ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه

ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه

درصورتی‌که نیاز به درخواست ویزا از سفارت کشور موردنظر خود دارید بایستی برخی مدارک اعم از مدارک مالی، هویتی و یا شغلی را در یک دارالترجمه رسمی ترجمه نموده و در صورت نیاز پس از گرفتن تأییدات قانونی از نهادهای مربوطه آن را در اولین فرصت به افسر پرونده ویزای خود ارائه کنید. ما در دارالترجمه رسمی پارسیس با سال‌ها تجربه در ترجمه قانونی انواع مدارک از جمله سند وسائط نقلیه سبک قادریم در کمترین زمان ممکن ترجمه‌های رسمی با تأییدات را به مشتریان عزیز تحویل دهیم. درصورتی‌که در نحوه ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه سؤال و یا راهنمایی نیاز دارید می‌توانید در هر لحظه از شبانه از طریق شماره درج شده در سایت و یا بخش پشتیبانی آنلاین به‌صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه سبک با تأییدات

همان‌طور که به‌صورت خلاصه در بالا شرح دادیم. یکی از مهم‌ترین مدارکی که متقاضیان می‌توانند برای افزایش شانس صدور ویزا به سفارت ارائه دهند. ترجمه تمکن مالی و مدارک هویتی از جمله شناسنامه و سایر مدارک دیگر است. سند خودرو جزء شناسنامه وسیله نقلیه موتوری و به‌عنوان یک سرمایه فردی در یک جامعه به‌حساب می‌آید. به همین دلیل از دید افسر ویزا ترجمه سند خودرو می‌تواند به‌نوعی در کنار سایر مدارک توانایی مالی شما را اثبات نماید.

در یک دارالترجمه رسمی که انواع مدارک به‌صورت معتبر توسط مترجم قسم‌خورده ترجمه می‌شود ارائه اصل اسناد و مدارک به مترجم جهت رویت لازم و ضروری است؛ بنابراین سند وسائط نقلیه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای ترجمه نیاز به ارائه اصل مدارک به همراه هولوگرام اداره راهنمایی‌ورانندگی خواهد بود.

ترجمه انگلیسی سند وسائط نقلیه سبک

اگر قصد دریافت ویزا از سفارت یک کشور انگلیسی‌زبان را دارید بایستی ترجمه مدارک را به‌صورت انگلیسی در یک دارالترجمه انگلیسی انجام دهید. برای مثال اگر قصد اخذ ویزای کانادا را دارید بایستی سند مالکیت ماشین را به انگلیسی و در صورت نیاز افسر پرونده به تأییدات دادگستری و وزارت امور خارجه برسانید. ما در دپارتمان انگلیسی پارسیس این خدمات را از ابتدا تا انتها انجام خواهیم داد.

هزینه ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه سبک

همه اسناد و مدارکی که نیاز به ترجمه قانونی و رسمی دارند بایستی با نرخ مصوب اداره امور مترجمان رسمی ترجمه شوند؛ بنابراین در تیم ما این خدمات در سال جدید از زبان فارسی‌به‌انگلیسی با قیمت 75000 تومان خواهد بود. لازم است بدانید هزینه‌های دفتری و برخی تعرفه‌های تأییدات قانونی به‌صورت جداگانه بوده و طبق نرخ‌نامه مصوب مترجمان اخذ می‌گردد. درصورتی‌که نیاز به استعلام دقیق قیمت را دارید می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

همان‌طور که می‌دانید سند خودرو انواع مختلفی دارد از جمله سند مالکیت تک برگی، سند دفترچه‌ای و یا برگ سبز خودرو بوده که از سوی نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی صادر می‌شود. لازم به ذکر است شرایط خاص سند خودرو مانند سایر اسناد مالی خواهد بود. این اسناد همگی برای انواع خودروها از جمله وسیله نقلیه شخصی، موتورسیکلت، خودرو باری و مسافربری و یا حتی ون قابل ترجمه خواهد بود.

دارالترجمه رسمی پارسیس قادر است تمامی مدارک را تنها از روی اصل مدارک به همراه تأییدات کامل انجام دهد. این خدمات هم برای تمامی شهرهای کشور ایران قابل انجام است اما درصورتی‌که در تهران هستید می‌توانید از راه دور مدارک را طریق پیک مخصوص دارالترجمه ارسال نمایید و ترجمه‌ها را با مدارک خود درب منزل و یا محل کار دریافت نمایید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی قیم نامه
نوشتهٔ بعدی
ترجمه مقاله اسپانیایی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست