ترجمه مقاله اسپانیایی - دارالترجمه رسمی پارسیس

امروزه ترجمه انواع متون تخصصی در زبان‌های شاخص ازجمله زبان اسپانیایی همواره با نرخ تقاضای بالایی روبرو خواهد بود. اسپانیایی به‌عنوان یکی از خدمات تخصصی است که در تیم پارسیس قابل انجام است. ما در دپارتمان ترجمه‌های تخصصی با استفاده از مترجمان حرفه‌ای و نخبه که تجربه زیادی در این خصوص دارند قادریم انواع زبان‌های شاخص را برگردان کنیم.
امروزه اهمیت ترجمه مقالات تخصصی به حدی است که بسیاری از محققان برای اینکه بتوانند مقالات خود را در سایت‌های علمی منتشر نمایند نیاز به این خدمات دارند. آن‌ها می‌توانند با استفاده از خدمات ترجمه‌های تخصصی مقالات علمی منابع خوبی را دریافت و بر اساس آن‌یک مقاله ارزشی به رشته تحریر درآوردند.

درصورتی‌که نیاز به ترجمه تخصصی مقاله اسپانیایی به فارسی و یا فارسی به اسپانیایی دارید می‌توانید از طریق شماره درج‌شده در سایت و یا بخش گفتگوی آنلاین و همچنین لینک ثبت درخواست زیر اقدام نمایید.

ترجمه مقاله اسپانیایی در دارالترجمه

ما در دارالترجمه اسپانیایی قادریم ترجمه این زبان را هم به‌صورت رسمی و هم به‌صورت تخصصی ارائه نماییم. اگر نیاز به ترجمه تخصصی در این زبان‌دارید لازم نیست نگران باشید. ما با سال‌ها تجربه و با استفاده از مترجم بومی اسپانیایی و یا کاستیلی قادریم مقالات ادبی، علمی و تخصصی شما را در تمامی زمینه های ترجمه نماییم. همانطور که میدانید زبان اسپانیایی امروزه به عنوان یکی از زبان های پرگویش در جهان شناخته می شود. نرخ آماری سخنوران این زبان بیش از 470 میلیون نفر بوده که به عنوان دومین زبان پر گویش جهان بعد از زبان چینی می باشد.

اهمیت زبان اسپانیایی باعث شده تیم دارالترجمه رسمی پارسیس با فعال نمودن بخش اسپانیایی خود با استفاده از مترجمان بومی و قسم خورده بسیاری از اسناد، مقالات آی اس آی، متون حقوقی و پزشکی و سایر محتواهای تخصصی را ترجمه می‌نماید. البته ذکر این نکته ضروری است در تیم پارسیس تنها ترجمه مقاله اسپانیایی به فارسی و یا مقاله فارسی به اسپانیایی به‌عنوان یک جفت زبان ارائه نخواهد شد. بلکه تمامی زبان‌های تحت پوشش را پشتیبانی خواهیم کرد.

ترجمه مقاله اسپانیایی به فارسی و بالعکس

خدماتی که به‌عنوان ترجمه مقاله در تیم ما ارائه می‌شود همگی دارای ضمانت کیفیت خواهد بود؛ بنابراین بسیاری از دانشجویان و محققانی که قصد انتشار مقاله در ژورنال‌های ISI رادارند بایستی از خدماتی استفاده کنند که پیکربندی خوبی در ترجمه محتوا از زبان مبدأ به زبان مقصد داشته باشد. درصورتی‌که می‌خواهید به‌عنوان نمونه بخشی از خدمات را به‌صورت کیفی دریافت نمایید لازم به ذکر است ما برای حسن اعتماد شما عزیزان این کار را انجام خواهیم داد. ترجمه متن اسپانیایی به فارسی از روی متون کتاب‌های علمی در رشته‌های دانشگاهی مناسب برای چاپ و داوری مقالات خواهد بود.

نمونه ترجمه مقاله اسپانیایی

ما به‌عنوان نمونه برای شما عزیزان بخشی از متن تخصصی یک کتاب را از زبان اسپانیایی به زبان فارسی ترجمه نموده‌ایم؛ بنابراین شما عزیزان می‌توانید به‌صورت رایگان این ترجمه را دریافت نمایید. برای دانلود ترجمه رایگان این موضوع از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

بخش اول ترجمه کتاب اسپانیایی به فارسی

در این بخش از کتاب از صفحه ۱ تا صفحه ۳۰ کتاب اسپانیایی به فارسی ترجمه گردیده که برای دانلود کامل بخش اول از طریق لینک دانلود رو برو اقدام فرمایید

سفارش ترجمه مقاله اسپانیایی

روند ترجمه‌های تخصصی با سایر ترجمه‌ها کاملاً متفاوت خواهد بود. برای مثال شما زمانی که می‌خواهید یک مقاله علمی و یا ژورنال را ترجمه کنید بایستی 3 فاکتور را در نظر بگیرید. فاکتور اول حجم مقاله، فاکتور دوم زبان، فاکتور سوم نیز موضوعات تخصصی. این 3 مورد درواقع هزینه ترجمه‌های تخصصی ر ا محاسبه خواهد کرد؛ بنابراین قبل از انجام هرگونه سفارش می‌توانید استعلام دقیق هزینه و زمان ترجمه خود را از ما بخواهید.

جمع‌بندی

به‌طورکلی درصورتی‌که نیاز به ترجمه متون و انواع مقالات تخصصی ازجمله مقالات ISI را به‌صورت حرفه‌ای توسط مترجمان نخبه و بومی زبان را دارید این خدمات در کمترین زمان ممکن با ضمانت کیفیت ارائه خواهد شد. ما در حوزه تخصصی این افتخار را داریم که در طی 15 سال فعالیت با هزاران مترجم تخصصی انواع رشته‌های دانشگاهی شما را تحت پوشش مستقیم قرار دهیم. کیفیت کار تمامی مترجمان ما مناسب برای چاپ مقالات و پروژه‌های تخصصی دانشجویی خواهد بود. ما قادریم علاوه بر خدمات بالا ویراش نیتیو تخصصی را در برخی زبان‌ها انجام دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه
نوشتهٔ بعدی
ترجمه مقاله ژاپنی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست