ترجمه کارت معافیت - دارالترجمه رسمی پارسیس

کارت معافیت از خدمت برای موضوعات و شرایط خاصی صادر می‌گردد. انواع معافیت‌های خدمت موردتأیید سازمان نظام‌وظیفه کشوری شامل معافیت تحصیلی، پزشکی، کفالت، ایثارگری، مددجویی و غیره خواهد بود. ترجمه کارت معافیت به‌صورت رسمی برای انجام کارهای اخذ ویزای مهاجرتی و تحصیلی به‌عنوان یکی از مدارک مهم تلقی می‌شود. ترجمه قانونی و رسمی کارت معافیت خدمت شاید ضروری نباشد اما ممکن است بنا به برخی شرایط چون مهاجرت، سفارت موردنظر این مدارک را برای دریافت ویزا از فرد متقاضی درخواست نماید؛ بنابراین درصورتی‌که خدمات دوره ضرورت را به اتمام نرسانده باشید و معافیت گرفته‌اید. خدمات ترجمه رسمی کارت معافیت در تیم پارسیس انجام خواهد شد.

نحوه ترجمه کارت معافیت از خدمت

برای انجام ترجمه‌های رسمی مدارکی چون معافیت بایستی حتماً اصل کارت را به دارالترجمه و مترجم رسمی تحویل دهید. زیرا مترجمان رسمی وظیفه قانونی دارند تا ازروی اصل مدارک اقدام ترجمه کارت خدمت نمایند. لازم به ذکر است درصورتی‌که نیاز به ترجمه کپی برابر اصل کارت را دارید بایستی این مورد را بدانید ترجمه‌های رسمی ازروی کپی برابر اصل قابل ترجمه نیست.

لازم به ذکر است در حین ترجمه مترجم نیاز به اسپل دقیق نام و نام خانوادگی و مشخصات دقیق شما را ازروی گذرنامه خواهد داشت؛ بنابراین بهتر است یک عکس با کیفیت را از صفحه پاسپورت خود برای مترجم رسمی ارسال کرده تا ترجمه دقیق انجام شود.

بیشتر بدانید: ترجمه پاسپورت به‌صورت رسمی

اگر نیاز به اخذ تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه را دارید بایستی بدانید هر دو طرف کارت توسط مترجم رسمی قابل ترجمه خواهد بود.

ترجمه کارت معافیت به چه زبانی انجام می‌شود؟

ما قادریم با استفاده از مترجمان رسمی تمامی مدارک شما را به‌تمامی زبان‌های رسمی در ایران ترجمه کنیم. در کنار این خدمات ما مدارک شما را به تأییدات کامل خواهیم رساند. درصورتی‌که می‌خواهید اقدامات مهاجرتی خود را بررسی نموده و شانس پذیرش را بگیرید بهتر است اگر در سپاه خدمت کرده‌اید آن را در ترجمه ارتش نام‌گذاری کنید. زیرا احتمال دارد افسر پرونده در سفارت مدارک شما را به دلایل سیاسی رد کند.
به‌طورکلی ترجمه کارت معافیت پزشکی، کفالت، تحصیلی و غیره به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، ترکی و غیره ترجمه خواهند شد.
بیشتر بدانید: خدمات ترجمه رسمی کارت پایان خدمت

هزینه ترجمه کارت معافیت

اگر نیاز به استعلام دقیق ترجمه انگلیسی کارت معافیت به‌صورت رسمی را دارید معمولاً با قیمت 20 هزار تومان طبق نرخ‌نامه مترجمان رسمی قابل انجام است. لازم به ذکر است جهت استعلام دقیق قیمت‌ها نیز می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان ما مشورت نمایید.

مدت‌زمان ترجمه رسمی کارت معافیت

خدمات ترجمه‌های رسمی مدارک در دارالترجمه پارسیس حدوداً 1 روز زمان نیاز است اما درصورتی‌که نیاز به اخذ فرایند تأییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را دارید حدود 2 روز کاری بنا به شرایط و زبان موردنظر طول خواهد کشید.

ترجمه فوری کارت معافیت

اگر نیاز به خدمات ترجمه‌های فوری به‌صورت رسمی و به همراه تأییدات کامل را دارید بایستی بدانید این خدمات بنا به برخی شرایط قابل انجام است. ما می‌توانیم با قید فوریت در کمترین زمان ممکن ترجمه‌های رسمی ارائه دهیم. بد نیست بدانید خدمات ترجمه‌های رسمی مدارک در تیم پارسیس به‌گونه‌ای است که نیازی به حضور در دارالترجمه را ندارید درصورتی‌که در تهران سکونت دارید ما می‌توانیم با استفاده پیک رایگان دارالترجمه مدارک را اخذ کرده و رسید به شما ارائه دهیم و پس از ترجمه‌های رسمی مدارک اصل را به همراه ترجمه و تأییدات درب منزل و یا محل کار تحویل دهیم.

اما اگر در شهرستان نیز حضور دارید می‌توانید از طریق بخش ثبت سفارش درخواست را ارسال نموده و از طریق کد پستی مدارک را برای ما ارسال نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه برگ آزمایش
نوشتهٔ بعدی
ترجمه مدرک پیش دانشگاهی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست