ترجمه تخصصی رشته زبان اسپانیایی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه تخصصی رشته زبان اسپانیایی

ترجمه تخصصی رشته زبان اسپانیایی

ترجمه تخصصی رشته زبان اسپانیایی

ترجمه تخصصی رشته زبان اسپانیایی

ترجمه تخصصی رشته زبان اسپانیایی

گسترش خدمات ترجمه زبان اسپانیایی دلیل جایگاه  و اهمیت بیشتر این زبان در جهان امروز میباشد ؛ از طرفی نقش پر رنگ زبان اسپانیایی در اتحادیه اروپا و کشور های عضو موجب شده تا متقاضیان رشته زبان اسپانیایی فرصت را غنیمت شمرده تا با این امتیاز  که در دست دارند میتوانند رشته زبان اسپانیایی را بعد ازترجمه تخصصی  رشته زبان انگلیسی انتخاب کنند .

از این روز در جهت رفع نیاز این عزیزان در خصوص ترجمه زبان اسپانیایی , دارالترجمه رسمی ما اقدام به تاسیس دپارتمان ترجمه زبان اسپانیایی کرده که قادر است خدمات ترجمه اسپانیایی به فارسی و ترجمه فارسی به اسپانیایی را با بالاترین کیفیت و دقت لازم انجام دهد.

بنابراین جهت سهولت در استفاده  و بهره مندی از خدمات آنلاین ترجمه اسپانیایی میتوانید سفارشات خود را از طریق لینک ثبت سفارش ترجمه برای ما ارسال فرمایید

ثبت سفارش ترجمه اسپانیایی

خلاصه ای از اهداف آموزش زبان اسپانیایی

  • یادگیری مهارت های چندگانه آکادمیک در زبان اسپانیایی
  • دریافت مدارک معتبر از موسسات آموزشی زبان اسپانیایی
  • آمادگی برای تحصیل و یا اقامت در کشور اسپانیا
  • تدریس و ترجمه زبان اسپانیایی با تکیه بر مهارت
  • انتشار مقالات علمی از زبان اسپانیایی به فارسی

بازار کار رشته زبان اسپانیایی

با توجه به فرصت رقابتی کم در رشته زبان اسپانیایی در ایران ؛ مترجمین زبان اسپانیایی از آینده ای خوب برخوردارند ؛ از طرفی تاریخچه چهارصد ساله تجارت ایران و اسپانیا و گشترش روابط اقتصادی  و فرهنگی در حوزه های صنعت , انرژی ؛ گردشگری  و تفاهم نامه های همکاری علمی  و پژوهشی بین وزارت علوم  تحقیقات و فن آوری جمهوری اسلامی ایران  و شورای علمی تحقیقاتی اسپانیا که از سال ۱۳۸۰ رو به افزایش بود باعث شد تا رشته زبان اسپانیایی در ایران کم کم رو به افزایش باشد .

افزایش روند صعودی بر طبق برنامه رشته زبان اسپانیایی در ایران باعث شده است که این رشته در دانشگاه های داخلی و خارجی زیادی از جمله دانشگاه های داخلی چون : دانشکده مطالعات زبان خارجه اسپانیایی دانشگاه تهران , دانشگاه علامه طباطبایی , دانشگاه آزاد واحد تهران شمال و در بخش موسسات خصوص آموزش ترجمه  زبان اسپانیایی از جمله موسسه آموزشی زبان اسپانیایی پارسیس , آموزشگاه زبان ایران کمبریج ؛ آموزشگاه زبان گات ؛ آموزشگاه زبان ایرانیان آکسفورد  و غیره تدریس شوند .

دانشگاه های بین المللی چون : دانشگاه بارسلون ؛ دانشگاه کاتالونیا, دانشگاه کامپلوتنس مادرید از جمله دانشگاه های خارجی تدریس زبان اسپانیایی خواهند بود .

آشنایی با زبان اسپانیایی

قبل از هر چیز اجازه دهید در مورد تاریخچه زبان اسپانیایی قدر آشنا شویم

زبان اسپانیایی از ریشه روم باستان نشآت گرفته است ؛ زبان اسپانیایی هم ریشه زبان کشور های مختلفی از جمله فرانسوی ؛ ایتالیایی ؛ پرتغالی ،رومانیایی  و غیره است .

جمعیت کشور اسپانیا حدود ۵۰ میلیون نفر بوده  وحدود ۴۱ میلیون نفر به زبان رسمی اسپانیایی تکلم میکنند .

قبل از ورود زبان رومی باستان به کشور اسپانیا , زبان باسکی رواج زیادی داشت است (جهت آشنایی بیشتر با ترجمه زبان باسکی  کلیک کنید ) اما در اواخر قرن سوم پس از میلاد مسیح زبان اسپانیایی کاستیلی رواج یافت  و زبان رومی باستانی و بقیه زبان های رایج را کنار زد .

از جمله آثار مشهور به زبان اسپانیایی دن کیشوت در قرون وسطی را میتوان نام برد

آموزش زبان اسپانیایی

یادگیری زبان اسپانیایی نیازمند یادگیری الفبا  و نوع تلفظ در زبان اسپانیایی است

آموزش زبان اسپانیایی برای اشخاصی که آموزش ترجمه زبان انگلیسی را به راحتی فراگرفته اند بسیار آسان است ؛ دلیل اصلی آن این است که ریشه زبان خارجی اسپانیایی شبیه به زبان انگلیسی  است  از طرفی وازه های لاتین نیز رشته در زبان اسپانیایی و انگلیسی دارد .

اگر در یادگیری رشته زبان اسپانیایی پیش قدم هستید و میخواهید با آموختن این زبان یادگیری و مهارت خود را ارتقا بخشید ؛ راه و شیوه ای نوین پیش روی شماست .

شما میتوانید جهت آموزش  و یادگیری زبان اسپانیایی با استفاده از فایل های صوتی  و آموزش , سی دی ها و فیلم های آموزشی ؛ کتب و مقاله زبان اسپانیایی  و یادگیری گرامر و اصطلاحات پرکاربرد زبان اسپانیایی مهارت خود را افرایش دهید

برای یادگیری  و آموزش اصطلاحات پرکاربرد زبان اسپانیایی کلیک کنید

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
اصطلاحات پرکاربرد زبان اسپانیایی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی رشته زبان ترکی استانبولی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست