آشنایی با بهترین دیکشنری ایتالیایی - دارالترجمه رسمی پارسیس
آشنایی با بهترین دیکشنری ایتالیایی

آشنایی با بهترین دیکشنری ایتالیایی

اگر برای درک معانی بهتر الفبای تخصصی در زبان ایتالیایی نیاز به یک فرهنگ لغت خوب دارید تا بتوانید از طریق آن‌ها وام‌واژه تخصصی را ترجمه کنید در این مطلب چند نمونه از بهترین دیکشنری ایتالیایی را معرفی نمودیم. همان‌طور که می‌دانید درگذشته برای تهیه یک فرهنگ لغت مجبور بودیم به کتاب‌فروشی‌ها مراجعه و یک کتاب دیکشنری آلمانی قطور را خریداری کنیم و مسافت طولانی آن را حمل کنیم؛ اما امروزه به لطف اینترنت و پیشرفت فناوری دسترسی صدها دیکشنری آنلاین ایتالیایی به‌راحتی میسر است. لازم به ذکر است برخی از این دیکشنری‌های تخصصی در نسخه‌های مختلف تلفن همراه عرضه‌شده است که هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت آفلاین قابل‌استفاده و نصب خواهد بود.

نرم افزارهای دیکشنری ایتالیایی

آشنایی با انواع نرم افزارهای دیکشنری ایتالیایی آنلاین و آفلاین

همان‌طور که میدانید دلیل استفاده از دیکشنری آنلاین و آفلاین بیشتر به خاطر شرایط و نحوه استفاده شما است. مثلاً اگر قصد سفر دارید و ممکن است به دلیل محدودیت برخی شرایط دسترسی شما به اینترنت قطع شود شما چاره‌ای ندارید تا با استفاده از دیکشنری آفلاین ایتالیایی بتوانید نیاز خود را برطرف کنید؛ اما زمانی که اینترنت در دسترس شما قرار می‌گیرد محدودیت در استفاده از انواع دیکشنری ایتالیایی به‌صورت آنلاین نخواهید داشت. لازم به ذکر است در حال حاضر برای انواع نرم‌افزارهای دیکشنری ایتالیایی به فارسی و یا سایر زبان‌ها نسخه اندروید، iOS و یا ویندوز وجود دارد برای آشنایی با این نرم‌افزارها در ادامه با ما همراه باشید.

دیکشنری ایتالیایی WordReference

یکی از کامل‌ترین و بهترین دیکشنری ایتالیایی WordReference بوده که به‌عنوان دیکشنری آنلاین ایتالیایی شناخته می‌شود. لازم به ذکر است این اپلیکیشن هم در نسخه iOS و هم در نسخه Android بر روی تلفن همراه شما قابل‌نصب و استفاده خواهد بود. یکی از شاخصه‌های این نرم‌افزار استفاده از تالار گفتمان بین مترجمان و زبان آموزان است تا اگر مشکلی در ترجمه متون تخصصی پیدا کردند بتواند سؤالات خود را در آن به اشتراک بگذارند.

دیکشنری ایتالیایی کامپکت آکسفورد

این دیکشنری را با نام انگلیسی Compact Oxford Italian Dictionary می‌تواند در گوگل جستجو کرد. لازم به ذکر است درصورتی‌که نیاز به یک دیکشنری تخصصی ایتالیایی به انگلیسی در بیش از 90 هزار کلمه تخصصی رادارید منبع بسیار خوبی برای استفاده بهترین واژگان کلیدی زبان ایتالیایی برای زبان آموزان خواهد بود. لازم به ذکر است علاوه بر ترجمه لغات تخصص بخشی جداگانه به‌عنوان گرامر در اختیار داشته که نکات مهم دستور زبان ایتالیایی را در خود جای‌داده است. درصورتی‌که زبان انگلیسی شما بسیار خوب است می‌توانید از این فرهنگ لغت دوطرفه استفاده نمایید و زبان ایتالیایی خود را تقویت نمایید.

دیکشنری Audio Collins Mini Gem

نرم‌افزار فرهنگ لغت Audio Collins Mini Gem به مدت 30 روز استفاده آزمایشی رایگان بوده وبِ عنوان یک دیکشنری ایتالیایی آفلاین شناخته می‌شود. البته با استفاده از اتصال به اینترنت قادرید تلفظ بسیاری از کلمات تخصصی ایتالیایی را مشاهده نمایید. یکی از بهترین مشخصات استفاده جستجوی سریع و هوشمندانه معانی کلمات به‌محض تایپ کردن در باکس جستجو خواهد بود.

دیکشنری ایتالیایی Italian-English dictionary by AllDict

این نرم‌افزار به‌عنوان یکی از بهترین دیکشنری آفلاین ایتالیایی با تلفظ می‌باشد که کاربری بسیار آسانی خواهد داست. لازم به ذکر است زمانی بر روی هر واژه جستجو شده کلیک کنید می‌توانید به‌راحتی صدای آوایی هرکدام از کلمات را شنیده تا بتوانید یک تلفظ درست ایتالیایی داشته باشید. لازم به ذکر است عملکرد صوتی آواها بر روی کلمات تنها در صورتی فعال است که به اینترنت متصل باشید.
یکی از شاخصه‌های استفاده از این نرم‌افزار این است که می‌توانید خود شخصاً برخی کلمات را اضافه نمایید و به‌نوعی تمرینات شنیداری ایجاد کنید.

بهترین دیکشنری تصویری ایتالیایی

معرفی بهترین دیکشنری تصویری ایتالیایی

در میان انواع مختلف از بهترین فرهنگ لغت‌های تخصصی برخی از دیکشنری‌های تصویری وجود دارند که تعریف و معانی کلمات بر اساس ترسیم تصاویر مرتبط خواهد بود. کاربرد اصلی استفاده از کتاب‌های دیکشنری مصور ایتالیایی در آموزشگاه‌های زبان خارجه ایتالیایی برای زبان آموزان مبتدی خواهد بود. ما در این بخش به معرفی چند نمونه از بهترین دیکشنری‌های تصویری ایتالیایی خواهیم پرداخت.

دیکشنری تصویری ایتالیایی Oxford-Duden Pictorial Italian and English Dictionary

این فرهنگ لغت تصویری بیش از 28000 کلمات به همراه تصویر را در اختیار دارد که به‌صورت جفت زبان ایتالیایی به انگلیسی خواهد بود. درصورتی‌که اقدام به آموزش زبان Italian کرده‌اید این کتاب مصور بسیار کمک‌کننده است.

دیکشنری تصویری ایتالیایی Italian English Bilingual Visual Dictionary

این کتاب فرهنگ لغت بصری ایتالیایی به انگلیسی در حال حاضر با بیش از 10000 اصطلاحات تخصصی با موضوعات مختلف باعث می‌شود ترجمه و یادگیری این زبان را بسیار راحت نماید. لازم به ذکر است این کتاب با یک نرم‌افزار رایگان مخصوص تلفن همراه در نسخه iOS و یا Android همراه بوده که باعث می‌شود توسط این نرم‌افزار تلفظ‌های صحیح عبارات را طبق کتاب گوش دهید.

نوشتهٔ پیشین
نکات مهم در انتخاب بهترین دارالترجمه
نوشتهٔ بعدی
آشنایی با بهترین دیکشنری ژاپنی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست