما را در کمترین زمان ممکن به زبان های مختلفی از جمله ترجمه آلمانی به فارسی انجام دهیم ما در زبان هایی از جمله آلمانی , ترجمه انگلیسی سوء پیشینه , ترجمه فرانسه و سایر زبان ها تحت پوشش  قادر به ارائه این ترجمه رسمی به همراه تاییدات کامل خواهیم بود

ما در ارائه خدمات ترجمه رسمی پیک رایگان داریم که در صورتی که در تهران هستید میتوانید از طریق بخش ثبت سفارش واقع در صفحه اصلی ارسال درخواست نمایید

شرایط اخذ گواهی سوء پیشینه :

نکته :برای آقایان و خانم ها به صورت اختصاصی و عمومی شرایط خاصی وجود دارد که برای دریافت کامل شرایط از طریق سایت پلیی + 10  میتوانید پیگیری نمایید  .

فرم ترجمه رسمی آلمانی سوء پیشینه

فرم ترجمه رسمی  آلمانی سوء پیشینه در سایت دارالترجمه رسمی پارسیس قرار داده شده است تا آن دسته از عزیزانی که به دنبال  یادگیری ترجمه آلمانی سوء پیشینه هستند  بتوانند از آن استفاده بکنند و با ترجمه صحیح سوء پیشینه آشنا شوند بنابراین هیچ ارزش قانونی  ندارد .و برای ترجمه رسمی گواهی عدم سوء پیشینه باید اصل گواهی به دارالترجمه ارائه شود .

نوشتهٔ پیشین
ترجمه ادبی
نوشتهٔ بعدی
بهترین زبان ها برای یادگیری

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست