5 نمونه از بهترین کتاب گرامر آلمانی به همراه مزایا و معایب - دارالترجمه رسمی پارسیس
5 نمونه از بهترین کتاب گرامر آلمانی به همراه مزایا و معایب

5 نمونه از بهترین کتاب گرامر آلمانی به همراه مزایا و معایب

کتاب گرامر آلمانی به عنوان یکی از ابزارهای مهم یادگیری این زبان است. یادگیری زبان آلمانی ممکن است دشوار باشد بنابراین یک کتاب آموزشی می‌تواند به شما در یادگیری اصول اولیه هر زبان کمک کند. شما می‌توانید بامطالعه بهترین کتاب‌های گرامر زبان آلمانی تسلط خود را در این زبان افزایش داده و بتوانید آن را درک کنید. در اینترنت کتاب‌های گرامر زبان آلمانی بی‌شماری هستند و موضوعات متفاوتی دارند اما این‌ها جزو بهترین کتاب گرامر آلمانی بوده که می‌توانید در سال جدید پیدا کنید. ما در این مقاله از سایت دارالترجمه رسمی پارسیس 5 نمونه از بهترین کتاب‌های دستور زبان آلمانی را به شما معرفی کرده و نقاط قوت و ضعف آن را بررسی خواهیم کرد. درصورتی‌که علاقه‌مند به آشنایی با این کتاب‌ها هستید با ما در ادامه همراه باشید.

چرا یادگیری گرامر زبان آلمانی مهم است؟

ازآنجایی‌که یادگیری هر زبان بایستی بر مبنای تمریناتی چون مهارت گوش دادن، خواندن، صحبت کردن و نوشتن باشد لذا مطالعه گرامر به تنهایی نمی‌تواند جای هرکدام از این مهارت را بگیرد؛ اما اگر مهارت گرامر و یا دستور زبان شما بالا برود می‌توانید مهارت‌های 4 گانه زبان رو بسیار سریع بیاموزید. برای مثال زمانی که کلمات آلمانی را می‌شنوید متوجه الگوهایی ساختار زبان آن شده و می‌توانید با تمرکز بیشتر به یادگیری آلمانی بپردازید.

بهترین کتاب‌های گرامر آلمانی کدم‌اند؟

ما در این بخش 5 نمونه از بهترین کتاب‌های گرامر آلمانی را انتخاب کردیم تا آن‌ها را برای شما مقایسه کنیم. بد نیست به مزایا و معایب هرکدام نیز نگاهی بیاندازید تا بتوانید برای خرید کتاب گرامر آلمانی انتخاب خوبی داشته باشید. به‌صورت کلی تمام کتاب‌های دستور زبان آلمانی که در این مطلب معرفی می‌شوند دارای مزایای زیر هستند:

  • دارای امتیاز بالا
  • توضیحات به زبان انگلیسی
  • تمرکز بالا بر روی ساختار و دستور زبان

با ما همراه باشید تا بهترین کتاب‌های دستور زبان آلمانی را در سال 2022 به شما معرفی کنیم.

کتاب گرامر English Grammar For Students Of German

1. کتاب گرامر آلمانی English Grammar For Students Of German

این کتاب برای زبان‌آموزانی است که به دنبال توضیحات گام‌به‌گام و آسان می‌باشند. به‌صورت کلی برای افرادی مناسب می‌باشد که زبان انگلیسی آنها در حد B2 باشد از طرفی در این کتاب اصطلاحات و دستور زبان آلمانی از ابتدا توضیح داده می‌شود و مثال‌های خوبی برای هرکدام آورده خواهد شد.

مزایا: این کتاب دارای بالاترین امتیاز در لیست بهترین کتاب‌های گرامر آلمانی خواهد بود. هر فصل از این کتاب به نکات گرامری خوبی می‌پردازد و این امکان را برای زبان‌آموز ایجاد می‌کند تا سطح زبان و یادگیری خود را افزایش دهد. در این کتاب به توضیح مفاهیم گرامری و ارتباط آن با زبان انگلیسی پرداخته می‌شود تا زبان‌آموز بتواند درک بهتری از زبان آلمانی داشته باشد.

معایب: هیچ موردی پیدا نشد.

کتاب گرامر Complete German Grammar

2. کتاب گرامر آلمانی Complete German Grammar

مزایا: این کتاب مناسب زبان آموزان علاقه‌مندی است که می‌خواهند تمرینات پایه‌ای گرامر را با دقت بالا انجام دهند. به‌صورت کلی زبان آموزان سطح مبتدی و کسانی که به دنبال تمرینات پرتکرار هستند می‌توانند از این منبع خوب بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است با به کار بردن آزمون‌های تعاملی و مثال گونه به تقویت مهارت زبان آلمانی پرداخته شده است.

معایب: همه زمینه‌های گرامری را تحت پوشش قرار نمی هد و مانند کتاب لیست اول کامل نخواهد بود.

کتاب گرامر Hammer’s German Grammar And Usage

3. کتاب گرامر آلمانی Hammer’s German Grammar And Usage

زبان‌آموزانی که به دنبال یادگیری کامل و جامع آلمانی می‌باشند می‌توانند از این نسخه استفاده کنند. این کتاب راهنمای خوبی برای دانش آموزان و هم برای معلمان زبان آلمانی خواهد بود. در این کتاب توضیحات بسیار شفافی از دستور زبان آلمانی چه به‌صورت رسمی و چه به‌صورت غیررسمی آورده شده است.

مزایا: این کتاب برای اولین بار در سال 1971 میلادی منتشر شد. از آن زمان به بعد تا به امروز به‌عنوان یک منبع بسیار مفید در دستور زبان آلمانی مورد اعتماد تمامی زبان آموزان جهان قرار گرفت. با توجه به این‌که جدیدترین نسخه منتشرشده از ناشر برتر و پایگاه اطلاعاتی Taylor & Francis Online می‌باشد در حال حاضر نسخه ششم آن توسط سایت آمازون در دسترس قرارگرفته است.

معایب: متأسفانه این کتاب فوق‌العاده نیز همچنان برخی اشتباهات کوچکی در خود دارد که بایستی در نسخه بروزتر رفع گردد.

کتاب گرامر زبان آلمانی Schaum’s Outline Of German Grammar

4. کتاب دستور زبان آلمانی Schaum’s Outline Of German Grammar

مزایا: این کتاب مانند کتاب هامر راه‌حل‌های گام‌به‌گامی را برای تمرینات جامع ارائه داده که در حدود 336 صفحه در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. علاوه بر توضیحات کلی گرامری، صدها مثال نیز برای تمرینات در اختیار شما قرار می‌دهد و کلید پاسخ را نیز با خود دارد. از طرفی شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مرجع آن به بیش از 700 پادکست صوتی دسترسی داشته باشید.

معایب: بر اساس گزارشات کاربران جنس کاغذ این کتاب نازک بوده و بسیار آسیب‌پذیر است.

کتاب دستور زبان آلمانی German Grammar Drills

5. کتاب گرامر آلمانی German Grammar Drills

مزایا: این کتاب فوق‌العاده با توضیحات واضح بیش از 200 تمرین منحصربه‌فرد در حدود 312 صفحه کل سیستم گرامری را تحت پوشش قرار می‌دهد. این کتاب مناسب زبان آموزان سطوح متوسط بوده و برای افرادی که در سطح مبتدی و یا بسیار مبتدی می‌باشند مناسب نخواهد بود. از طرفی دارای برخی آزمون‌های آزمایشی بوده که سطح مهارت آلمانی شمارا تقویت خواهد کرد.

معایب: طبق گزارش کاربران نوع آموزش آن چندان جذاب نخواهد بود.

نتیجه‌گیری

هر کتاب گرامر آلمانی که در این مطلب معرفی‌شده است یک انتخاب عالی برای خرید است. فراموش نکنید تنها با استفاده از یک کتاب نمی‌توانید سطح مهارت خود را بالا ببرید. بد نیست از تمامی جوانب آموزشی از پادکست‌های صوتی آلمانی گرفته تا فیلم‌های آموزشی بهره ببرید. اگر خوش‌شانس هستید و یک سفر مهاجرتی به آلمان دارید می‌توانید از هر فرصتی استفاده کنید و مهارت زبان خود را تقویت کنید. در پایان یک اپلیکیشن عالی را برای یادگیری آلمانی به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با استفاده از برنامه دولینگو مهارت زبان آلمانی خود را بالا ببرید.

نوشتهٔ پیشین
7 نمونه از بهترین کتاب گرامر ایتالیایی برای مبتدیان و سطوح بالاتر
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی مبایعه نامه به همراه تاییدات

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست