قیمت ترجمه رسمی اسپانیایی - دارالترجمه رسمی پارسیس
دارالترجمه اسپانیایی

قیمت ترجمه رسمی اسپانیایی

دارالترجمه رسمی پارسیس جهت آشنایی هرچه تمام تر مخاطبان و کاربران قیمت های بروز را اعلام میدارد

قیمت ترجمه رسمی اسپانیایی

زبان اسپانیایی امروزه در ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است در ایران مترجم رسمی اسپانیایی وجود دارد اما به دلیلی کم بودن تعداد مترجم رسمی و تخصصی زبان اسپانیایی , جهت ترجمه رسمی اسپانیایی مشکلات زیادی وجود خواهد داشت . این مشکلات مربوط به میزان زمان تحویل به مشتری است نه کیفیت کار .

ترجمه اسپانیایی به فارسی در دپارتمان دارالترجمه اسپانیایی انجام می شود , ما به عنوان دارالترجمه رسمی اسپانیایی پارسیس قادریم متون و مقالات شما را از زبان مبدا به زبان مقصد ترجمه کنیم .

ترجمه زبان اسپانیایی به‌عنوان دومین زبان پرتکلم دنیا،  با پراکندگی جغرافیایی بسیار, چنان‌که گفته‌ شد، زبان رسمی ۲۰ کشور دنیا است.

زبان اسپانیایی یا اسپانیول، که کاستیلی نیز خوانده می‌شود، زیرمجموعه‌ای از زبان‌های رومی‌تبار است که خود به خانواده‌ی بزرگ زبانی هندواروپایی بازمی‌گردد.

زبان اسپانیایی دومین زبان از نظر شمار افرادی است که این زبان، زبان مادری‌شان بوده و با آن سخن می‌گویند و از این نظر یک رتبه پایین‌تر از زبان چینی است.

زبان اسپانیایی زبان رسمی در ۲۰ کشور دنیا است که بیشتر کشورهای اروپای غربی، آمریکای جنوبی و قسمتی از جنوب غربی آمریکای شمالی را شامل می‌شوند. این زبان در ایالات متحده‌ی آمریکا نیز به‌عنوان زبان دوم کشور انتخاب شده است. در مجموع در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ میلیون نفر به این زبان گویش می‌کنند.

 

(جهت استعلام دقیق قیمت ها حتما تماس بگیرید )

, ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت ترجمه زبان ایتالیایی
نوشتهٔ بعدی
قیمت ترجمه رسمی ژاپنی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست