ترجمه فایل صوتی ترکی آذربایجانی - دارالترجمه رسمی پارسیس
فایل صوتی

ترجمه فایل صوتی ترکی آذربایجانی

ترجمه فایل صوتی ترکی آذربایجانی

ترجمه فایل صوتی ترکی آذربایجانی که از زبان فارسی به ترکی اذربایجانی ترجمه شده است و به صورت پادکست صوتی منتشر شده است .

در ترجمه فایل صوتی مترجم از روی متن , تصاویر و یا فایل ها میتواند متون را به صورت پادکست صوتی در اختیار مشتری قرار دهد این به معنای تبحر داشتن مترجم در ارائه آموزش ترجمه به صورت فایل صوتی و یا پادکست های اموزشی خواهد بود .

این امر به صورت ترجمه صوت به ترجمه متن می باشد یعنی مترجم میتواند از روی فایل صوتی آن را ترجمه کرده و بر روی متن پیاده سازی کند .

در صورتی که کاربران و یا مشتریان عزیز مایلند ترجمه فایل صوتی نیز به صورت گفتار در اختیارشان قرار بگیرد دارالترجمه رسمی پارسیس در کمترین زمان ممکن این کار را انجام خواهد داد .

در این بخش ما برای آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان نمونه ای از فایل پادکست صوتی را منتشر خواهد کرد

 

ترجمه فارسی فایل صوتی ترکی اذربایجانی

  • پالتروژن چیست؟

محصولات پالتروژنی که به اختصار به آن  FRP گفته می شود ساختاری است متشکل از فایبر گلاس رینوفسید پلیمر(پلیمرهای تقویت شده با الیاف شیشه)

همان طور که میبینید این محصولات در انواع و اقسام شکل ها و کاربرد های مختلف تولید می شوند و مصارف گوناگونی در صنعت بهینه سازی دارند.

در ادامه به روند تولید این نوع محصولات می پردازیم:

پروسه تولید این محصولات ابتدا با الیاف و نخ شیشه شروع می شود که بسته به نوع و شکل محصول نهایی خواسته شده تعداد و مقدار این الیاف و نخ ها تغییر می کند که پس از مهندسی شکل وارد قالب می شوند.

ترجمه فایل صوتی ترکی آذربایجانی

 Paltrogen nədirFibre-reinforced plastic, qısaca FRP deyilən Paltrogen məhsulları şüşə lifləri ilə gücləndirilmiş polimerlərdir.Gördüyünüz kimi bu məhsullar dəyişik növlərdə və formalarda və dəyişik istifadələr əsasında istehsal olunurlar və optimallaşdırma sənayesində dəyişik istehlakları vardır.İndi bu növ məhsulların istehsal prosesini göstərəcəyik:Bu məhsulların istehsal prosesi şüşə lifləri və iplərinin istifadəsi ilə başlanır və istifadə edilən şüşə liflər və iplərin sayı və miqdarı son məhsulun növü və formasına görə dəyişir və məhsulun forması mühəndislik edildikdən sonra qəliblərdə yerləşdirilir.

تصاویر شاخص پارسیس

پادکست صوتی ترکی آذربایجانی

مترجم

نوشتهٔ پیشین
ترجمه روسی به فارسی سایت حمل و نقل
نوشتهٔ بعدی
ترجمه فارسی به روسی کاتالوگ

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست