ترجمه رسمی تقدیرنامه - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه رسمی تقدیرنامه

ترجمه رسمی تقدیرنامه

اگر نیاز به ترجمه رسمی تقدیرنامه و لوح سپاس را در یک دارالترجمه رسمی دارید. لازم به ذکر است ما انواع تقدیرنامه‌های اداری، علمی و آموزشگاهی را قادریم به‌صورت رسمی ترجمه کنیم. ترجمه تقدیرنامه‌ها و لوح‌های سپاس در انواع مختلف برای دریافت ویزا و یا بورسیه تحصیلی بسیار کاربرد دارد. لازم به ذکر است این خدمات به‌صورت رسمی طبق نرخ‌نامه انجام می‌شود. جهت انجام سفارش ترجمه رسمی تقدیرنامه توسط مترجم رسمی با شماره درج شده در سایت و یا بخش چت آنلاین به‌صورت 24 ساعته گفتگو نمایید. همچنین می‌توانید از طریق لینک ثبت سفارش در سایت اقدام نمایید.

ترجمه رسمی تقدیرنامه در دارالترجمه رسمی

ما در دارالترجمه رسمی پارسیس با استفاده از مترجمان رسمی و قسم‌خورده قادریم لوح سپاس و یا تقدیرنامه‌های مختلفی را به‌صورت رسمی انجام دهیم. ترجمه متون تقدیرنامه‌های مختلف معمولاً برای اخذ ویزا از سفارت به‌عنوان یک مدرک مهم و امتیاز بالا کاربرد فراوانی دارد. از طرفی افرادی که اقدام به اخذ بورسیه تحصیلی می‌کنند. ارائه ترجمه رسمی تقدیرنامه+ لوح سپاس برای پربار شدن رزومه تحصیلی و علمی خود بسیار مفید بوده و دانشگاه مقصد نیز با دید بازتری رزومه و مدارک علمی متقاضیان را بررسی می‌کند.

بیشتر بدانید: ترجمه دانشنامه تحصیلی به همراه تأییدات

مترجمان قسم‌خورده قادرند ازروی متن تقدیرنامه و اسپل دقیق اسامی شما ترجمه قانونی و معتبری ارائه دهند. لازم به ذکر است این خدمات برای انواع تقدیرنامه‌ها قابل انجام است.

ترجمه رسمی انواع تقدیرنامه

اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم که تقدیرنامه یعنی چه؟ طبیعتاً می‌توان با این کلمات ساده این‌گونه تعریف نمود. تقدیرنامه+لوح سپاس حاوی متنی ویژه و ادبی است که برای کارمندان شرکت‌ها و همچنین هنرجویان برخی مؤسسات علمی و یا هنری صادر می‌شود. معمولاً لوح‌های سپاس توسط مدیرانی ارائه می‌شود که از افرادی که در مجموعه کار می‌کنند رضایت داشته و تقدیر به عمل آورند. به‌طورکلی انواع مختلفی از تقدیرنامه‌های زیر قابلیت ترجمه قانونی و رسمی را خواهند داشت که شامل موارد زیر می‌باشد.

  • تقدیرنامه اداری
  • تقدیرنامه دانشجویی
  • تقدیرنامه نظامی
  • تقدیرنامه ورزشی

به‌طورکلی ترجمه رسمی تقدیرنامه و لوح سپاس کوچک به‌تمامی زبان‌های رسمی توسط مترجمان قسم‌خورده قابل انجام است.

ترجمه لوح تقدیر به 14 زبان

خدمات ترجمه رسمی لوح سپاس در تیم پارسیس به حدود 14 زبان رسمی توسط مترجم رسمی انجام می‌شود. اگر در تهران و یا شهرستان حضور دارید می‌توانید تنها با چند کلیک از بخش ثبت سفارش ترجمه به‌صورت آنلاین، درخواست ترجمه قانونی نمایید.

ترجمه تقدیرنامه به انگلیسی

ترجمه تقدیرنامه به انگلیسی به‌صورت رسمی توسط مترجم رسمی انگلیسی ازروی اصل مدرک قابل انجام است. اگر برای ترجمه‌های رسمی اقدام می‌کنید حتماً بایستی مدارک اصل را به همراه مهر بالاترین مقام ارشد در اختیار داشته باشید. معمولاً بسیاری از تقدیرنامه‌ها زمانی که توسط مترجم رسمی انجام می‌شوند ممکن است توسط سفارت نیازی به تأییدات نداشته باشند؛ بنابراین همگی قابل تأیید شدن توسط سفارتخانه هستند. اما اگر نیاز به تأییدات این مدارک داشته باشیم مقداری قضیه متفاوت خواهد بود. معمولاً دادگستری و وزارت برخی مدارک مکمل را ممکن است درخواست کنند.

یک نکته بسیار مهم در ترجمه قانونی لوح سپاس وجود دارد و آن این است که اگر در تقدیرنامه شما مدرک تحصیلی قید شده بوده بایستی مدارک تحصیلی را نیز به‌صورت رسمی ارائه دهیم.

ترجمه تقدیرنامه به عربی

اگر نیاز به ترجمه قانونی و رسمی مدارک تحصیلی و یا علمی خود چون لوح سپاس و یا تقدیرنامه به زبان مقصد چون عربی دارید. ترجمه تقدیرنامه به عربی در دارالترجمه عربی انجام می‌شود.

قیمت ترجمه رسمی تقدیرنامه+لوح سپاس

هیچ زمان این نکته را فراموش نکنید اعلام هزینه و زمان ترجمه‌های رسمی ما دقیقاً مطابق با نرخ‌نامه مصوب کانون مترجمان رسمی در سال جدید خواهد بود. قیمت ترجمه لوح سپاس کوچک به انگلیسی 45 هزار تومان و برای یک نسخه اضافی نیز حدود 12 هزار تومان می‌باشد.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی قرارداد
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی گواهی فوت

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست