آموزش ترجمه ارمنی - دارالترجمه رسمی پارسیس
آموزش زبان ارمنی در دارالترجمه ارمنی

آموزش ترجمه ارمنی

آموزش زبان ارمنی در دارالترجمه ارمنی

آموزش زبان ارمنی

آموزش ترجمه ارمنی

آموزش ترجمه ارمنی پارسیس شامل معرفی خدمات سفارش ترجمه ارمنی و آموزش زبان ارمنی بوده که توسط دارالترجمه ارمنی پارسیس ارائه میگردد.

آموزش ترجمه ارمنی در ایران به صورت گسترده انجام نمی شود و تنها مراکز معدود و انگشت شماری در ایران وجود دارند که  آموزش ترجمه زبان ارمنی را ارائه می نمایند. در خصوص یادگیری زبان ارمنی چند نکته حائز اهمیت است که در ذیل به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد .

قبلا از هرچیز در صورت نیاز به ترجمه ارمنی میتوانید سفارشات خود را از طریق لینک ثبت سفارش ترجمه ارمنی ارسال گرده تا دارالترجمه ارمنی ما در کمترین زمان ممکن زمان و هزینه ترجمه ارمنی را به شما عزیزان اعلام نماید برای ثبت سفارش ترجمه ارمنی بر روی حتما از طریق لینک زیر ارسال کنید.

 

ثبت سفارش ترجمه ارمنی 

 

  • قدم اول داشتن پشت کار و علاقه فراوان در زمینه ترجمه زبان ارمنی می باشد ؛ زیرا دشواری فراگیری زبان ارمنی به مرور زمان موجب دل زدگی می شود و تنها علاقه فراوان به ترجمه ارمنی است که می تواند شما را در این مسیر نگهدارد .
  • تمرین بسیار و مستمر ترجمه ارمنی به فارسی و فارسی به ارمنی ارزان ترین و کم هزینه ترین روش برای بالا بردن تجربه بشمار می آید.

شما در این روش باید متنی را که قبلا ترجمه شده  را مجدد ترجمه کنید و سپس ترجمه خود را با ترجمه صحیح مقایسه کرده و نسبت به رفع ایرادات ترجمه خود برآیید .  دارالترجمه ارمنی پارسیس برای کمک به این دسته از عزیزان برخی از متونی را که به صورت صحیح و با کیفیت بالا ترجمه شده اند را در سایت قرار داده که امیدوار است در زمینه بالا بردن دانش و تجربه علاقمندان به ترجمه زبان ارمنی مفید واقع شود .

  • حضور در یک دارالترجمه زبان ارمنی در صورت داشتن شرایط حضور در دارالترجمه که می تواند بهترین روش برای بالا بردن دانش مترجم بشمار آید .

آموزش زبان ارمنی 

در آموزش زبان ارمنی باید بدانیم که زبان ارمنی یک زبان هندواروپایی است که توسط مردم ارمنستان تکلم می شود اما زبان شناسان معمولا زبان ارمن را جدای از زبان هندواروپایی می شناسند زیرا بر این باورند که زبان ارمنی با زبان یونانی گروه بندی میشود.

ما در این متن آموزشی زبان ارمنی خلاصه ای از نحوه یادگیری زبان را معرفی نموده و از طرفی شما کاربران عزیز میتوانید در انتها مقالات مرتبط ترجمه شده زبان ارمنی را به رایگان دریافت کنید .

  1.  یادگیری اصطلاحات عموم زبان ارمنی :
آموزش زبان ارمنی بخش اول

آموزش زبان ارمنی بخش اول

از “barev” برای “سلام” استفاده کنید. این کلمه برای احوال پرسی در زبان ارمنی مورد استفاده قرار میگیرد.

آموزش زبان ارمنی بخش دوم

آموزش زبان ارمنی بخش دوم

بگو “خداحافظ” “Stepstone”، آژاکس، “هاوتون” و کودک این می تواند برای نشان دادن  خداحافظی از شخصی استفاده شود.

آموزش زبان ارمنی بخش 3

آموزش زبان ارمنی بخش 3

بپرس «چطور؟» – Vonce es؟ یا Eench bes ess / eq؟ حال شما چه طوره ؟ این کلمه نیز برای احوال پرسی مورد استفاده قرار میگیرد.

آموزش زبان ارمنی بخش 4

آموزش زبان ارمنی بخش 4

همانطور که میدانید یکی از اصول اصلی در یادگیری زبان ارمنی یادگیری الفبای ارمنی است که این موارد را حتما میتاند در کتاب های الفبای زبان ارمنی جستجو کنید و یا از طریق بخش زیر اقدام به یادگیری کنید.

աբգդեզէըթժիլխծկհձղճմ
abgdje/ezeët’žilxtskhdzm
յնշոչպջռսվտրցւփքօֆուև
jnšvo/otš’prsvtr’ts’wp’k’ofuyew/ew

 

همچنین دو نمونه گفتار با پادکست صوتی به زبان ارمنی را در انتها بشنوید

پادکست صوتی ارمنی شرقی :

همه انسان ها به صورت شایسته و منصفانه به دنیا آمده اند. آنها با عقل و وجدان برخورد می کنند و باید در روح برادری به یکدیگر عمل کنند.

Մարդիկ բոլորը ծնվել են պատշաճ եւ արդար ձեւով: Նրանք վարվում են իմաստության եւ խիղճով եւ պետք է գործեն եղբայրության ոգով:

[us_blog layout=”smallcircle” columns=”2″ items=”” show_date=”” show_author=”” show_categories=”” show_tags=”” show_comments=”1″ show_read_more=”1″ categories=”%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d9%85%d9%86%db%8c” filter=””]
نوشتهٔ پیشین
ترجمه فارسی به عربی پدیده
نوشتهٔ بعدی
ترجمه شفاهی روسی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست