قیمت ترجمه رسمی سوئدی - دارالترجمه رسمی پارسیس
قیمت ترجمه سوئدی

قیمت ترجمه رسمی سوئدی

دارالترجمه رسمی پارسیس جهت آشنایی هرچه تمام تر مخاطبان و کاربران قیمت های بروز را اعلام میدارد

قیمت ترجمه رسمی سوئدی

این روزها شاید خیلی از مشتریان به دنبال اطلاع یافت از قیمت های آنها با نرخ ترجمه رسمی باشند لازم به ذکر است زبان سوئدی در ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و از طرفی میزان تقاضای ترجمه سوئدی نیز همواره رو به افزایش است لذا تمامی دارالترجمه های رسمی موظف هستند که طبق تعرفه رسمی ابلاغ شده اقدام به فعالیت کنند .

دارالترجمه سوئدی پارسیس نیز پس از بررسی مدارک و فایل ها و اسناد شما از طریق بخش ثبت سفارش ترجمه اعلام هزینه و زمان خواهد کرد

زبان سوئدی یکی از پرکاربردترین زبان‌ها در اروپا  ؛ و قسمت‌هایی از ایالات متحده‌ی آمریکا و کانادا ست. این زبان همانند بسیاری از زبان‌های مورد استفاده در قاره‌های اروپا و آمریکا ریشه در زبان‌های هندواروپایی دارد.

زبان سوئدی هم‌اکنون به‌عنوان زبان بومی در بخش‌هایی از کشورهای سوئد، فنلاند، اسپانیا، بریتانیا، ایالات متحده‌ی آمریکا و کانادا و همچنین به‌عنوان زبان رسمی در کشورهای سوئد و فنلاند شناخته شده است.

زبان سوئدی همچنین یکی از ۲۳ زبان‌ رسمی اتحادیه‌ اروپا و نیز یکی از ۳ زبان کاری در شورای نوردیک- شورایی متشکل از ۵ کشور اصلی و تعدادی جزیره‌ وابسته که مقر اصلی آن در کوپنهاگ دانمارک- است. در مجموع شمار افرادی که در حال حاضر به زبان سوئدی گویش می‌کنند، بیش از ۹ میلیون نفر در جهان است و این رقم بالا در کنار رسمیت و اعتبار این زبان، ضرورت توجه خاص به آموزش و ترجمه زبان سوئدی را می‌رساند. برای مطالعه بیشتر به بخش ترجمه زبان سوئدی مراجعه نمایید

(جهت استعلام دقیق قیمت ها حتما از بخش ثبت سفارش ترجمه از طریق لینک زیر اقدام نمایید )

ثبت سفارش ترجمه 

, ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت ترجمه رسمی کردی
نوشتهٔ بعدی
قیمت ترجمه رسمی رومانیایی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست