ترجمه تخصصی دریانوردی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه تخصصی دریانوردی

ترجمه تخصصی دریانوردی

 ترجمه تخصصی دریانوردی

در امر ترجمه تخصصی در هر رشته آگاهی نسبت به اصطلاحات و کلمات تخصصی امری ضروری است که تنها کارشناسان تحصیل کرده مقاطع بالای آن رشته نسبت به آن هااشراف داشته و قادر به ترجمه می باشند .

برای اینکه ترجمه تخصصی دریانوردی با کیفیت بالایی داشته باشید، مجموعه ای را انتخاب کنید که کارشناسان زبده در حوزه دریانوردی داشته باشد. در پارسیس کارگروه ترجمه تخصصی دریانوردی با دانش بالا آماده ارائه خدمات خود به مخاطبین می باشد.

لطفا جهت ثبت سفارش ترجمه دریانوردی بر روی لینک زیر کلیک کنید و سفارش خود را ثبت نمایید

 

ثبت سفارش ترجمه دریانوردی 

 

تاریخچه دریانوردی در جهان :

مردم جهان از هزاران سال پیش با نیروی باد برخورد داشته اند , از دیر باز قایقرانانی با استفاده از نیروی باد بر روی بادبان ها , در طول تاریخ با تحولات زیادی از تمدن دسته پنجه نرم کرده اند .

مرمدم سرتاسر اقیانوس ها در حال حرکت در مناطق جدید برای تجارت با دیگران بوده به طوریکه طبق اولین گزارشات از تاریخچه دریانوردی در حدود 3500 سال پیش از میلاد مسیح با یک گلدان مصری میر را پیمایش میکردند .

وایکینگ ها حدود 1000 سال پیش به شمال آمریکا رفتند , پیشرفت فن اوری در صنعت دریانوردی به حدید افزایش یافت که در قرن 15 به بعد باعث شد تا کشورهای سفرهای طولانی را به مناطق آب و هوایی و شرایط جدید انجام دهند .

در قرن 18 و 19 میلادی امکانات استعماری کشورهایی چون امریکا , استرالیا و نیوزلند در صنعت دریایی رو به افزایش یافت و رفته رفته این صنعت با پیشرفت زیادی همراه است

تاریخ دریانوردی دو دوره مهم در سفر خود دارد از جمله :

سفر باستانی دریایی :

این دوره از 50 هزار تا 25 هزار سال قبل از میلاد شروع شد و مردم قاره کهن ( قاره آسیا ) از جزیره ای به جزیره ای دیگر سفر میکردند لازم به ذکر است فاصله بین جزیره ها بسیار زیاد بود و سفری بسیار خطرناک نیز به حسای می آمد و مردمان آنها در این سفر سنگ های زینی و گیاهان و حیوانات را شکار میکرده و با خود میبردند .

سفر های اخیر دریایی :

در حدود 1200 سال قبل از میلاد , مردم قایقرانی را به سمت شرق و اقیانوس آرام فرو بردند  لازم به ذکر است که فاصله این جزایر و راه پیدا کردن آنها طولانی و سخت بود .

 

اهمیت دریانوردی

صنعت استراتژیک دریانوردی در ایران جایگاه مهمی در تولید علم و دانش و چرخه اقتصادی کشور دارد.

دریانوردی از دیرباز تا کنون اهمیت بسزایی در کشور داشته است. با توجه به وجود دو دریا در شمال و جنوب کشور و دسترسی به آب های آزاد برای ایران دریانوردی چه در بخش علمی واقتصادی و چه در بخش سیاسی مهم تلقی می شود و در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر دانش و صنعت دریانوردی و همچنین افرایش مراودات دریایی با سایر کشورها بوده ایم. این رشد با افزایش تعداد دانشجویان رشته دریانوردی همراه است. اساتید، دانشجویان و فعالان دریانوردی در امر تولید دانش و یادگیری و برقراری ارتباطات نیازمند دسترسی به مطالب روز دنیا و ترجمه محتوای مربوط می باشند. تهیه و ترجمه مقالات و متون و اسناد تهیه شده در زمینه دریانوردی به زبان انگلیسی و یا سایر زبان ها نیاز به ترجمه تخصصی و حرفه ای دارد.

 

اهمیت ترجمه دریانوردی

پارسیس با سابقه طولانی و برخورداری از تیم مترجمان مجرب و تحصیل کرده آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی دریانوردی می باشد.

با توجه به اهمیت درستی و قابلیت استناد در امر ترجمه تخصصی دریانوردی باید این کار را به مترجمانی سپرد که علاوه بر دانش مترجمی از کارشناسان مقاطع بالای تحصیلی دریانوردی نیز باشند، ترجمه تخصصی دریانوردی همواره یکی از خواسته های فعالان، اساتید و همین طور دانش جویان این حوزه حساس و کاربردی در کشور بوده است. با توجه به اهمیت بالای مطالب و متونی که در زمینه دریانوردی در سراسر دنیا ارائه می شود و همچنین نیاز به مطالعه و آگاهی از این مطالب برای ارتقا دانش و مهارت محققان و فعالان دریانوردی در کشور، کارگروه ترجمه تخصصی دریانوردی در دارالترجمه آماده ارائه خدمات حرفه ای ، با کیفیت بالا به صورت کتبی یا به صورت ترجمه شفاهی می باشد.

 

 بهترین  قیمت ترجمه تخصصی دریانوردی

اگر به دنبال بهترین قیمت ترجمه تخصصی دریانوردی هستید از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش کنید.

در پارسیس قیمت ترجمه تخصصی دریانوردی با توجه به تعداد کلمات و همین طور نیاز مخاطبین به نوع ترجمه محاسبه می گردد. قیمت در کنار کیفیت بالا در امر ترجمه تخصصی دریانوردی یکی از مهمترین فاکتورهای رضایت مخاطبین می باشند.

 

سفارش ترجمه تخصصی دریانوردی در پارسیس

برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی دریانوردی از سایت می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید و با این کار در زمان خود صرفه جویی کرده و در کم ترین زمان ممکن سفارشات خود را ارسال نموده و جواب آن را دریافت کنید. با ارسال سفارشات خود به پارسیس می توانید از بابت کیفیت بالای ترجمه تخصصی دریانوردی کاملا مطمئن باشید. تیم مجرب پارسیس در تمامی رشته ها از جمله دریانوردی آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی به مخاطبین حوزه دریانوردی می باشد.

 

 

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی فیزیک
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی حفاری  

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست