ترجمه فایل صوتی و تصویری - دارالترجمه رسمی پارسیس
فایل صوتی

ترجمه فایل صوتی و تصویری

مرکز ترجمه پارسیس با هدف برآورد نیاز مشتریان در زمینه ترجمه فایل های صوتی و تصویری و با توجه به رشد روزافزون نیاز به این گونه از ترجمه ها اقدام به تشکیل گروهی از مترجمان برای خدمات رسانی به این دست از نیاز مشتریان کرده است.

ترجمه و پیاده سازی متن از روی فایل های صوتی

مترجم با در اختیار گرفتن فایل صوتی مشتری شامل پادکست Podcast های خبری، سخنرانی، آموزشی ، ترانه و… اقدام به پیاده سازی متن فایل صوتی می کند و  آن به این صورت است که مترجم تنها چیزی را که می شنود تایپ می کند  و در صورت نیاز  مشتری ترجمه فایل صوتی به صورت مکتوب به زبان  مورد نظر  در اختیار متقاضی قرارد داده می شود.

لازم به ذکر  است که کلیه فایل های صوتی ابتدا پیاده سازی شده و سپس متن پیاده سازی شده ترجمه خواهد شد .

ترجمه و پیاده سازی متن از روی فایل های تصویری

مترجم با در اختیار گرفتن فایل تصویری مشتری شامل فیلم، کلیپ و سی دی های آموزشی اقدام به پیاده سازی متن آن و در صورت نیاز ترجمه آن به زبان های متفاوت می کند.

ارائه ترجمه تیزر های تبلیغاتی،آموزشی و… همراه با صدا گذاری، زیر نویس ترجمه به زبان مقصد که مورد تایید مشتری قرار گرفته، همچنین تولید و تدوین سی دی و دی وی دی ترجمه شده مورد نظر شما با همکاری تیم تبلیغاتی جهت ویرایش ،صداگذاری و تولید نمایه بصورت نیمه حرفه ای جهت سازمانها ، نمایندگی ها ،صنایع و.. از جمله خدمات مرکز ترجمه پارسیس می باشد .

برای هر نوع متنی در هر زمینه ای راه حلی داریم- عمومی،فنی و تخصصی،حقوقی،پزشکی ،تجاری،دانشجویی،اداری- جهت ارائه در دانشگاه ها،سازمانها،نشریات و مجلات،بروشور و راهنما، مقاله ISI،مقاله IEEE ،یا هر journal معتبر دیگری،کتاب،مکاتبات روزمره،محتوای یک کاتالوگ ،نامه نگاری اداری،تجاری،مستندات،تحقیق دانشجویی،پایان نامه،خلاصه نویسی،تهیه abstract ، ترجمه ای به شکلpdf ، word، text ، عکس ،برگه کاغذی و… باشد.

لازم به ذکر  است که کلیه فایل های تصویری ابتدا پیاده سازی شده و سپس متن پیاده سازی شده ترجمه خواهد شد .

جهت سفارش ترجمه فیلم و فایل صوتی ابتدا درخواست خود را به انضمام فایل مربوطه ارسال نمایید،کارشناسان موسسه در کوناه ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی خواهند نمود. در صورتی که عجله بیشتری برای اطلاع از هزینه و زمان انجام کار دارید،از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام کوتاه به سامانه پیامکی پارسیس ما را از ارسال درخواست خود مطلع فرمایید تا کارشناسان موسسه حداکثر ظرف ۲۰ دقیقه شما را از هزینه و زمان تحویل مطلع سازند.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی مقالات ISI
نوشتهٔ بعدی
ترجمه شفاهی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست