ترجمه آلمانی سند طلاق - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه رسمی سند طلاق

ترجمه رسمی سند طلاق

ترجمه رسمی آلمانی سند طلاق

فرم ترجمه رسمی فارسی به آلمانی سند طلاق برای کمک به مترجمین آلمانی جهت ارتقاء سطح کیفیت ترجمه مترجمین در این سایت ارائه شده است بنابراین این فرم هیچ ارزش قانونی ندارد و تنها   بعنوان نمونه در سایت قرار شده .

چنانچه نیاز به ترجمه طلاق از فارسی به آلمانی داشته باشید باید اصل سند طلاق را به همراه شناسنامه یکی از زوجین و کپی پاسپورت زوجین به دارالترجمه ارائه نمایید تا ترجمه رسمی فارسی به آلمانی آن ظرف چند روز به همراه تایید دادگستری و وزارت امورخارجه به شما عزیزان تحویل داده شود .

اما چنانچه سند طلاق شما در یک کشور آلمانی زبان و به زبان آلمانی صادر شده است باید اصل سند به تایید کنسول ایران در کشور صادر کننده برسد و سپس صحت مهر کنسولی به تایید وزارت امور خارجه ایران برسد تا بتوان سند طلاق را از آلمانی به فارسی ترجمه کرد و به تایید دادگستری رساند .

اما چنانچه در کشور صادر کننده  حضور ندارید می توانید به سفارت کشور صادر کننده در تهران مراجعه نموده و مدرک را از سوی آن سفارت تایید کنید  و سپس صحت مهر سفارت را از سوی وزارت امورخارجه تایید نمایید تا سند شما قابلیت ترجمه رسمی از آلمانی به فارسی راپیدا بکند و به تایید دادگستری برسد .

چند نکته مهم در خصوص ترجمه رسمی فارسی به آلمانی

  • با توجه به اینکه در بعضی از موارد مشاهده شده که فرآیند تایید مدارک از سوی سفارت آلمان و اتریش حتی چند ماه به طول انجامیده  بنابراین  زمان لازم جهت گرفتن تایید سفارت را مد نظر داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید .
  • حتما کپی پاسپورت زوجین را به دارالترجمه ارائه نمایید تا مترجم رسمی آلمانی در نوشتن نام زوجین اشتباهی مرتکب نشود
  • حتما چند روز زودتر از موعد نسبت به ترجمه  مدارک خود اقدام نمایید تا فرصت مناسب جهت ترجمه مدارک را داشته باشید و پس از اینکه ترجمه  طلاقنامه را از دارالترجمه دریافت کردید حتما اسامی را چک نمایید تا در صورت بروز هرگونه اشتباه مورد را به دارالترجمه اعلام نمایید تا دارالترجمه نسبت به برطرف کردن اشتباه مذکور اقدام بکند .

دانلود ترجمه رسمی آلمانی طلاقنامه

جهت دریافت فرم ترجمه طلاق از فارسی به آلمانی لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید این فرم در دارالترجمه آلمانی پارسیس ترجمه شده است

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی دامپزشکی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی مامایی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست