ترجمه فوری تایلند - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه فوری تایلندی در دارالترجمه تایلندی پارسیس

ترجمه فوری تایلند

ترجمه فوری تایلندی در دارالترجمه تایلندی پارسیس

ترجمه فوری تایلندی

ترجمه فوری تایلندی

ترجمه فوری تایلندی به ترجمه ای اطلاق می شود که زودتر از زمان عادی به مشتری تحویل داده می شود .

دارالترجمه رسمی تایلندی پارسیس با در اختیار داشتن مترجمین رسمی متعهد مورد تایید قوه قضائیه خدمات ترجمه رسمی و غیر رسمی تایلندی به فارسی و فارسی به تایلندی و همچنین انگلیسی به تایلندی و تایلندی به انگلیسی را با کیفیت و سرعت بالا ارائه می نماید  .

برای بهرمندی از این خدمات کافی است متن خود را از طریق لینک ثبت سفارش ترجمه فوری تایلندی برای ما ارسال نمایید تا هزینه و زمان تحویل فوری ترجمه ظرف چند دقیقه به شما اعلام شود .

ثبت سفارش ترجمه فوری تایلندی

ترجمه فوری تایلندی به ترجمه رسمی و غیر رسمی تقسیم می شود که در ذیل به شرح آنها خواهیم پرداخت .

زمان تحویل ترجمه فوری رسمی تایلندی 

زمان عادی تحویل ترجمه رسمی تایلندی 10 روز می باشد که در صورت تقاضای ترجمه فوری ظرف 5 روز تحویل داده می شود البته در صورتی که در زمانی کمتر از 5 روز به ترجمه نیاز داشته باشید می توانید این موضوع را با دارالترجمه تایلندی پارسیس مطرح نمایید تا در صورت امکان ترجمه تایلندی شما در زمان مورد نظر تحویل داده شود .

به این نکته توجه فرمایید که مدارکی که به زبان تایلندی صادر شده اند باید به تایید کنسول ایران در تایلند و یا تایید سفارت تایلند در تهران و سپس به تایید وزارت امور خارجه  برسند تا مدرک شما بلافاصله پس از تایید شدن از سوی وزارت امور خارجه فرایند ترجمه آن شروع شود و در کمترین زمان ممکن به متقاضی تحویل داده شود .

باید به این نکته توجه نمود که برای انجام ترجمه فارسی به تایلندی برخی از مدارک ملزم به گرفتن تاییدیه از برخی سازمانها هستیم بنابراین قبل از اینکه زمان را از دست بدهیم نسبت به گرفتن تاییدیه برآییم تا  با مشکل زمان مواجه نشویم . برای اطلاع از تاییدیه های مورد نیاز تصویر مدارک خود را از طریق لینک ثبت سفارش ترجمه  برای دارالترجمه تایلندی پارسیس ارسال نمایید تا تاییدیه های مورد نیاز به صورت دقیق به شما اطلاع داده شود .

زمان تحویل ترجمه فوری  غیر رسمی تایلندی  :

در خصوص زمان تحویل ترجمه غیر رسمی تایلندی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و ترجمه تایلندی مطابق با زمان مورد نظر مشتری تحویل داده می شود .

ترجمه فوری وبسایت از تایلندی به فارسی و فارسی به تایلندی :

دارالترجمه تایلندی پارسیس در زمینه ترجمه وبسایت به صورت تخصصی عمل می نماید به عبارتی وبسایت شما در هر زمینه ای که باشد سعی بر این میشود که به مترجم تخصصی زمینه فعالیت وبسایت تحویل داده شود تا هم ترجمه به صورت تخصصی انجام شود و هم مترجم در زمانی کمتر تحویل مشتری داده شود .

نکته قابل توجه در ترجمه وبسایت از تایلندی به فارسی و فارسی به تایلندی این است که ترجمه هر پارگراف در زیر آن قرار داده می شود این امر باعث می شود تا طراح سایت و یا هر کسی که قصد انجام تغییرات و جاگذاری مطالب را دارد به دلیل عدم آشنایی با زبان تایلندی دچار اشتباه نشود .

نوشتهٔ پیشین
آموزش ترجمه نروژی
نوشتهٔ بعدی
فرم ترجمه رسمی کارت ملی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست