استخدام کارآموز دارالترجمه - دارالترجمه رسمی پارسیس

استخدام کارآموز دارالترجمه

استخدام کارآموز رایگان در دارالترجمه رسمی پارسیس با هدف پرورش مترجم اسناد رسمی  و فرم زن حرفه ای فارسی به انگلیسی  می باشد

دارالترجمه رسمی پارسیس اقدام به برگزاری دوره کارآموزی رایگان  آموزش ترجمه اسناد رسمی نموده است  ؛ لذا علاقمندان به یادگیری ترجمه اسناد رسمی می توانند  در  این دوره یک فرصت عالی برای یادگیری  از صفر تا صد ترجمه اسناد رسمی  را در نظر بگیرند  .

روش کار به این صورت خواهد بود که از همان روز اول ترجمه اسناد رسمی به شما واگذار خواهد شد و به عبارتی  از همان روز اول شما وارد پروسه ترجمه  رسمی خواهید شد و ترجمه اسناد رسمی را به صورت عملی فرا خواهید گرفت  .

در دوره کارآموزی سعی بر این شده تا ترجمه اسناد رسمی از اسناد ساده مانند ترجمه رسمی شناسنامه و ترجمه رسمی کارت ملی  شروع شود و به اسناد سخت مانند ترجمه وکالت نامه و ترجمه قرارداد ختم شود   و در تمامی این موارد شما زیر نظر مترجم رسمی انگلیسی اقدام به ترجمه انگلیسی در دارالترجمه انگلیسی پارسیس خواهید  نمود.

البته لازم به ذکر است  ترجمه هر مدرکی که از سوی کارآموز ارائه می شود ؛  از سوی مترجم رسمی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ایرادات ترجمه به کارآموز یادآور خواهد شد تا در ترجمه های بعدی این ایرادات تکرار نشود  .

شرایط استخدام کارآموز دارالترجمه 

لازم است که کارآموز در طول دوره ( به مدت سه ماه ) همانند یک کارمند از ساعت 10 الی 19  در دارالترجمه حضور داشته باشد ؛ البته بعد از پایان یافتن دوره کارآموزی مترجم به صورت تضمینی جذب و استخدام  دارالترجمه خواهد شد و در قبال ترجمه هایی که انجام خواهد داد به صورت پروژه ای به ایشان دستمزد پرداخت خواهد شد ؛ بنابراین قبل از طی شدن دوره سه ماه هیچ مبلغ به کارآموز پرداخت نخواهد شد و پرداخت دستمزد  تنها پس از پایان دوره سه ماه خواهد بود .

دفتر مرکزی پارسیس : تهران - بزرگراه اشرفی اصفهانی-بالاتر از نیایش-روبروی ایستگاه BRT طالقانی جنب کوچه دربندی 2 پلاک 491-طبقه منفی یک-دارالترجمه رسمی پارسیس
09100112835 - 021-44879630 -46017689 - 021

البته برای دوره کارآموزی ترجمه اسناد رسمی هیچ مبلغی از کارآموز دریافت نخواهد شد و دوره کارآموزی به صورت کاملا رایگان خواهد بود .

بشنوید پادکست صوتی در خصوص استخدام کارآموز دارالترجمه رسمی به همراه جذب و استخدام تضمینی 

آشنایی با تعهدات در کارآموزی

ما این تعهد را خواهیم داشت اگر کارآموزان در مسیر حرفه ای خود در مدت زمان تعریف شده , تخصص خود را دو چندان نمایند بر حسب نیاز سازمان  در چارت کاری خود استخدام دائم خواهیم کرد .

داوطلب شدن در کارآموزی یک راه عالی برای  کسب تجربه  است , به این فکر نکنید که چرا باید رایگان کار کنید , همواره مشاغل نیمه وقت زیادی در گوشه و کنار این شهر وجود دارد , اما توسعه مهارت در حوزه تخصصی شخص در محیطی پر از تجربه و حرفه ای وسیله ای است برای توسعه انتقال مهارت های فنی و تخصصی از کارمندان با تجربه به کارآموزان خواهد بود.

آموزش ترجمه به همراه استخدام 

آموزش ترجمه به همراه استخدام 100 در صدی برای کارآموزانی که رزومه و مشخصات خود برای ما ارسال کنند تضمینی خواهد بود .

شما عزیزان با پیوستن به مجموعه دارالترجمه رسمی پارسیس میتوانید در دوره کارآموزی رایگان مهارت هایی را که کارفرمایان دنبال میکنند را توسعه دهید .

این فرصتی که بدست آمده میتواند مفید باشد , شاید واقعا درجریان نباشید که در چه مسیر حرفه ای قدم گذاشته اید , یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید محیط تخصصی شما است , برخی سازمان ها برای کارآموزی مناسب هستند در حال که کارآموزان برای سازمان ما مفید و واجب هستند .

اهداف دارالترجمه در استخدام کارآموز

اهداف اصلی دارالترجمه رسمی پارسیس در استخدام کارآموز رایگان ,به حداکثر رساندن منابع و ایجاد نیروی کارآمد در کنار تخصص ها و تجربه های موجود است , این امر تنها زمانی امکان پذیر است که شما از مهارت هایی که نیروی کار نیاز دارد اطلاع داشته باشند

1-توانایی ارزیابی و ارزیابی نیازهای آموزش کارآموزان

آگاهی از اینکه چگونه نیازهای آموزشی کارمندان برای توسعه تیم بسیار مهم است. در اصلی ترین اهداف یک سامان متصور خواهد بود .

انتظار می رود کارکنان حرفه ای قبل از انجام تکلیف آموزش، نیاز به تجزیه و تحلیل کامل نیازهای آموزشی داشته باشند، این فرایند به شما کمک می کند که دو چیز را تعیین کنید –

اول اینکه یادگیری کارآموزی را به کارمند جدید اولویت بندی کنید و بعدی آنکه  توانایی وی را محک بزنید .

حتی اگر این مثال به نظر بسیار خاص باشد – یک مدیر در یک سازمان به خوبی میداند که بهره وری ناپایدار نشانه ای از شکست سازمان خواهد بود .

ناتوانی در بکارگیری نیروی متخصص حاشیه گیج کننده ای را برای مدیران رقم خواهد زد اما به کارگیری کارموزان در کنار کارمندان با تجربه باعث خواهد شد چالش های جدید در هر شرکتی راه حل های مناسبی پیدا کرده و لایه هایی از سردرگمی را در سازمان حذف کند .

 

ارزیابی نیازهای آموزشی نیاز به تعامل زیادی دارد و همچنین با مدیریت مستقیمی کارفرمایان و نظارت کارکنان با تجربه  در توسعه و انتشار فرایند ارزیابی آموزش شما  به عنوان کارآموز واقعا کلیدی است، بنابراین هر کس می تواند درک کند که چگونه کار می کند و در برخی موارد حتی خود را ارزیابی می کند.

2-ارتباطات قوی و مهارت های بین فردی

صرف نظر از اینکه برنامه های آموزشی خود را انجام می دهید یا نه، لازم است که  در درک مشکلات و انتقال ایده ها و انجام آموزش از طریق چارت کاری تعریف شده را به نحواحسن انجام دهید.

همدلی , همزبانی و محیط پر از آرامش برای هر کارمندی دارایی بزرگی است اگر چیزی به عنوان همدلی وجود نداشته باشد , درک موفقیت برای یک سازمان حتی با استفاده از بهترین و بیشترین و تخصصی ترین مهارت ها هم ممکن نیست , مدیران موثر در یک سازمان باید مهارت های کارکنان خود را توسعه دهند و در واقع ارتباط مداوم با انها داشته باشند . کاراموز همانطور که بیان کردیم نیرویی تازه نفس  است لذا در صورتی که تجربه کاری و مهارت درست و تخصصی انتقال یابد کیفیت آموزشی بالا رفته و پیشرفت های زیادی در زمینه های تعریف شده حاصل خواهد شد .

 

 

 

استخدام کارآموزان در هر سازمان برای عملکرد  مفید و بالابردن مزیت رقابتی کسب و کار از اولویت بالایی برخوردار می باشند

همانطور که کارکنان در یک سازمان همواره با چالش هایی روبرو هستند , انتظار میرود که کارآموزان با کسب مهارت آموزشی بتوانند ویژگی مطلوب مورد انتظار مدیران و مجموعه را برآورده سازند

تمام سازمان ها به دنبال بهینه سازی منابع انسانی خود بوده و این تکنیک را در جهت استخراج مهارت نیروی کار مورد سنجش و امتحان قرار می دهند .

آشنایی با مفهوم کارآموزی :

وازه کارآموزی و یا کارورزی دو واژه شبیه بهم است که افراد به صورت موقت و بعضا رایگان در محل آموزش مشغول به کار شده و گاهی ممکن است حق السعی بابت تلاش ها طبق نظر کار فرما پرداخت گردد .

در کارآموزش روحیه آموزشی و کسب علم غالب بر یک کار واقعی است , در واقع کارآموزی فرصتی است که یک مدیر به نیروی خود داده تا در کنار کارمندان بالقوه و با تجربه برای مدت زمان مشخصی مشغول فعالیت باشد .

کارآموزان معمولا دانشجویانی هستند که در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد نیاز به یک دوره موقت دو ماه یا سه ماهه داشته تا در صورت صلاحدید با توجه به نیاز شرکت و کسب میزان دانش کارموز استخدام کارآموز صورت گیرد .

برنامه ریزی در دوره کارآموزی رایگان

در دوره کاراموزی رایگان یک برنامه حرفه ای به شخص مورد نظر اختصاص داده خواهد شد , این آموزش مبتنی بر سطح مهارت و تحصیلات شخص مورد نظر بوده  و باعث خواهد شد ساز و کار طبیعی مهارت و انعطاف پذیری شخص محک بخورد .

کارورزی و کاراموزی رایگان میتواند راهکار ارزشمندی برای استخدام کارآموز رایگان در یک سازمان باشد , زیر کارآموزان اغلب در کنار کارفرمای خود بوده و پس از تکمیل آموزش های حرفه ای خود به طور طبیعی به نقش سازنده و ارشد پیشرفت میکنند .

به طور معمول مدت زمان کارآموزی بین 2 تا 5 ماه ممکن است به طول بیانجامد , هرچند این مدت زمان در سازمان های مختلف قابل تغییر است اما همه این موارد بستگی به سطح مهارت کارآموز خواهد داشت .

یک کاراموز مستلزم مدارک فوق تخصصی نیست زیرا هدف از کاراموزی یادگیری مهارت های تخصصی است .

مسیر حرفه ای استخدام کارآموزان در سازمان ها بر اساس تعهدات آن شرکت ها بیان خواهد شد , برای دوره های کارموزی طبقه بندی های مختلفی مد نظر است که به ترتیب در ذیل انها را بیان خواهیم کرد

کارآموزی کوتاه مدت

دروه کارموزی کوتاه مدت بیشتر برای افرادی مناسب است که معمولا در سطح پایینتری قرار داشته و وظیفه های اداری مختلفی چون , کار با دستگاه های فتوکپی , گزارش های پیش نویس , ضبط و ذخیر ه داده های پشتیبان و از این دست که معمولا برای مدت زمان چندین هفته تا چندین ماه مناسب است

این نوع کارموزی میتواند برای افرادی مناسب باشد که نیاز به  کسب مهارت در ارتباط با مشتریان و مسائل مربوط به مدیریت پروزه ها به صورت مختصر  و جمع کردن تجربه و رزومه مفید بسیار مفید است .

کارآموزی طولانی مدت

کارفرمایان اغلب از این روش در جهت استخدام دائم افراد استفاده خواهند کرد , تا به امروز ثابت شده که این روش از موثر ترین برنامه استخدامی و آموزشی برای کارکنان بوده و در جذب و استخدام کارآموزان با  رشد 70 درصدی آمار در برنامه های آموزشی منطبق است

نقش مؤثر کارموز

 

اکثر کارآموزان طیف وسیعی از وظایف پشتیبانی را در  نقش یک نیروی تازه نفس اجرا خواهند کرد  , وظایف خاص یک دوره کارآموزی رایگان به میزان قابل ملاحظه ای بستگی به کارفرما , صنعت و نوع کارآموزی خواهد داشت.

برخلاف استخدام , کارآموزی تاکید بر آموزش به جای خود استغال را  دارد .

نوشتهٔ پیشین
مترجم شفاهی کردی
نوشتهٔ بعدی
معرفی بهترین نرم افزار های ترجمه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست