ترجمه روزنامه رسمی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه روزنامه رسمی

ترجمه روزنامه رسمی

ترجمه روزنامه رسمی شرکت‌ها از روی اصل مدرک توسط دارالترجمه رسمی قابل انجام است. اگر به‌عنوان یکی از سهام‌داران اصلی شرکتی می‌باشید که به‌صورت قانونی ثبت شده و در روزنامه‌های رسمی آگهی ثبت شرکت را منتشر نموده‌اند می‌توانید برای انجام خدماتی چون دریافت ویزا و یا ثبت شرکت در کشور خارجی اقدام به ترجمه مدارک شغلی خود نمایید. متقاضیانی که نیاز به اخذ ویزا از سفارت کشور موردنظر دارند و یا می‌خواهید برای یک تجارت پرسود به یک کشور خارجی با شرکای خود همکاری نمایند نیاز دارند تا اطلاعات شغلی خود را از جمله روزنامه رسمی به سفارت موردنظر اثبات نموده تا روند اخذ ویزا سرعت بیشتری داشته باشد.

تعریف روزنامه رسمی

روزنامه رسمی به‌عنوان یک سایت اینترنتی و یک روزنامه معتبر زیر نظر سازمان قوه قضاییه است که یکی از مهم‌ترین نهادها برای انتشار اطلاعات عمومی شرکت‌ها از جمله نام و مشخصات شرکت خواهد بود. لازم به ذکر است متأسفانه برای افراد روزنامه رسمی با روزنامه‌های کثیرالانتشار اشتباه می‌گیرند اما تفاوتی که روزنامه رسمی با روزنامه‌های کثیرالانتشار دارند این است که اطلاعات درج شده در روزنامه‌های رسمی حکم اسناد رسمی ثبت شده را دارند. مؤسسات ثبت شرکت امروزه به درخواست سهام‌داران روند قانونی ثبت شرکت را از ابتدا تا انتها انجام داده و اطلاعات شرکت‌های ثبتی را در روزنامه‌های رسمی ثبت می‌کنند.

مراحل ثبت روزنامه رسمی

درصورتی‌که به‌عنوان یک متقاضی می‌خواهید اقدام به ثبت آگهی در سایت روزنامه رسمی نمایید بایستی مراحل زیر را به ترتیب اولویت انجام داده تا به اهداف خود برسید. در مرحله اول بایستی وارد پرتال اینترنتی روزنامه رسمی کشور شده و از قسمت ثبت‌نام مشخصات ستاره‌دار و الزامی را نیز پرکرده و بر روی دکمه تأیید اطلاعات بزنید. لازم به ذکر است پس از عضویت در سایت روزنامه رسمی به کارتابل شخصی خود رفته و از طریق پرداخت هزینه آگهی آن را در سایت روزنامه رسمی فعال نمایید.

شما عزیزان می‌توانید حتی قبل از هرگونه پرداخت اینترنتی پیش‌نمایشی از آگهی شرکت خود را در سایت روزنامه رسمی مشاهده نمایید. پس از پرداخت به شما یک کد پیگیری داده می‌شود که ممکن است در مراجعات بعدی به آن نیاز داشته باشید. لازم به ذکر است معمولاً هر آگهی در سایت روزنامه رسمی پس از پرداخت مبلغ جهت انتشار حدوداً 5 روز کاری زمان‌بر خواهد بود. به‌طورکلی انواع روزنامه‌های رسمی در کشور برای شرکت‌ها شامل موارد زیر خواهد بود.

  • روزنامه رسمی تأسیس
  • روزنامه رسمی تغییرات و تصمیمات
  • آگهی روزنامه رسمی تغییر نام
  • روزنامه رسمی آدرس شرکت و غیره

ترجمه روزنامه رسمی با تأییدات

اگر قصد انتقال شرکت به یکی از کشورهای خارجی را دارید و می‌خواهید به‌عنوان یکی از شرکای اصلی با شرکت‌های خارجی وارد معامله‌های تجاری شوید چه از طریق مزایده و یا مناقصه شما نیاز به ثبت شرکت به‌صورت قانونی در کشورهای دیگر دارید. امروزه بسیاری از تاجران بین‌المللی یکی از مهم‌ترین نکات در تجارت را ثبت شرکت در دیگر کشورها قلمداد می‌کند. این امر مستلزم ترجمه قانونی و رسمی برخی مدارک شغلی از جمله روزنامه رسمی را خواهد داشت.

بیشتر بدانید: ترجمه آگهی تغییرات

لازم به ذکر است این خدمات توسط دارالترجمه رسمی به همراه تأییدات کامل انجام می‌شود. این خدمات تنها ازروی اصل مدارک انجام شده و اگر مدرک روزنامه رسمی شما مفقود شده باشد قابلیت ترجمه ازروی المثنی با مهر برجسته را دارا است.

ترجمه روزنامه رسمی به زبان‌های مختلف

هدف از ترجمه قانونی و رسمی مدارک شغلی از جمله روزنامه رسمی فعالیت در کشور مقصد موردنظر است. برای مثال اگر قصد ثبت شرکت در آلمان را دارید شما نیاز به ترجمه آلمانی خواهد داشت. لازم به ذکر است تیم پارسیس قادر به ترجمه بیش از 14 زبان به‌صورت رسمی در ایران است که در حال حاضر توسط مترجمین رسمی پشتیبانی خواهد شد.

ترجمه روزنامه رسمی به انگلیسی

اگر نیاز به ترجمه این مدرک به زبان انگلیسی و به‌صورت رسمی را دارید. لازم به ذکر است این خدمات توسط مترجمین انسانی و قسم‌خورده انجام می‌شود. خدماتی که در دارالترجمه انگلیسی انجام می‌شود دقیقاً طبق قانونی و تعرفه ترجمه‌های رسمی کشور خواهد بود.

ترجمه رسمی روزنامه رسمی به ترکی استانبولی

درصورتی‌که قصد فعالیت تجاری در کشور ترکیه رادارید ممکن است برای شرکت در پروژه‌های حساس و اقتصادی نیاز به ترجمه انواع مدارک به‌صورت رسمی به همراه تاییدات توسط مترجم قسم‌خورده این زبان را نیز داشته باشید. لازم به ذکر است این خدمات توسط مترجمان رسمی ترکی پارسیس در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

ترجمه روزنامه رسمی به عربی

یکی دیگر از زبان‌های پرمخاطب برای ترجمه، زبان عربی خواهد بود. درصورتی‌که نیاز به مترجم رسمی عربی برای ترجمه انواع مدارک و اسناد شرکت ها به‌صورت رسمی و قانونی رادارید لازم به ذکر است این خدمات نیز به‌صورت شاخص در تیم پارسیس انجام خواهد شد.

ترجمه رسمی روزنامه رسمی شرکت ها به ژاپنی

همان‌طور که می‌دانید ترجمه انواع مدارک و اسناد رسمی شرکت‌ها اعم از روزنامه رسمی بایستی به زبان همان کشور ترجمه شود؛ اما اگر در حوزه تجاری به‌صورت بین‌المللی وارد می‌شوید همان انگلیسی کفایت می‌کند اما اگر قصد فعالیت تجاری در یک کشور خاص مثلاً ژاپن رادارید و قصد همکاری با شرکای ژاپنی رادارید این مدارک بایستی توسط مترجم قسم‌خورده ژاپنی انجام شود.

ترجمه روزنامه رسمی به اسپانیایی

اسپانیایی به‌عنوان یکی دیگر از زبان‌های پرمخاطب در جهان است. در بحث اقتصاد بسیاری از تاجران علاقه‌مند به فعالیت در کشور اسپانیا و همکاری با شرکت‌های تجاری در اسپانیا را خواهند داشت. لازم به ذکر است درصورتی‌که نیاز به این خدمات دارید تیم پارسیس با در اختیار داشتن مترجمین بومی زبان اسپانیایی قادر به ارائه ترجمه شفاهی و یا ترجمه اسپانیایی به‌صورت رسمی خواهد بود.

قیمت ترجمه روزنامه رسمی

اگر نیاز به استعلام دقیق از کارشناسان حضوری ما در دارالترجمه می‌باشد می‌توانید در ابتدا با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. قیمت ترجمه رسمی روزنامه رسمی باتوجه‌به نرخ‌نامه کانون مترجمان برای زبان انگلیسی با یک برگه کوچک با قیمت 40 هزار تومان و برای برگه بزرگ با قیمت 60 هزار تومان خواهد بود.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه فیش حقوقی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست