ترجمه زبان تایلندی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه زبان تایلندی

ترجمه زبان تایلندی

ترجمه زبان تایلندی

ترجمه زبان تایلندی

ترجمه زبان تایلندی

ترجمه زبان تایلند استثنائی و با کیفیت بالا در دارالترجمه رسمی پارسیس ارائه می شود و شما به دارالترجمه دیگری نیاز پیدا نخواهید کرد.

زیراکلیه خدمات ترجمه زبان تایلندی در این مرکز ارائه می شود و این خدمات عبارتند از:
ترجمه شفاهی زبان تایلندی
– ترجمه همزمان زبان تایلندی
– ترجمه رسمی متن از زبان تایلندی به زبان فارسی
– ترجمه رسمی متن از زبان فارسی به زبان تایلندی
– ترجمه غیر رسمی متون از زبان تایلندی به زبان فارسی
– ترجمه غیر رسمی متون از زبان فارسی به زبان تایلندی
– تحقیق اینترنتی به زبان تایلندی و ترجمه نتایج تحقیق به زبان فارسی
– ترجمه فایل های صوتی و تصویری از زبان تایلندی به فارسی
– ترجمه فایل های صوتی و تصویری از زبان فارسی به زبان تایلندی
– پیاده سازی فایل های صوتی و تصویری به زبان تایلندی
– زیر نویس و صداگذاری به زبان تایلندی و زبان فارسی
– گرافیک و حروف چینی به زبان تایلندی
– برقرای تماس تلفنی به زبان تایلندی
– آموزش زبان تایلندی
دارالترجمه رسمی زبان تایلندی پارسیس این اطمینان را به شما می دهد که تمام پروژه های ترجمه زبان تایلندی شما عزیزان همیشه با دقت بالا و مطابق با بالاترین استانداردها انجام خواهد شد از این رو می توانید همین الان نسبت به ثبت سفارش ترجمه زبان تایلندی خود اقدام نمایید و به صورت رایگان از هزینه خدمات ترجمه مورد نظر مطلع شوید .

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین دارالترجمه های زبان تایلندی در ایران ، خدمات تخصصی ترجمه زبان تایلندی را ارئه می نماید که در ذیل به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد .

ترجمه تخصصی حقوقی تایلندی

ما در این دارالترجمه ، صدها مترجم حقوقی تایلندی را داریم که در حیطه حقوقی و واژگان تخصصی آن آموزش دیده اند. که می توانید با خاطری آسوده ترجمه اسناد و مدارک حقوقی خود را به ما بسپارید و در زمانی اندک و با کمترین مبلغ ترجمه آن را در اختیار داشته باشید ؛ تفاوتی نمی کند که این مدارک در چه حیطه حقوقی باشند می تواند رای دادگاه ؛ احکام قضائی ؛ احضاریه؛ گواهی ثبت اختراع و یا هر مدرک دیگری باشد. کافی است آن را برای ما ارسال نمایید تا هزینه و زمان تحویل خدمت شما عزیزان اعلام شود .

ترجمه تخصصی مالی تایلندی 

طیف وسیعی از مترجمین تایلندی را بکار گرفتیم تا خدمات ترجمه تخصصی مالی از زبان تایلندی به فارسی و از زبان فارسی به تایلندی با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه شود مترجمین مالی و مدیران پروژه داریم که در بازار سرویس های مالی تایلند تجربه دارند و آموزش دیده اند. علاوه بر ترجمه اسناد تایلندی، ما طیف وسیعی از سرویس های تجاری مربوطه را برای مشتریان مالی ارائه می دهیم از جمله ترجمه شفاهی زبان تایلندی برای جلسات و سمینارها، ترجمه وبسایت از تایلندی به فارسی و از فارسی به زبان تایلندی ، مدیریت برند تایلندی ؛ آموزش ترجمه و آموزش زبان تایلندی
ترجمه گزارش های سالانه، ترجمه اسناد و گزارشهای ورشکستگی ؛ ترجمه اوراق قرضه و برگ سهام؛ ترجمه گزارش های صندوق مالی ؛ ترجمه مطالب بازاریابی ؛ ترجمه گزارش های ماهانه.

ترجمه تخصصی پزشکی تایلندی

دپارتمان پزشکی زبان تایلندی دارالترجمه رسمی پارسیس با در اختیار داشتن مترجمین حرفه ای و مسلط به اصطلاحات پزشکی تایلندی بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماید تفاوتی نمی کند که خدمات ترجمه مورد نظر شما در زمینه کدام رشته از پزشکی باشد می تواند در زمینه جراحی ؛ داروسازی ؛ بیوتکنولوژی ؛ تجهیزات پزشکی،IVD ؛ CROs ؛ پرسشنامه های آزمایش بالینی تایلندی ؛ رضایت آگاهانه نسبت به عمل جراحی به زبان تایلندی، برچسب ها و مطالب درج شده بر روی بسته ها، بررسی وضعیت بیمار ؛ برگه اطلاعات محصول پروتکل های تایلندی و مواردی از این قبیل همه این موارد در دپارتمان ترجمه زبان تایلندی پارسیس با سرعت و دقت بالا و با کمترین هزینه انجام خواهد شد .

ترجمه تخصصی در حوزه تولید

دارالترجمه رسمی زبان تایلندی پارسیس به برخی از بزرگترین و مشهورترین بنگاه های تولیدی و صنعتی ایران خدمات ترجمه ارائه می نماید . جهت ارائه ترجمه زبان تایلندی با کیفیت بالا به مشتریان ، ما صدها مترجم تایلندی و مدیران پروژه را داریم که در موضوع تولید و اصطلاحات تخصصی فنی تجربه دارند و آموزش دیده اند. علاوه بر ترجمه اسناد تایلندی، ما همچنین ترجمه همزمان تایلندی ، ترجمه پیاپی تایلندی، پیاده سازی متن تایلندی، راه حل های کارمند یابی تایلندی، مشاوره و به کارگیری آنها و خدمات گرافیک و حروف چینی تایلندی را ارائه می نماییم .

ترجمه تخصصی در حوزه خرده فروشی

ترجمه تخصصی در زمینه خرده فروش ، شرکت های پیشرو در دنیا را قادر می سازد تا به طور مؤثر به مخاطبان خود با فرهنگ های مختلف در سراسر جهان دست پیدا کنند. ما در مجموعه خود، صدها مترجم تایلندی داریم که در موضوع خرده فروشی و اصطلاحات تخصصی آن آموزش دیده اند. ما طیف متفاوتی از سرویس ها را برای مشتریان خرده فروشمان شامل بازاریابی چندفرهنگی تایلندی، مشاوره برند تایلندی، ترجمه اسناد تایلندی، گرافیک و حروف چینی تایلندی، زیرنویس و صدا گذاری تایلندی، ترجمه شفاهی تایلندی ؛ ترجمه وبسایت از زبان تایلندی به زبان فارسی و از زبان فارسی به زبان تایلندی و مواردی از این قبیل را ارائه می نماییم .

ترجمه تخصصی در زمینه تبلیغات

بنگاه های پیشرو در زمینه تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی به دارالترجمه رسمی زبان تایلندی پارسیس جهت ارائه بهترین ترجمه تایلندی و خدمات تجاری مربوطه اعتماد کردند.دلیل این امر این است که مجموعه ما با در اختیار داشتن تعداد زیادی مترجم دارای دانش کافی و ماهر خدمات شایانی را به شما عزیزان در زمینه پروژهای ارتباطات چندفرهنگی/چندزبانی ارائه می نماید. ما حیطه گسترده ای از راه حل ها را جهت برآورده کردن نیازهای مشتری هایمان شامل بازاریابی چندفرهنگی تایلندی، ترجمه اسناد تایلندی، خدمات تخصصی در زمینه گرافیک ، حروف چینی زبان تایلندی، زیرنویس و صداگذاری زبان تایلندی، ترجمه شفاهی زبان تایلندی، سرویس های کارمندان یابی تایلندی، بومی سازی وبسایت تایلندی و مواردی از این قبیل را ارائه می دهیم .

ترجمه تخصصی در زمینه فناوری

شرکت های فناوری به دارالترجمه رسمی زبان تایلندی پارسیس جهت ارائه راه حل های پیوسته جهت انجام موفق پروژه های زبان تایلندی برای توزیع جهانی اعتماد کرده اند. ما در شبکه زبانشناسان متخصصمان، صدها مترجم زبان تایلندی داریم که در کار با موضوعات فنی تایلندی و اصطلاحات تخصصی تجربه وسیعی دارند. مجموعه پا رسیس خدمات فنی تایلندی در سطح جهانی را ارائه می نماید که از جمله این خدمات می توان به بومی سازی نرم افزار تایلندی، برگزاری آزمون زبان تایلندی ؛ ترجمه اسناد تایلندی ؛ زیرنویس و صداگذاری زبان تایلندی، نوشتن فنی، پشتیبانی سیستم مدیریت جهانی تایلندی و جهانی سازی سایت تایلندی اشاره نمود.

چگونه زبان تایلندی یاد بگیریم؟

1.کتاب عبارت های تایلندی را تهیه کنید و لغات و عبارات ساده را روی فلش کارد بنویسید و آنها را حفظ کنید.
2. گرامر زبان تایلندی را مطالعه کنید، مثل چگونه سوال بسازیم یا چگونه تلفظ کنیم و …
3. تلاش کنید و معلم خوب تایلندی یافرد دیگری را پیدا کنید که بتواند با شما صحبت کند یا در کلاس زبان تایلندی ثبت نام کنید یا برای کسب مهارت بیشتر در این زبان از تایلند بازدید کنید.
4. از زبان فونتیک استفاده کنید یا حروف بسیار رایج تایلندی را یاد بگیرید تا اینکه بتوانید لغات پایه را بخوانید.
5. از تکرار با فاصله ساخت لغات برای یادگیری لغات و عبارات استفاده کنید.
6. از ابتدا روی یادگیری 5 لحن به درستی تمرکز کنید چون لحن اشتباه می تواند معنای کلمه را به طور کلی تغییر دهد.
گرامر تایلندی
زمانی که با زبان های دیگر مقایسه می کنیم، گرامر تایلندی در سطح پایه در واقع بسیار ساده است. هر لغت ثابت است بنابراین هیچ انحراف، پیوستگی، هیچ فرم جمع، هیچ جنسیت و هیچ حروف تعریفی وجود ندارد.

در حالی که واژه انگلیسی رفتن فرم های مختلفی دارد مثل می رود، رفت، در حال رفتن است و … معادل تایلندی آن یعنی pai همیشه بدون در نظر گرفتن متن، یکی است. با این حال همچنین عناصری در زبان تایلندی وجود دارد که در بسیاری از زبان های غربی وجود ندارد.
هیچ فاصله ای بین لغات تایلندی وجود ندارد.

یک نکته که زبان آموزان آن را سخت می بینند این است که هیچ فضایی بین لغات وجود ندارد. چون این به خصوص برای زبان آموزان تایلندی بسیار سخت است ، ما در این درس ها و یاداشت ها بین لغات فاصله می گذاریم.

لحن های فونتیک تایلندی

یکی از سخت ترین عناصر برای یادگیریندگان زبان تایلندی تلفظ درست 5 لحن فونتیک است: میانی، پایین، نزولی، بالا و صعودی، چون مفهوم لحن ها در بسیای از زبان های اروپایی از جمله انگلیسی وجود ندارد.
ترتیب لغات
در تایلندی ترتیب لغات این است: فاعل – فعل – مفعول. این مشابه ترتیب لغات در انگلیسی است( برای مثال تام به خانه می رود).

لحن رسمی – krab و ka

در زبان گفتاری تایلندی، در انتهای بسیاری از جملات، حرف تعریف krab برای مرد و ka برای زن اضافه می شود و نشانگر احترام است.
این لغات می توانند همچنین جهت اشاره به تایید استفاده شوند اما لحن نزولی به لحن بالا تغییر می کند.
افعال تایلندی
افعال همچنین در تایلندی کاملا مستقیم هستند. آنها با شخص، زمان، اعداد تغییر نمی کنند و هیچ حرف تعریفی وجود ندارد. اطلاعات اضافی( برای مثال زمان ها، جمع و …) با اضافه کردن لغات اضافی ( برای مثال زمان سازها) منتقل می شوند.
زمان افعال در تایلندی
زمان حال
جهت یادگیری زمان حال از فرم ساده استفاده می کنیم. جهت تاکید بر زمان ساده، لغت gamlang گاهی اوقات در جلوی فعل قرار می گیرد.
Phui ying gam-lang yuen yu
آن زن منتظر است.

زمان گذشته
در زبان تایلندی، زمان گذشته با ( laeo به معنی قبلا) نشان داده می شود که بعد از فعل قرار می گیرد.
Ma dai kra-dot pai laeo
اسب پرید.

همچنین راه جایگزینی جهت ساخت زمان گذشته با dai وجود دارد:
به این مثال نگاه کنید:
Phu chai dai pai bin phu khao
این مرد به بالای کوه می رود
چون (dai) یعنی توانستن، این نشان می دهد که چیزی به دست آمده است، بنابراین در گذشته اتفاق افتاده است.
زمان آینده
زمان آینده در تایلندی نشان با (chai-will) داده می شود که در جلوی فعل قرار می گیرد.
Ma gam-lang cha kra -dot
اسب در حال پریدن است.
در زمان آینده موردی بسیار جالب وجود دارد که هنوز به آن نگاه نکرده ایم.
به این جمله نگاه کنید:
Thim si deang kam-lang cha cha-na
تیم قرمز برنده می شود.( استفاده از kam – lang)
آیا عجیب نیست که در ایسن جمله از (kam – lang) استفاده کنیم؟
دلیل این است که در جمله بالا مسابقه از قبل شروع شده است و آن تیم قرمز جلوتر است ( زمان حال) و نتیجه را پیش بینی می کنیم( زمان آینده).
این تنها مقدمه ای کوتاه در مورد تایلندی بود. اگر دوست دارید گرامر جامع رایگان تایلندی را فرا بگیرید می توانید به زبان تایلندی را به صورت تخصصی آموزش ببینید .

نوشتهٔ پیشین
ترجمه زبان رومانیایی
نوشتهٔ بعدی
استخدام مترجمین

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست