ترجمه تخصصی رشته زبان آلمانی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه زبان آلمانی

ترجمه تخصصی رشته زبان آلمانی

ترجمه تخصصی رشته زبان آلمانی

رشته زبان آلمانی در زمان گذشته در دانشگاه های تحت پوشش خود در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو میپذیرفت اما اکنون با افزایش سهم تعاملات سیاسی و اقتصادی با کشور آلمان این رشته در مقطع دکترا نیز با تائید وزارت مربوطه در رشته زبان آلمانی دانشجو میپذیرد .

یکی از دانشگاه هایی که در ایران  اقدام به جذب دانشجو کرده است دانشگاه تهران بوده و به صورت تخصصی به آموزش کسب مهارت چهار گانه زبان آلمانی برای رشته مترجمی  فعالیت دارد .

فارغ التحصیلان رشته زبان آلمانی با کسب مهارت تخصصی در ترجمه  زبان آلمانی میتوانند در ادارات دولتی و غیر دولتی از جمله خبرگزاری ها ؛  دفاتر مجلات و دارالترجمه ها مشغول به کار شوند .

ترجمه زبان آلمانی

ترجمه زبان آلمانی

خدمات ترجمه تخصصی رشته زبان آلمانی

دارالترجمه رسمی پارسیس با در اختیار داشتن مترجمین مسلط به زبان آلمانی  در  رشته ها و گرایش های مختلف   آمادگی دارد تا سفارشات ترجمه تخصصی زبان آلمانی شما را به صورت کامل و با کیفیت بالا انجام دهد

لازم به ذکر است جهت اطمینان خاطر شما عزیزان از انجام ترجمه آلمانی به صورت ۱۰۰% تخصصی  دارالترجمه رسمی پارسیس بخشی از متن شما را به صورت کاملا رایگان بعنوان نمونه  ترجمه مینماید ، تا در صورت تایید کیفیت  فرایند ترجمه تخصصی آلمانی در رشته و گرایش مورد نظر شما  شروع شود.

لازم به ذکر است که ترجمه تخصصی آلمانی در رشته های مختلف به صورت  کاملا تخصصی انجام خواهد پذیرفت . بنابراین برای دریافت نمونه ترجمه رایگان آلمانی در رشته ها و تخصص های مختلف لازم است که هنگام ثبت سفارش ترجمه در قسمت { توضیحات } از دارالترجمه  در خواست ارسال نمونه ترجمه رایگان نمایید .

لازم به ذکر است که بخش عمده ای از مترجمین دفتر ترجمه رسمی پارسیس در  رشته های حقوق  ، مهندسی برق ، مهندسی عمران ،مهندسی کامپیوتر ، مدیریت و …   از بهترین دانشگاه های آلمان  از جمله دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ  ، دانشگاه هایدلبرگ ، دانشگاه هومبولت برلین  ، و دانشگاه هانوفر با بالاترین معدل فارغ التحصیل  شده اند و به زبان آلمانی و فارسی تسلط کامل دارند  لذا شما عزیزان  می توانید سفارشات خود را با خاطری آسوده به ما واگذار  نمایید و در زمان مورد نظر ترجمه خود را  تحویل بگیرید .

توجه :

در صورتی که  نیازمند  انجام فوری  ترجمه تخصصی آلمانی به صورت کاملاً بی نقص هستید  جهت ارسال و ثبت سفارش ترجمه کلیک کنید.

ترجمه تخصصی متون حقوقی از آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی :

توضیحاتی کوتاه  در خصوص ترجمه تخصصی حقوقی

در صورتی که متن  حقوقی شما پیرامون مواردی از قبیل   مقاله و تحقیق دانشجویی ، قرارداد همکاری ، احکام قضائی ، احضاریه ، وکالتنامه و…  که می خواهید خودتان و یا وکیل شما از مفاد آن اطلاع پیدا بکنید بدون نیاز به ارائه به یک ارگان دولتی هستید و صرفاً فقط جهت آگاهی خود نیازمند ترجمه آن می باشید   لازم به ذکر  است  که فرایند ترجمه متون حقوقی بیشتر توسط  فارغ تحصیلان  رشته حقوق دانشگاه هانوفر آلمان با بالاترین کیفیت  صورت می پذیرد .

اما در صورتی که قصد ارائه ترجمه موارد حقوقی ذکر شده به یک ارگان دولتی رسمی را دارید لازم است که ترجمه به صورت رسمی و طبق اصول و دستورالعمل های قوه قضائیه صورت گیرد بنابراین لازم است که متن شما به صورت رسمی به زبان آلمانی ترجمه گردد و روی سربرگ قوه قضائیه پیاده شود و از سوی  مترجم رسمی مهر شود و مهر مترجم به تائید دادگستری و در نهایت از سوی وزارت امور خارجه تائید گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترجمه رسمی آلمانی کلیک کنید

آشنایی مختصر با زبان آلمانی

زبان آلمانی مانند زبان انگلیسی نیست که برخی کلمات اختصاری آن را به راحتی بتوانیم استفاده کنیم ؛ بلکه زبان آلمانی یکی از زبان های سخت دنیا به حساب می آید بنابراین دانشجویی که وارد این رشته میشود نباید دیدش به این رشته فقط به دید یک مترجم باشد بلکه از زبان دکتر آذری استاد تمام رشته زبان آلمانی باید دانشجو قبل از اینکه به این مورد فکر کند هدفش آشنایی با پشتوانه فرهنگی و علمی این زبان باشد .

جالب است بدانید اگر به رشته زبان آلمانی به عنوان یک فرصت تجاری و شغلی نگاه کنیم موفق نخواهیم شد در صورتی که اگر هدفمان آشنایی با فرهنگ و تمدن کشور آلمان باشد هم در دانشگاه و هم در بازار کار بعنوان یک فرد موفق چه مترجم و چه متخصص نقش ایفا خواهیم کرد.

, ,
نوشتهٔ پیشین
دانلود مقاله زبان پرتغالی هتل پانورامیک گایا
نوشتهٔ بعدی
دانلود رایگان ترجمه متن آلمانی به فارسی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست