ترجمه فوری چینی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه فوری چینی در دارالترجمه فوری چینی پارسیس

ترجمه فوری چینی

ترجمه فوری چینی در دارالترجمه فوری چینی پارسیس

ترجمه فوری چینی

ترجمه فوری چینی

ترجمه فوری چینی یکی از ترجمه های پرتقاضا در ایران می باشد و دلیل آن روابط گسترده اقتصادی و سیاسی بین ایران و چین است که موجب شده تقاضا برای ترجمه چینی افزایش پیدا بکند

این در حالی است که مترجم رسمی زبان چینی در ایران کم است در نتیجه زمان هایی که دارالترجمه های چینی جهت تحویل اعلام می نمایند معمولاً بین 10 الی 15 روز میباشد این در حالی است که بیشتر متقاضایان ترجمه چینی از نظر زمانی محدودیت دارند و تمایل دارند ترجمه رسمی چینی آنها حداکثر ظرف 5 روز انجام شود .

دفتر ترجمه رسمی چینی پارسیس  با در اختیار داشتن مترجمین رسمی متعهد زبان چینی خدمات شایانی را در زمینه ترجمه رسمی و غیر رسمی چینی به هموطنان گرامی ارائه می نماید .

برای بهرمندی از خدمات ترجمه فوری چینی چه به صورت ترجمه شفاهی رسمی و غیر رسمی و همچنین ترجمه کتبی که ترجمه کتبی می تواند ترجمه رسمی و غیر رسمی باشد  کافی است درخواست خود را از طریق ثبت سفارش ترجمه برای ما ارسال نمایید ؛ تا پس از ثبت سفارش ترجمه  ؛  تیم دفتر ترجمه رسمی پارسیس ظرف چند دقیقه هزینه و زمان تحویل را به شما اعلام نماید  تا در صورت تمایل سفارش خود را نهائی نمایید و فرآیند انجام ترجمه آغاز شود  .

لطفا برای ثبت سفارش ترجمه فوری چینی حتما از طریق لینک زیر وارد شوید

ثبت سفارش ترجمه فوری چینی

به این نکته باید توجه داشته باشید که انجام ترجمه رسمی چینی زمانگیر است بنابراین در صورتی که زمان داشته باشید از انجام ترجمه به صورت فوری خود داری نمایید .

اما در صورتی که از نظر زمانی در مضیقه باشید تیم پارسیس ترجمه رسمی چینی را به همراه تایید دادگستری و وزارت امور خارجه حداکثر ظرف 5 روز انجام می دهد اما در صورتی که در کمتر از 5 روز به ترجمه نیاز داشته باشید این موضوع را در بخش توضیحات اعلام نمایید. لازم به ذکر است که در ترجمه فوری خود متقاضی باید نسبت به گرفتن تایید سفارت چین اقدام نماید تا بتوان بهترین استفاده را از زمان نمود و گرفتن تایید سفارت در کمترین زمان ممکن انجام شود زیرا فرآیند گرفتن تایید سفارت اگر توسط خود متقاضی پیگیری شود در زمان خیلی کم انجام خواهد شد . و نکته آخر اینکه قیمت ترجمه فوری با ترجمه به صورت عادی متفاوت است و قیمت آن نسبت به تعداد مدارک و محدودیت زمانی متغیر می باشد بنابراین برای اطلاع یافتن از هزینه ترجمه فوری چینی و زمان دقیق تحویل آن تصویر مدارک خود را از طریق ثبت سفارش ارسال نمایید .

نوشتهٔ پیشین
ترجمه فوری کره ای
نوشتهٔ بعدی
آموزش ترجمه به همراه استخدام مترجم روس

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست