تدریس خصوصی زبان - دارالترجمه رسمی پارسیس

تدریس خصوصی زبان

تدریس زبان انگلیسی

تدریس زبان انگلیسی

موسسه آموزشی پارسیس با مدرسین مجرب جهت تدریس خصوصی تضمینی کلیه زبانها در منزل یا محل کار در خدمت شما خواهد بود ( در صورت عدم رضایت جلسه اول رایگان می باشد)

ما به قدرت مکالمه واقعی و اثربخشی یک معلم واقعی که با نیازهای شما سازگار است، اعتقاد داریم. هیچ رویکردی به ابعاد متناسب با همه وجود ندارد، زیرا هر کس به طور متفاوتی یاد میگیرد: بعضی از افراد به طور صحیح با مکالمات معمولی کار می کنند، در حالی که دیگران نیاز به قوانین گرامری سخت و جداول فعلی دارند تا بتوانند زبان را با موفقیت به دست آورند. بعضی از مردم در صبح بهتر کار می کنند و بعضی ها در شب. بعضی از آنها توسط افرادی  که مشغول انجام تکالیف زیادی هستند، انگیزه می گیرند، در حالی که دیگران فقط مکالمه ساختاری و جالب را در سطح خودشان می خواهند.

 

دانش آموزان اهداف یادگیری متفاوت دارند: بعضی ها می خواهند زبان انگلیسی را کامل یاد بگیرند، دیگران فقط به اندازه کافی برای گذراندن آزمون، و دیگران برای بحث های گاه به گاه کوچک در محل کار خود را مجاب میکنند .

 

رویکرد ما بهترین تکنولوژی و آموزش انسانی را به ارمغان می آورد. این کار موثرتر از یک برنامه تلفن همراه است و راحت تر از یک مدرسه زبان است. بنابراین هیچ اتهام دیگری وجود ندارد – اجازه دهید شروع کنیم!

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ترجمه زبان انگلیسی کلیک کنید

نوشتهٔ پیشین
آموزش نکات مهم وکلیدی در ترجمه عربی
نوشتهٔ بعدی
تدریس خصوصی کلیه دروس

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست