آموزش ترجمه اسپانیایی - دارالترجمه رسمی پارسیس
آموزش ترجمه زبان اسپانیایی

آموزش ترجمه اسپانیایی

آموزش ترجمه زبان اسپانیایی

آموزش ترجمه زبان اسپانیایی

آموزش ترجمه زبان اسپانیایی

امروزه زبان  اسپانیایی یکی از مهمترین زبان های شاخص حال حاظر کشور های جهان میباشد که در بین پرتکلم ترین زبان خارجه رتبه دوم را به دست آورده است.

تعداد سخنوران این زبان به بیش از ۴۱۰ میلیون نفر میرسد که حتی کشور هایی چون مکزیک , آرژانتین و ایالات متحده بخش از جمعیت گویش وران زبان اسپانیایی را تشکیل میدهند .

در حقیقت بعد از کشور مکزیک , ایالات متحده بزرگترین جمعیت سخنوران اسپانیایی را در زمین تشکیل داده است ؛ این امر بدان معنی است شما حتی قادر هستید بدون ترک محل کار و یا زندگی خود از طریق اینترنت بع آموزش ترجمه زبان اسپانیایی بپردازید .

ترجمه اسپانیایی یکی از ساده ترین زبان هایی است که پیش رو دارید به شرطی که با الفبای ترجمه زبان انگلیسی آشنا باشید , شاخه زبان اسپانیایی با انگلیسی کاملا تفاوت دارد اما بسیار سادتر به نظر میرسد .

برای مثال به  جمله زیر به زبان اسپانیایی دقت کنید

El restaurante antiguo está cerca del museo de arte

در این جمله از کلماتی چون موزه ؛ هنر ؛ رستوران تقریبا بدون تغییر است ؛ اگر دقیق تر به موضوع نگاه کنید  کلمه cerca به نظر می رسد از یک وازه لاتین Circa  کلمه antiguo  کنار هم به معنی عتیقه میباشد , پس همانطور که متوجه شدید از این جمله این معنی بر می آید با این مفهوم (( یک رستوران قدیمی نزدیک موزه هنر است )

آموزش زبان اسپانیایی باعث خواهد شد زبان های رومانتیکی چون فرانسوی ؛ ایتالیایی  و پرتغالی را درک کنید .

آموزش زبان اسپانیایی هم از طریق دارالترجمه رسمی اسپانیایی  و هم از طریق آموزشگاه های رسمی اسپانیایی و هم از طریق نرم افزار های اصلی آموزش زبان اسپانیایی قابل انجام است ؛ یکی از نرم افزار های قوی در آموزش ترجمه زبان ایپانیایی نرم افزار Babbel  است که با صد ها ساعت دوره آموزشی زبان اسپانیایی مانند یک استاد همراه زبان آموزان عزیز خواهد بود .

 

[us_blog layout=”smallcircle” columns=”2″ pagination=”ajax” items=”” show_date=”” show_author=”1″ show_categories=”1″ show_tags=”1″ show_comments=”1″ show_read_more=”1″ categories=”%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c” filter=””]
نوشتهٔ پیشین
ترجمه زبان عربی
نوشتهٔ بعدی
دانلود ترجمه اسپانیایی به فارسی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست