ترجمه مدرک پیش دانشگاهی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه مدرک پیش دانشگاهی

ترجمه مدرک پیش دانشگاهی

ترجمه مدرک پیش‌ دانشگاهی برای افرادی که نیاز به مهاجرت تحصیلی و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور می‌باشند. از اهمیت خاصی برخوردار است. فرایند ترجمه‌های رسمی و قانونی مدارک تحصیلی در ایران دارای قوانین خاصی است که تنها در دارالترجمه رسمی این سازوکار قابل انجام است.

ترجمه‌های رسمی مدارک همگی ازروی اصل مدرک قابل انجام است. اگر به هر دلیل مدرک پیش‌دانشگاهی خود را گم کرده‌اید می‌توانید با مراجعه به مؤسسه آموزشی موردنظر و یا وزارت آموزش‌وپرورش ناحیه سکونت مراجعه نموده و درخواست استعلام مدارک نمایید. لازم به ذکر است استعلام و اخذ مدرک جدید فاقد مهر و تأییدات از سوی وزارت آموزش‌وپرورش در فرایند ترجمه به مشکل خواهد خورد.

ترجمه رسمی مدرک پیش ‌دانشگاهی به همراه تأییدات

اگر می‌خواهید مدرک پیش ‌دانشگاهی خود را ترجمه قانونی و رسمی به همراه تأییدات کامل وزارت امور خارجه و دادگستری را انجام دهید. بایستی مراحل ذکر شده را با دقت انجام دهید. ابتدا با مراجعه دفاتر پیشخوان به‌منظور اخذ تأییدیه تحصیلی کپی از مدرک تحصیلی خود را تحویل دفاتر پیشخوان داده و دارالترجمه‌های رسمی مدنظر خود را به آنها معرفی می‌کنید.

جهت ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و معرفی دارالترجمه بایستی حتماً نام مترجم مسئول و کد رسمی دارالترجمه را اخذ نمایید. لازم به ذکر است دارالترجمه پارسیس با کد رسمی 966 فعال می‌باشد. در این زمان رسید و کد رهگیری را به همراه مدرک اصلی خود به دارالترجمه مذکور بوده تا فرایند ترجمه قانونی انجام شود. لازم به ذکر است چند روز طول می‌کشد تا دارالترجمه رسمی بتواند تاییده شما را در کارتابل خود توسط وزارت آموزش‌وپرورش دریافت کند.

بیشتر بدانید: فرایند ترجمه رسمی مدارک تحصیلی

پس از دریافت تاییده می‌بایست فرایند ترجمه مدرک پیش دانشگاهی ازروی اصل مدرک توسط مترجم رسمی انجام خواهد شد و همچنین انجام خدمات تأییدات دادگستری و وزارت امور خارجه توسط دارالترجمه انجام می‌گردد. نکته بسیار مهم در حین ترجمه این است که مترجم نیاز به اسپل دقیق اسامی شما دارد بنابراین بهتر است با گرفتن عکس با کیفیت از صفحه پاسپورت خود مشخصات دقیق خود را برای مترجم ارسال نمایید.

قیمت ترجمه رسمی مدرک پیش ‌دانشگاهی

لازم به ذکر است تعرفه ترجمه‌های قانونی تمامی مدارک تحصیلی طبق نرخ‌نامه مترجمان رسمی در کشور است. برای مثال اگر می‌خواهید این مدرک را به انگلیسی ترجمه نمایید. چند بخش مختلف با هزینه‌های اقتصادی توسط دارالترجمه رسمی معرفی می‌شود. برای مثال به‌جای اینکه تنها یک مدرک را ترجمه کنید می‌توانید مدرک پیش‌دانشگاهی، دیپلم، ریز نمرات دیپلم و ریز نمرات پیش‌دانشگاهی را در یک پلمب توسط مترجم رسمی انجام داده و فرایند اخذ تأییدات را دریافت نمایید.

بیشتر بدانید: خدمات ترجمه مدرک دیپلم

در حال حاضر طبق تعرفه حدود 60 هزار تومان به‌غیراز هزینه‌های دفتری و تأییدات خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای آشنایی با قیمت می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌ها روز با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

ترجمه مدرک پیش‌ دانشگاهی به چه زبانی انجام می‌شود؟

در تیم پارسیس این خدمات به‌صورت رسمی به‌تمامی زبان‌هایی که مترجم رسمی دارند انجام می‌شود. برای مثال اگر نیاز به ترجمه مدرک پیش‌دانشگاهی به انگلیسی دارید بایستی آن را توسط مترجم رسمی در دارالترجمه انگلیسی انجام دهید. ما قادریم زبان‌های مختلفی از جمله آلمانی، سوئدی، ترکی استانبولی، فرانسوی و غیره را به همراه تأییدات کامل انجام دهیم.

مدت‌زمان ترجمه مدرک پیش‌دانشگاهی

فرایند ترجمه تا تأییدات برای این مدارک حدوداً 3 روز کاری زمان می‌برد. لازم به ذکر است در فرایند اخذ تأییدات دادگستری و وزارت امور خارجه برای ارائه به دانشگاه‌های خارج از کشور بایستی مدارک شما از جمله پایان تحصیلات، ریز نمرات و اصل تأییدیه تحصیلی شما باشد.

نمونه ترجمه مدرک پیش‌ دانشگاهی

نکته‌ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که اگر به‌عنوان ِیک کارآموز نیاز به استخدام در دفتر ترجمه رسمی را دارید ما می‌توانید در این مورد با انتشار کلمات تخصصی ترجمه شما را راهنمایی کنیم. برای نمونه برخی از عبارت ترجمه این مدارک را منتشر خواهیم کرد.

  • دورهٔ پیش‌دانشگاهی Pre-University Education Program
  • شاخه نظری Theoretical Branch
  • شاخه فنی و حرفه‌ای Technical and Vocational Branch
  • شاخه کاردانش Kardanesh (Practical Knowledge) Branch

لطفا برای دانلود فرم ترجمه رسمی گواهینامه پیش دانشگاهی بر روی لینک زیر کلیک کنید .

ترجمه فوری مدرک پیش‌ دانشگاهی

اگر نیاز به خدمات فوری دارید. قید فوریت در تیم پارسیس برای مشتریان در نظر گرفته شده است. ما می‌توانیم با توجه برخی شرایط این خدمات زودتر از زمان ممکن انجام دهیم. لازم به ذکر است این خدمات برای برخی زبان‌ها زمان متفاوتی خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه کارت معافیت
نوشتهٔ بعدی
ترجمه سند طلاق

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست