10 نمونه از بهترین سایت های آموزش آنلاین اسپانیایی رایگان - دارالترجمه رسمی پارسیس
10 نمونه از بهترین دوره های آموزشی زبان اسپانیایی به صورت آنلاین و رایگان

10 نمونه از بهترین سایت های آموزش آنلاین اسپانیایی رایگان

امروزه زبان اسپانیایی به عنوان یک زبان محبوب و شیرین در جهان شناخته می‌شود به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان اسپانیولی هستند. زبان اسپانیایی (اسپانیولی) طبق آمار سایت ویکی‌پدیا حدوداً 500 میلیون نفر گویشور دارد. این زبان در سطح جهانی بعد از زبان چینی، هندی و انگلیسی در رتبه چهارم قرار دارد و به همین دلیل از اهمیت بسیار بالایی برای یادگیری و همچنین ترجمه برخوردار خواهد بود. اگر علاقه‌مند به یادگیری زبان اسپانیایی هستید و می‌خواهید با بهترین سایت های آموزش آنلاین اسپانیایی آشنا شوید با این مقاله از سایت دارالترجمه رسمی پارسیس با ما همراه باشید.

بهترین سایت های آموزش آنلاین اسپانیایی

بهترین سایت های آموزش آنلاین اسپانیایی

معرفی 10 سایت آنلاین دوره آموزشی اسپانیایی

اگر قصد یادگیری زبان اسپانیایی را دارید و نمی‌دانید که از کجا بایستی شروع به یادگیری کنید ما در این بخش چندین سایت آنلاین و رایگان یادگیری اسپانیایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

سایت Loecsen به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت آموزش زبان اسپانیایی است

سایت Loecsen به عنوان بهترین سایت دوره آموزشی زبان اسپانیایی

1- Loecsen

سایت Loecsen به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت آموزش زبان اسپانیایی است که البته برای مبتدیان بسیار کاربردی خواهد بود. با استفاده از سایت Loecsen می‌توان مطلب و کلمات اسپانیایی را به‌راحتی به‌خاطر بسپارید. در این سایت موضوعات مختلفی تحت پوشش قرار دارد که دوره‌های آنلاین اسپانیایی حتی از طریق پادکست‌های آموزشی قابل‌یادگیری است. شما می‌توانید هنگام کار با سایت Loecsen زبان اسپانیولی را همراه با لهجه فرابگیرید.

سایت Learn Practical Spanish Online برای افزایش مهارت یادگیری زبان اسپانیایی

سایت Learn Practical Spanish Online برای افزایش مهارت یادگیری زبان اسپانیایی

2- سایت Learn Practical Spanish Online

این سایت نیز به‌عنوان یک سایت آموزشی برای افزایش مهارت یادگیری زبان اسپانیایی خواهد بود. جالب است بدانید شما با اولین ورود به این سایت نیاز به هیچ فرایند عضویتی ندارید و می‌توانید به‌صورت کاملاً رایگان از خدمات آن بهره ببرید. اگر قصد سفر به کشور اسپانیا را دارید و می‌خواهید در مواجهه با مردم آن کشور از برخی اصطلاحات پرکاربرد اسپانیایی استفاده کنید این یک سایت ایده‌آلی برای شما خواهد بود. شما می‌توانید در این سایت حتی از Ebookهای آموزشی بهره‌مند شوید. سطوح یادگیری زبان اسپانیایی در این سایت بر اساس سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته خواهد بود که انواع ساختار جملات از جمله افعال و حتی صفت‌ها به‌راحتی آموزش داده خواهد شد.

بیشتر بدانید: آشنایی با بهترین دیکشنری اسپانیایی

Future Learn به‌عنوان یکی دیگر از بهترین سایت های آموزش آنلاین اسپانیایی خواهد بود.

Future Learn به عنوان یک سایت آموزش آنلاین اسپانیولی است.

3 -Future Learn

سایت معتبر Future Learn به‌عنوان یکی دیگر از بهترین سایت های آموزش آنلاین اسپانیایی خواهد بود. این سایت برای کسانی که در زبان اسپانیایی مبتدی هستند و اصلاً این زبان را بلد نیستند بسیار مؤثر خواهد بود. البته علاوه بر زبان اسپانیایی دوره‌های مختلف دیگری از جمله انگلیسی، چینی، آلمانی و فرانسوی را در خود جای‌داده است. شما برای استفاده از خدمات این سایت معتبر کافی است یک حساب کاربری رایگان داشته و بتوانید در دوره‌های آموزشی آن شرکت نمایید. اهمیت یادگیری زبان در سایت Future Learn به حدی است که بسیاری از دانشگاه‌های معتبر جهان به‌عنوان پارتنر این سایت شناخته شده و همکاری گسترده‌ای دارند. شما با عضویت در این سایت می‌توانید به منبع خوبی از فایل‌های آموزشی متنی و یا حتی تصویری دست پیدا کنید.

دوره های آنلاین آموزش زبان اسپانیایی

سایت LEARN SPANISH سایت آنلاین دوره های آموزشی زبان اسپانیولی

4- سایت StudySpanish.com

این سایت به‌عنوان یکی از پرمحتواترین دوره های آنلاین آموزش زبان اسپانیایی بوده که باعث ارتقا سطح گرامر، واژگان و تلفظ اسپانیولی خواهد شد. شما می‌توانید از این سایت منبع عظیمی از درس‌های آموزشی صوتی را فراگرفته و دایره واژگان خود را ارتقا دهید. سطوح مهارتی در این سایت در 3 سطح بوده که افراد بامهارت‌های مختلف می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

5- سایت FSI Spanish

این سایت به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های دوره آنلاین زبان اسپانیایی خواهد بود. جالب است بدانید برای اولین‌بار مؤسسه FSI فعالیت خود را در سال 1950 میلادی به جهت آموزش دیپلمات های آمریکایی جهت حضور در کشور اسپانیا کار خود را آغاز کرد. بدون شک امروزه داده های نگهداری شده در این سایت به عنوان یکی از جامع ترین دوره های آموزشی زبان اسپانیایی بوده که شامل صدها تمرین تخصصی، گفتاری و پادکست های آموزشی خواهد بود.

بیشتر بدانید: اگر به جهت اخذ ویزای اسپانیا نیاز به ترجمه رسمی مدارک خود دارید لازم به ذکر است این خدمات توسط مترجم رسمی در دارالترجمه پارسیس انجام خواهد شد.

6- سایت Memrise

این سایت به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سایت‌های رایگان آموزش زبان اسپانیایی است. در سایت Memrise افرادی که علاقه‌مند به یادگیری زبان اسپانیولی هستند می‌توانند با تکنیک جدیدی چون آموزش زبان اسپانیایی فلش کارت و تکرار واژگان مهارت خود را در این زبان بالا ببرند. در پلتفرم آنلاین و کاربرپسند Memrise کاربران و افراد بومی زبان با فیلم‌ها و مهارت خود سعی در یادگیری دیگر کاربران دارند. جالب است بدانید هنگام استفاده از هر نوع مرحله آموزش زبان اسپانیایی زمانی که به مرحله بعدی بروید امتیاز کسب کرده و می‌توانید امکانات بیشتری داشته باشید. شما همچنین می‌توانید در این سایت گروه‌های علمی در زبان اسپانیایی ایجاد گرده و به تعامل بپردازید.

7 – سایت Language Transfer

این سایت به‌عنوان یک سایت تعاملی در یادگیری زبان اسپانیولی است که با مجموعه‌ای از دوره های آموزشی آنلاین صوتی، گرامر و دستور زبان مهارت شما را در زبان موردنظر افزایش خواهد داد. شما با شرکت در دوره‌های آنلاین سایت Language Transfer می‌توانید با حدود 90 درس صوتی که هر کدام حدود 10 دقیقه می‌باشد استفاده کنید. شما هنگام استفاده از خدمات این سایت مانند دانش‌آموزی هستید که می‌خواهید از یک مربی زبان‌دانش کسب کنید. در طول درس‌های صوتی اسپانیایی، معلم مطالب آموزشی را بازگو کرده و شما به‌عنوان یک شنونده می‌توانید مهارت خود را در زبان موردنظر افزایش دهید.

بیشتر بدانید: آشنایی با خدمات ترجمه در دارالترجمه رسمی اسپانیایی

8- سایت EDX

EDX به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های دوره رایگان زبان اسپانیایی است. سایت EDX با پشتیبانی دانشگاه MIT و دانشگاه هاروارد دوره‌های سفارشی بسیار عالی را برای علاقه‌مندان به یادگیری ارائه می‌دهد. این سایت با بیش از 4000 دوره آنلاین بیش از حدود 81 میلیون نفر در سراسر جهان را به هم متصل خواهد کرد. اگر به دنبال تحصیل در کشور اسپانیا هستید و یا می‌خواهید به‌عنوان یک توریست به این کشور وارد شوید شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی رایگان این زبان از سطح متوسط تا پیشرفته تلفظ اسپانیایی، گرامر اسپانیایی و مهارت مکالمه اسپانیایی خود را بالا ببرید.

9- سایت University of Texas

سایت دوره آموزشی دانشگاه تگزاس به‌عنوان یک سایت با منبع عظیمی از بهترین سایت های آموزش آنلاین اسپانیایی خواهد بود. در این سایت سطوح مختلف آموزشی از مبتدی تا پیشرفته ارائه می‌شود. جالب است بدانید که هر درس دارای گرامر، ویدئو و واژگان کلیدی است.

10 – سایت The Spanish Experiment

این سایت نیز که به‌عنوان لیست آخر معرفی می‌شود به‌عنوان یکی دیگر از بهترین دوره‌های آموزشی زبان اسپانیایی به‌صورت آنلاین و رایگان بوده که با دارابودن داستان‌های جذاب کودکانه مهارت اسپانیایی شما را افزایش می‌دهد.

سخن پایانی

امروزه روش‌های بسیار زیادی برای یادگیری مهارت اسپانیایی وجود دارد که یکی از این روش‌ها استفاده از سایت‌های آنلاین دوره‌های آموزشی زبان خواهد بود. ما سعی کردیم در این مقاله از سایت دارالترجمه رسمی پارسیس 10 نمونه از بهترین سایت های آموزش آنلاین اسپانیایی را به شما معرفی کنیم. درصورتی‌که منبع آموزشی خوبی دراین‌خصوص می‌شناسید خواهشمند است از طریق بخش نظرات اسامی این سایت‌ها را به همراه یک توضیح مختصر از خدمات ارائه کرده تا دیگر مخاطبین فهیم از منابع آموزشی رایگان بهره ببرند.

نوشتهٔ پیشین
لیست کاملی از بهترین دارالترجمه های رسمی در تهران + آدرس و تلفن
نوشتهٔ بعدی
مراحل گرفتن وقت ویزامتریک برای اخذ ویزای آلمان

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست