آشنایی با بهترین دیکشنری ژاپنی - دارالترجمه رسمی پارسیس
بهترین دیکشنری ژاپنی

آشنایی با بهترین دیکشنری ژاپنی

یادگیری یک‌زبان ممکن است فرآیند سخت و طولانی باشد خصوصاً اگر آن زبان جزء سخت‌ترین زبان‌های دنیا به‌حساب آید. امروزه بسیاری از گردشگران در سراسر جهان نیاز مبری به دیکشنری و یا فرهنگ لغت زبان‌های مختلف دارند. از طرفی یک مترجم تخصصی نیز ممکن است در هنگام ترجمه برخی لغات به یک دیکشنری تخصصی نیاز داشته باشد. خوشبختانه امروزه انواع مختلفی از دیکشنری‌های تخصصی هم به‌صورت نرم‌افزاری و هم به‌صورت کتاب عرضه می‌شوند. درصورتی‌که مترجم ژاپنی هستید و یا قصد سفر به کشور ژاپن رادارید مطمئناً استفاده از یک دیکشنری ژاپنی به شما کمک شایانی می‌کند تا بتوانید با کلمات و دستور زبان مختلفی آشنا شوید. ما در این مقاله به معرفی برخی از انواع بهترین دیکشنری ژاپنی به فارسی و یا سایر زبان‌ها خواهیم پرداخت در ادامه با ما همراه باشید.

دیکشنری ژاپنی Linguee

قیمت: رایگان

دیکشنری چندزبانه Linguee علاوه بر اینکه به‌عنوان یک فرهنگ لغت تخصصی و چندزبانه می‌باشد برای زبان ژاپنی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. در هنگامی‌که می‌خواهید از این فرهنگ لغت استفاده نمایید کافی است یک کلمه را در برنامه موردنظر جستجو نمایید و آن کلمه را در زبان‌های موردنظر خود مشاهده نمایید. لازم به ذکر است این نرم‌افزار را به‌نوعی یک دیکشنری آفلاین ژاپنی نیز می‌شناسند؛ زیرا قابلیت استفاده در حالت آفلاین را دارد. برای نصب نرم‌افزار می‌توانید از Linguee گوگل پلی اقدام نمایید.

Google Translate

قیمت رایگان

در بین بسیاری از نرم‌افزارهای ترجمه لغات و یا دیکشنری آنلاین احتمالاً Google Translate بهترین گزینه خواهد بود. لازم به ذکر است این اپلیکیشن ترجمه گوگل که توسط شرکت گوگل طراحی‌شده به‌عنوان یکی از بهترین دیکشنری ژاپنی به فارسی با تلفظ صوتی خواهد بود. شما حتی می‌توانید دوربین تلفن همراه خود را بر روی یک متن و یا عکس ژاپنی قرار داده و آن را به فارسی ترجمه نمایید. لازم به ذکر است استفاده از اپلیکشن مترجم گوگل رایگان بوده و با حدود بیش از 103 زبان آنلاین و بیش از 59 زبان آفلاین فعال خواهد بود.

دیکشنری ژاپنی JSHO

فرهنگ لغت قدیمی JSHO به‌عنوان یکی از بهترین دیکشنری‌های ژاپنی خواهد بود. لازم به ذکر است این فرهنگ لغت انواع کلمات دستوری و واژگان ژاپنی را در خود دارد. تنها نقطه‌ضعفی که شاید داشته باشد این است که در حین برنامه ممکن است برخی تبلیغات نمایش داده شود. JSHO را به‌عنوان یک دیکشنری انگلیسی به‌ژاپنی می‌شناسند که بسیار سبک، سریع و ساده است. لازم به ذکر است می‌توان به‌صورت کاملاً آفلاین از این اپلیکیشن استفاده نمود. جهت دانلود و نصب می‌توانید از طریق بخش JSHO گوگل پلی اقدام نمایید.

Persian Japanese Dictionary

دیکشنری ژاپنی به فارسی Persian Japanese Dictionary به‌عنوان یکی از فرهنگ لغت رایگان و پیشرو در زبان ژاپنی و فارسی است که در حال حاضر برای نسخه اندروید قابل‌استفاده خواهد بود. لازم به ذکر است کاربران می‌توانند پس از نصب برنامه هر کلمه و هر ترجمه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی از طریق همین برنامه اشتراک‌گذاری نمایند. این فرهنگ لغت برای دانشجویان و مترجمان بسیار کاربری است. جهت دانلود نیز می‌توانید از طریق بخش Google play Persian Japanese Dictionary اقدام نمایید.

کتاب دیکشنری تصویری ژاپنی به فارسی

لازم به ذکر است یک نمونه کتاب رایگان دیکشنری تصویری ژاپنی به فارسی اثر مارلن گودمن با ترجمه احسان کوثری نیا را در این بخش قراردادیم. لازم به ذکر است در این کتاب مفید بیش از 1500 واژه تخصصی در مورد همه اشیاء ازجمله ورزش، خانه، اقیانوس، ابزار کار و غیره استفاده‌شده است. در هر صفحه از این کتاب تصاویر کارتونی را مشاهده می‌کنید که هر بخش از جزئیات را از ژاپنی به فارسی ترجمه نموده است. لازم به ذکر است کتاب دیکشنری تصویری ژاپنی علاوه بر زبان فارسی زبان انگلیسی را برای فهم بیشتر شما عزیزان در خود جای‌داده است. جهت دانلود رایگان کتاب دیکشنری تصویری ژاپنی کلیک کنید.

بیشتر بدانید:

نوشتهٔ پیشین
آشنایی با بهترین دیکشنری ایتالیایی
نوشتهٔ بعدی
آشنایی با بهترین دیکشنری اسپانیایی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست