ترجمه تخصصی رشته چشم پزشکی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه تخصصی رشته چشم پزشکی

ترجمه تخصصی رشته چشم پزشکی

بسیاری از دانشجویان رشته چشم‌پزشکی همواره درصدد مطالعه و یادگیری با استناد به برترین مقالات و کتاب‌های علمی این رشته می‌باشند بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مقالات و کتاب‌های علمی به زبان‌های مختلف در جهان منتشرشده‌اند نیاز به ترجمه داشته تا بتوانند در تحقیقات و مطالعات خود از این منابع معتبر استفاده کنند. درصورتی‌که دانشجوی رشته چشم‌پزشکی می‌باشید و نیاز به ترجمه تخصصی رشته چشم پزشکی دارید این خدمات در گروه پارسیس باکیفیت تضمین‌شده انجام خواهد شد.

رشته چشم پزشکی چیست؟

چشم پزشکی امروزه به‌عنوان یکی از رشته‌های تخصصی علوم پزشکی بوده که به مطالعه راهکارهای درمانی و پیشگیری از بیماری مربوط به چشم می‌پردازد. دانشجویانی که در رشته چشم پزشکی اقدام به تحصیل می‌کنند درواقع به‌عنوان یک متخصص چشم‌پزشکی و جراح به‌حساب خواهند آمد. جالب است بدانید برای اینکه بتوان در رشته چشم‌پزشکی اقدام به تحصیل نمود بایستی ابتدا از طریق رشته پزشکی عمومی وارد این تخصص شد. لازم به ذکر است دانشجویان این رشته پس از گذراندن یک دوره علمی و تخصصی 4 ساله می‌توانند به‌عنوان یک چشم‌پزشک اقدام به درمان بیماران نمایند.

افرادی که به‌عنوان چشم پزشک در این رشته فعالیت دارند می‌توانند علاوه بر تشخیص بیماری‌های چشم اقدام به جراحی خصوصاً جراحی‌های لیزری نموده و به تجویز برخی داروها بپردازند. ممکن است در کنار رشته چشم‌پزشکی رشته بینایی‌سنجی را نیز شنیده باشید. لازم به ذکر است رشته اپتومتری یا همان بینایی‌سنجی نیز با چشم‌پزشکی متفاوت بوده و افرادی که این تخصص رادارند تنها می‌توانند اقدام به تجویز عینک و یا لنز نمایند.

ترجمه متون رشته چشم پزشکی

ترجمه متون رشته چشم پزشکی توسط مترجم تخصصی

با توجه به اینکه متون رشته‌های تخصصی دارای برخی اصطلاحات و وام‌واژه‌های علمی می‌باشد به همین دلیل برای ترجمه تخصصی بایستی تنها از مترجم انسانی و هم حیطه استفاده کرد. ما در دارالترجمه پارسیس با استفاده از مترجمان این رشته قادریم انواع متون علمی شما اعم از مقالات تخصصی و همچنین کتاب‌های علمی در این حوزه را باکیفیت تضمین‌شده ترجمه نماییم. درصورتی‌که نیاز به این خدمات دارید در ادامه با همراه باشید.

ترجمه مقالات چشم پزشکی

اگر به دنبال ترجمه انواع مقالات آی اس آی در رشته چشم‌پزشکی هستید و می‌خواهید آن‌ها را به زبان فارسی و یا سایر زبان‌های دیگر ترجمه کنید. این خدمات به نحو احسن در گروه پارسیس توسط مترجمان نخبه انجام می‌شود. ما نمونه‌های بسیاری از مقالات ترجمه‌شده رشته چشم‌پزشکی را برای متقاضیان انجام داده‌ایم که اکثر آن‌ها به‌عنوان مقالات ژورنال در سایت‌های علمی معتبر نمایه‌سازی شده‌اند. اگر نمونه مقاله علمی در این رشته و یا خصوصاً بینایی‌سنجی رادارید می‌توانید در کمترین زمان ممکن با ما در ارتباط باشید.

ترجمه کتاب های چشم پزشکی

یکی دیگر از مهم‌ترین خدمات ما ترجمه انواع کتاب‌های رشته چشم‌پزشکی خواهد بود. درصورتی‌که نیاز به ترجمه کتاب‌های Ophthalmology رادارید و یا لیست کاملی از بهترین کتاب‌های روز جهان را در اختیاردارید ما باافتخار با استفاده از مترجمان برجسته در این حوزه قادریم آن را ترجمه کنیم. همچنین در صورتی برای ترجمه نیاز به دریافت کامل این کتاب‌ها رادارید این خدمات را انجام خواهیم داد.

اصطلاحات پرکاربرد چشم پزشکی به زبان انگلیسی

ما سعی کردیم به‌صورت خلاصه برخی از اصطلاحات تخصصی این رشته را به زبان انگلیسی گردآوری کنیم که به شرح زیر خواهند بود.

  • double vision
    دوبینی
  • myopia
    نزدیک‌بینی
  • farsighted
    دوربینی
  • cataract
    آب‌مروارید
  • presbyopia
    پیرچشمی
  • keratotomy
    برش قرنیه
  • lazy eye
    تنبلی چشم
  • Phthalmoscopy
    معاینه چشم و شبکیه

نتیجه‌گیری

یکی از مهم‌ترین نکاتی که بایستی دانشجویان رشته پزشکی به آن واقف باشند بروز کردن علم خود با استفاده از بروزترین مقالات در جهان خواهد بود. با توجه به اینکه در رشته‌های تخصصی ازجمله چشم‌پزشکی هرساله فناوری‌ها و تکنیک‌های پیشرفته‌ای در حوزه مطالعاتی رونمایی می‌شود متخصصان این رشته جهت پیشرفت در کار خود ناچارند تا از بروزترین منابع علمی بهره ببرند. منابع تخصصی که در حوزه پزشکی وجود دارند می‌توانند شامل مقالات علمی، کتاب‌های تخصصی و یا حتی برخی فیلم‌های آموزشی باشد. ما در دارالترجمه رسمی پارسیس از مترجمان متخصص در این حوزه بهره می‌بریم و می‌توانیم پاسخگوی تک‌تک شما عزیزان باشیم.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی رشته باستان شناسی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رشته فناوری اطلاعات IT

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با سلام نیاز به ترجمه مقالات زورنال در حوزه چشم و بینایی سنجی داریم چند موضوع تخصصی نیاز هست توسط مترجم همین رشته ترجمه شود ممنون میشم هزینه و شرایط را بفرمایید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست