ترجمه تخصصی طراحی پارچه و لباس - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه تخصصی طراحی پارچه

ترجمه تخصصی طراحی پارچه

ترجمه تخصصی طراحی پارچه

ترجمه تخصصی طراحی پارچه توسط مترجم متخصص در این رشته دانشگاهی انجام میگردد. مطالب و متون مورد ترجمه در این مقوله بیشتر از جنس علمی و پژوهشی و صنعتی و تجارتی است که بنا به فراخور بازار منسوجات و دانشکده ها و کالج های  مد اروپایی ، استفاده رایج زبان ؛ بیشتر انگلیسی و ایتالیایی و اسپانیایی و ترکی استانبولی و چینی و تایلندی و اردو می باشد .

لطفا جهت ثبت سفارش ترجمه بر روی لینک زیر کلیک کنید

ثبت سفارش ترجمه طراحی پارچه

 

از این رو مترجم این بخش بایست بعلاوه بر دانش ترجمه در هریک از زبان های مورد نیاز ، آشنایی کاملی با صنعت پوشاک و حتی مد داشته باشد و بنا به تنوع زبان این نوع از ترجمه ، ما از مترجمان مختلف و متخصص در امور منسوجات بهره می بریم .

طراحی پارچه و لباس هرچند این روزها تداعی رشته های دانشگاهی است اما صنعت پارچه و لباس از روزگار کهن وجود داشته و اکنون از صنایع رو به رشد در دنیا محسوب میگردد .

تاریخچه طراحی لباس و پارچه

اگر بخواهیم تاریخچه ای از طراحی لباس و پارچه را به سمع و نظر شما برسانیم کافی است این مقوله را همگام با انقلاب صنعتی وصل کنیم که کارخانجات با کمک دانش بشری تولید پارچه و لباس را بیشتر و راحت تر نمود اما در مبحث طراحی لباس ما مقوله ای به نام نیاز داریم . یعنی طراحی بر اساس نیاز افراد یک جامعه .

بهترین مثال را میتوان در طراحی و تولید لباس های ورزشی خواند .

 

انقلاب صنعتی در صنعت پارچه

انقلاب صنعتی در صنعت پارچه

بعد از انقلاب صنعتی و رشد کشورها و انباشت قوا ، جنگ های جهانی پیش آمد که خود آفریننده نیاز لباس های ارتشی بود . به عنوان نمونه میتوان به طراحی کت های بلند بارانی در انگلیس و یا پوتین های بلند آلمانی اشاره نمود . بعد از جنگ های جهانی و رشد دوباره ی بازار و صنعت باز هم مقوله پوشاک ، هم به واسطه گسترش شهر نشینی و هم به رشد صنعت و تشکیلات  سرگرمی و ورزش ، رشد فزاینده ای یافت .

در این زمان انسان با مطالعه گذشته خود نسبت به داشته های قدیم تمدن های پیشین در صنعت پوشاک حساس شد و ایجاد تنوع در صنعت پوشاک و پارچه را شروع نمود . میدانیم که در تمدن های پیشین در آسیا مردم لباس های رنگ دار و پوشاک مختلف داشتند .

درآن دوران انسان پوشاک را فقط یک نیاز برای پوشانیدن تن خود می دانست و کنار این نیاز بنا به جایگاه اجتماعی و قومیت زیبایی ها و رنگهایی به پارچه و لباس خود میبخشید .

اما امروزه این تنوع یک نیاز برای زیبا دیده شدن استفاده میشود و روشهای صنعتی جدید در تولید پارچه و دوخت لباس باعث شده که هنرمندان باسلیقه به کمک صنعتگران بیایند و طرح های زیبا را که مورد پسند مردم یک جامعه است ، به تولید برسانند . این روند در ده های اخیر ادامه یافته است و امروزه هنرمندان و مردم جوان به دانشکده و مدارسی برای یاد گیری طراحی پارچه و دوخت میروند و بعد از آن به دنیای طراحی پارچه و دوخت ملحق میگردند تا جاییکه طراحی های انجام شده در صنایع پوشاک را میتوان با پرینتر سه بعدی تبدیل به واقعیت نمود .

متقاضی ترجمه تخصصی طراحی پارچه چه کسانی هستند ؟

متقاضیان ترجمه طراحی پارچه و دوخت نه لزوماً فقط از جمعیت دانشجویان و اساتید و محققان این بخش هستند ، که برای یک ترجمه از منابع و کتب این زمینه به دپارتمان پارسیس مراجعه می نمایند ؛ بلکه صنعتگران و تجار این صنعت هم متقاضی استفاده از خدمات ترجمه تخصصی می باشند .

خدمات تخصصی ما در این بخش شامل ترجمه کتب ، که برای ترجمه کتاب ها و ژورنال ها مربوطه به این صنعت کاربرد دارد و میتواند راهگشای دنیای مد تلقی گردد  . ترجمه فیلم که فیلم ها می تواند در قالب مستند و آموزشی باشند و مترجمان ما با پیاده کردن متن و یا زیر نویس نمودن محتوا به شما در این امور یاری می رسانند. ترجمه رسمی برای ترجمه مدارک و مدارج رسمی و دولتی در بین کشورها رواج دارد و متقاضیان  دانشگاهی و تجار می توانند در تسهیل امورات خود با دیگر کشورها از این نوع ترجمه بهره ببرند .

 

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی مهندسی شهرسازی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی آمار

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست