ترجمه گواهینامه رانندگی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه گواهینامه رانندگی

ترجمه گواهینامه رانندگی

ترجمه گواهینامه رانندگی به‌عنوان یکی از مدارکی است که شاید موردنیاز متقاضیان باشد. افرادی که قصد مهاجرت موقت و یا دائم به یکی از کشورهای خارجی را دارند. ممکن است بنا به دلایلی نیاز داشته باشند تا با یک خودرو شخصی در کشور مقصد اقدام به رانندگی کنند. بیشتر این افراد نیاز دارند تا طبق قوانین جاری کشور مقصد همگام شوند.

ترجمه گواهینامه رانندگی ممکن است امروزه به‌عنوان یک الزام برای ارائه به سفارت و یا اخذ ویزا درخواستی نباشد. اما ترجمه این مدارک به‌صورت رسمی و قانونی در روند اخذ گواهینامه کشور خارجی بسیار کمک‌کننده خواهد بود. گواهینامه بین‌المللی نیز با اینکه از واژه بین‌المللی در ایران از آن استفاده می‌شود. برای ادامه مراحل قانونی در کشور مقصد نیاز به ترجمه دارند.

اهمیت ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی

اهمیت ترجمه این مدارک به حدی است که با داشتن گواهینامه برای افرادی که به سن قانونی رسیده‌اند میتوانند در یک کشور خارجی اقدام به درخواست گواهینامه نمایند. گرفتن گواهینامه وسایل نقلیه در ایران نیاز به طی‌کردن مراحل خاصی دارد. به همین دلیل افرادی که مایلند تا در فرایند اخذ گواهینامه خارجی راحت‌تر باشند. پیشنهاد ما ترجمه قانونی و رسمی این مدارک است. اخذ گواهینامه بین‌المللی در ایران و کشورهای که آن را معتبر می‌دانند بسیار مهم است و از طرفی نیاز به ترجمه هم ندارند. اما زمانی که این مدارک توسط مترجمین قسم‌خورده و رسمی ترجمه می‌شود به‌نوعی استرس و بار روانی را برای متقاضیانی که نیاز به صدور گواهینامه در کشور مقصد دارند به‌طورکلی از بین خواهد رفت.

ترجمه گواهینامه رانندگی به سایر زبان‌ها

درصورتی‌که نیاز به ترجمه قانونی این مدارک به زبان‌های مختلف در دارالترجمه رسمی را دارید. بایستی بدانید ترجمه ازروی اصل مدارک قابل انجام است. لازم به ذکر است پس از ترجمه قانونی و رسمی اخذ تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام می‌گردد. ما قادریم به زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، ترکی، آلمانی و غیره انجام دهیم.

ترجمه انگلیسی گواهینامه رانندگی

اگر نیاز به ترجمه این مدارک به زبان انگلیسی توسط مترجم رسمی را دارید. بایستی بدانید این خدمات تنها در دارالترجمه انگلیسی انجام خواهد شد. پس از ترجمه تمامی خدمات به مهر و امضای مترجم رسیده و قابل تأییدات کامل خواهند بود.

هزینه ترجمه رسمی گواهینامه

تیم پارسیس به‌عنوان یکی از دارالترجمه‌های رسمی با سابقه در امر ترجمه‌های قانونی و تخصصی است. لازم به ذکر است تعرفه اعلامی برای ترجمه‌های رسمی طبق نرخ‌نامه خواهد بود. برای مثال هزینه ترجمه زبان English به‌صورت رسمی با قیمت 30 هزار تومان خواهد بود. برای استعلام دقیق این نرخ‌نامه به سایر زبان‌های دیگر می‌توانید با شماره درج شده در سایت پارسیس با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نمونه ترجمه گواهینامه رانندگی به انگلیسی

اگر می‌خواهید به‌صورت نمونه با واژه‌های تخصصی در ترجمه این مدرک به زبان انگلیسی آشنا شوید و یا به دنبال یادگیری وام واژه‌های تخصصی در این حوزه هستید ما به‌عنوان نمونه یک ترجمه‌ای از گواهینامه رانندگی در سایت منتشر کرده‌ایم که هیچ جنبه قانونی ندارد و تنها به‌عنوان‌مثال درج شده است.
دانلود نمونه ترجمه مدرک گواهینامه
اگر دارای گواهینامه خارجی هستید و قصد دارید در ایران این مدرک را ترجمه نمایید بایستی ابتدا اصل آن را به سفارت ایران در کشور مبدأ برده و آن را تأیید کنید. سپس مهر سفارت را به تأیید وزارت امور خارجه ایران رسانده تا بتوانید تأییدات دادگستری را اخذ نمایید و آن مدرک شما قابلیت ترجمه داشته باشد.

ترجمه فوری گواهینامه رانندگی در دارالترجمه پارسیس

اگر در فرایند ترجمه محدودیت زمان دارید و می‌خواهید در کمترین زمان ممکن این خدمات را انجام دهید. قید فوریت برای دارالترجمه از اهمیت بالایی برخوردار است. خدمات ترجمه با قید فوریت برای مدارک هویتی و رسمی در دارالترجمه رسمی انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه وکالت نامه
نوشتهٔ بعدی
ترجمه فیش حقوقی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست