ترجمه زبان هلندی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه زبان هلندی

ترجمه زبان هلندی

ترجمه زبان هلندی

ترجمه زبان هلندی

ترجمه زبان هلندی

ترجمه زبان هلندی امروزه   به یکی از نیازهای اساسی هموطنان ما بدل شده  و دلیل آن افزایش روز افزون  مسافرت به هلند جهت تحصیل ؛ اقامت ؛ راه اندازی کسب کار ؛ ثبت شرکت میباشد  که تقاضا برای ترجمه مدارک و اسناد از فارسی به هلندی و هلندی به فارسی را افزایش داده ؛ اما متاسفانه در ایران ارائه خدمات ترجمه زبان هلندی متناسب با این تقاضاها ارائه  نمی شود  از این رو دارالترجمه پارسیس بر آن شد تا با راه اندازی دپارتمان اختصاصی ترجمه هلندی نیاز هموطنان گرامی در این  زمینه را تا حد زیادی برطرف نماید

خدمات دارالترجمه رسمی هلندی پارسیس

  • ترجمه زبان هلندی به فارسی
  • ترجمه زبان فارسی به هلندی
  • ترجمه زبان پشتو به انگلیسی
  • ترجمه زبان انگلیسی به هلندی

لطفا جهت ثبت سفارش ترجمه زبان هلندی کلیک کنید

نکته مهم در ترجمه رسمی  زبان هلندی

در حال حاضر مترجم رسمی هلندی در ایران وجود ندارد ؛ در صورتی که نیاز به ترجمه هلندی به صورت رسمی داشته باشید ؛ متن هلندی شما ابتدا باید در کشور هلند به صورت رسمی به انگلیسی ترجمه شده و سپس ترجمه انگلیسی آن به تایید کنسول ایران در هلند برسد و سپس مهر کنسول باید به تایید وزارت امور خارجه ایران در تهران رسیده تا بتوان ترجمه انگلیسی انجام شده  در هلند را در ایران به فارسی  به صورت رسمی ترجمه نمود .

چنانچه انجام این فرآیند برای شما مشکل است ؛ میتوانید ترجمه خود را به صورت غیر رسمی از هلندی به فارسی  یا از فارسی به هلندی ترجمه کنید اما لازم است به این نکته توجه فرمایید آیا آن سازمان ترجمه غیر رسمی را خواهد پذیرفت یا خیر ؟ لطفا قبل از  انجام ترجمه از پذیرش ترجمه غیر رسمی توسط  سازمان مربوطه اطمینان لازم را کسب نمایید تا متحمل هزینه اضافی نشوید

آشنایی بیشتر با زبان هلندی

اگر شما در مورد یادگیری زبان دوم کنجکاو هستنید ؛ زبان هلندی  و یا هر زبان دیگری میتواند زندگی شما را متحول کند  و با افزایش فرصت های ویژه شغلی ؛ زندگی ؛ دوستی  و مواردی از این دست جهان درون شما را بزرگتر از قبل کند.

نکته : ترجمه زبان هلندی در واقع با یادگیری تکلم یک زبان در ارتباط است ؛ شما با یادگیری ترجمه زبان هلندی ؛ زبان بیش از ۳۶ میلیون گویشور را فرا خواهید گرفت.

اکثر گویشوران زبان هلندی در کشور هلند بوده و بعنوان زبان رسمی این کشور شناخته شده است ؛ اما زبان هلندی در بلژیک و سورینام(( Suriname ؛ کشوری در آمریکای جنوبی ) نیز تکلم میگردد .جالب است بدانید که گویشوران در کشور بلژیک که به زبان هلندی تکلم میکنند تحت عنوان فلمینی شناخته میشوند که تفاوت های جزئی با واژگان و اصطلاحات پرکاربرد زبان هلندی دارد .

زبان هلندی یکی از ساده ترین زبان مادری در کشور انگلستان به حساب می آید ؛ زبان هلندی به اصطلاح پسر عموی زبان انگلیسی است .

از آنجا که هلندی ها و انگلیسی ها تنها از قرن ۱۹ میلادی از ریشه های مشترک تقسیم شده اند ؛ اما  هنوز در این زبان اشتراکات زیادی وجود دارد .

مثال های پرکاربرد در ترجمه زبان هلندی

به کلمات زیر دقت کنید

    نام شما چیست                   ? Wat is jouw naam

         نام شما چیست              ?   what is your name

به این نمونه شباهتها در کلمات هلندی و انگلیسی دقت کامل کنید , شما با یادگیری زبان هلندی میتوانید حتی برخی کلمات زبان آلمانی را نیز بفهمید و حتی با شباهت های آن زبان با انگلیسی آشنا شوید.

ریشه اصلی ترجمه زبان هلندی

زبان هلندی از زبان آلمانی ؛ فرانسوی توسعه یافته است اگر بخواهیم منبعی نام ببریم رجوع کنید به نوشته قدیمی فرانکوئین در نسخه های خطی قرن نوزدهم میلادی

در ادامه به معرفی الفبای زبان هلندی خواهیم پرداخت

الفبای زبان هلندی

همانطور که میدانید ریشه اصلی یادگیری  و مکالمه زبان هلندی ؛ یادگیری الفبای زبان هلندی است لطفا به مثال های زیر توجه کنید

الفبای زبان هلندی

الفبای زبان هلندی

نمونه ای از یادداشت ها در الفبای زبان هلندی
b = [p] در انتهای لغت به این شکل , [b] در زبان دیگر
d = [t] در انتهای لغت به این شکل, [d] در زبان دیگر
e = [ə] در هجاهای غیر قابل قبول
g = [x] در آغاز یک کلمه, [ʁ] در جاهای دیگر در برخی از نقاط کشور هلند. In در برخی گویش ها, g = [ɣ]

اگر میخواهید تمامی الفباها را در قابل فایل اکسل دریافت کنید بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود الفبای زبان هلندی در فایل اکسل 

نمونه ای از پادکست صوتی الفبای زبان هلندی را نیز در پایین گوش کنید

نوشتهٔ پیشین
ترجمه سوئدی به فارسی ویزا
نوشتهٔ بعدی
ترجمه زبان کردی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست