استخدام کارشناس تولید محتوا - دارالترجمه رسمی پارسیس

استخدام کارشناس تولید محتوا

استخدام کارشناس تولید محتوا 

استخدام کارشناس تولید محتوا در دارالترجمه رسمی پارسیس با حقوق عالی انجام میگیرد , در حال حاضر تولید محتوا  در تیم ما اولویت بالایی دارد لذا از کلیه افرادی که به عنوان کارشناس تولید محتوا میتواند  به صورت اصولی و حرفه ایی این کار را انجام دهد دعوت به عمل می آید. لازم به ذکر است در حال حاضر خطی مشی اصلی دارالترجمه ما تولید محتوای متنی است.

  • آشنایی با استراتژی تولید محتوا
  • اصول نگارش و تهیه متون تبلیغاتی و آموزشی
  • آشنایی نسبی با زبان انگلیسی
  • مهارت در خبرنویسی مدرن و ویراستاری
  • کاربر حرفه ای اینترنت و شبکه های اجتماعی
  • آشنایی با مفاهیم و شیوه های بازاریابی اینترنتی
  • آشنایی حداقلی با  سئو
  • آشنایی حداقل با نرم افزار های گرافیکی

استخدام کارشناس تولید محتوا

اگر کارشناس تولید محتوا هستید و مایل به همکاری با دارالترجمه رسمی پارسیس می باشید این فرم را تکمیل نمایید
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : jpg, jpeg, png, gif, doc, docx, pdf, rar, zip.
      حداکثر ارسال 5 فایل می باشد

    تولید محتوا چیست

    تولید محتوا باید با اهداف خاصی مانند ایجاد آگاهی از برند ، ایجاد مسیرهای تجاری یا تبدیل فروش تهیه شود. نام تجاری شما به یک چرخه ثابت برای تولید محتوا نیاز دارد که باعث ایجاد روابط با مشتریان خواهد شد.

    محتوا می تواند در قالب های مختلفی در چندین سیستم عامل دیجیتال و چاپی وجود داشته باشد.

    تدوین استراتژی تولید محتوا  مخاطب را با  هدف شما را سازگار  می سازد ، تصمیم می گیرد چه پیامی را برای برقراری ارتباط ارسال کند.محتوای خوب باعث ایجاد ارتباط با یک فرد می شود.

    تولید فیلم توسط کارشناس تولید محتوا 

    تولید فیلم تجاری هنگام برقراری ارتباط با نام تجاری خود به مشتریان ، ضروری می شود. تولید ویدئو با کیفیت بالا به شما امکان می دهد تا ضمن ساختن برند تجاری ، با مشتریان درگیر شوید. این که آیا شما به دنبال یک فیلم تبلیغاتی ، وشش ویدیویی با رویداد یا محتوای ویدیوی رسانه های اجتماعی هستید ، تیم استخدام کارشناس تولید محتوای پارسیس به دنبال جذب اینگونه افراد خواهد بود .

    آشنایی بیشتر با مفهوم تولید محتوا 

    تولید محتوا شامل تولید نوشته های متنی، تصاویر و فیلم های تبلیغاتی، محتوای صوتی و یا پادکست ها می شود که در مورد موضوعی خاص تهیه می شوند و با هدف جذب و جلب نظر مخاطبان تولید و ارائه می گردند.

    در حال حاضر تولید محتوا در کشور خواهان زیادی دارد و البته کارشناس تولید محتوا که بتواند به صورت اصولی و حرفه ایی این کار را انجام دهد کم است. این نکته را باید اضافه کنیم که در حال حاضر بیشترین نوع محتوایی که مدنظر متقاضیان قرار می گیرد، تولید محتوای متنی است.

    اما برای نتیجه گرفتن و افزایش میزان مخاطبان برای هر کسب و کاری، باید علاوه بر تولید محتوای متنی از سایر انواع محتواهای دیگر و بر اساس یک استراتژی از قبل تعیین شده استفاده کرد. معمولا این نکته در اکثر کسب و کارهایی که تحت وب فعالیت می کنند رعایت می شود ولی برای سایر بیزینس ها این گونه نیست و آنان درک درستی از قدرت محتوا سازی و استراتژی محتوایی ندارند.

    بیشتر عناوینی که امروزه در پیرامون تولید محتوا به چشم می آید، دیجیتال مارکتینگ، کپی رایت و کارشناس تولید محتوا است. این موراد هر چند که با هم تفاوت هایی دارند اما قرابت زیاد آن ها با هم به نوعی همه این موضوعات را یکی می کند.

    کارشناس تولید محتوا

    کارشناس تولید محتوا، ارزش  و جایگاه آن در رشد کسب و کار ها

    ارزش تولید محتوا زمانی مشخص می شود که نگاهی به رشد و گسترش این تخصص نوظهور در سایر کشورهای توسعه یافته بیاندازیم. درآمدهای سرشاری از تولید محتوا که هر ساله عاید  شرکت ها و کارشناسان تولید محتوا می شود و از طرف دیگر صاحبین کسب و کارها نیز از خدمات و میزان تاثیر گذاری تولید محتوا به شدت راضی هستند و برنامه های استراتژیک و بلند مدت خود را برای سود دهی بر پایه تولید محتوای اثر بخش و واسپاری این کار به کارشناس تولید محتوای متخصص قرار می دهند.

    کارشناس تولید محتوا با توجه به تجربیات و تخصص خود می تواند برای هر نوع کسب و کاری، محتوایی مرتبط و موثر تولید نماید و باعث افزایش سود دهی آن گردد.

    همانطور که اشاره شده صاحبین کسب و کار در ایران که به دنبال تولید محتوا و استخدام کارشناس تولید محتوا هستند، به دنبال افزایش موفقیت خود به دنبال کسانی هستند تا درک درستی از اهمیت برنامه ریزی تولید محتوا و جایگاه کارشناس تولید محتوا موجود داشته باشد.

    خدمات کپی رایت

    تهیه کلمه نوشته شده برای تجارت شما یک عنصر اساسی در هر برنامه تولید محتوا است. برای برقراری ارتباط با ارزش های برندینگ ، باید مطالب اختصاصی به صورت حرفه ای نوشته شود. متن خوب تحقیق شده و نوشته شده می تواند خوانندگان را درگیر خود کند و یک عمل واکنش پذیر ایجاد کند. پیدا کردن کلمات مناسب برای گفتن و نوشتن تنها از یک تولید محتوا کار حرفه ای بر می آید.

    خدمات طراحی گرافیک

    طراحی گرافیکی خلاق به برند شما هویت خود را می بخشد. تصاویر خلاقانه باید جذاب باشند و پاسخی را ایجاد کنند که توجه شما به تجارت شما را در یک بازار شلوغ جلب کند. طرح های تجاری حرفه ای ، قوام برند را در ارائه محصولات تجاری شما رقم می زند.

    با توجه به گسترده تر شدن محتوای رسانه ای ، ایجاد تصویر نام تجاری مناسب برای مشتریان بسیار مهم تر می شود. کارشناسان طراحی گرافیک برند هر شرکتی را  را به یک تجربه برندسازی مداوم تبدیل می کنند که موفقیت دراز مدت در کسب و کار را به عنوان هدف خود ایجاد می کنند.

    کارشناس تولید محتوا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

    افراد زیادی هستند که خود را به عنوان کارشناس تولید محتوا معرفی می نمایند، اما همیشه این سوال وجود دارد که کارشناس تولید محتوا کیست و چه ویژگی هایی دارد. در ادامه برای روشن شدن موضوع و کمک کردن به مخاطبین قصد داریم تا بخشی از  مهمترین ویژگی های کارشناس تولید محتوا را بیان کنیم.

    • آگاهی به اصول نگارش و نویسندگی

    کارشناس تولید محتوا  باید نسبت به دستور زبان و اصول نویسندگی مسلط باشد و بتواند مطالبی جذاب و در عین حال اصولی و کاربردی تولید کند. با تکنیک های داستان سرایی آشنایی داشته باشد و از طرفی دیگر نسبت به اصول نگارش متون خبری و گزارشی نیز مسلط باشد.

    دایره لغاتش بسیار وسیع باشد و اصطلاحات و ضرب المثل ها را به خوبی بداند تا از آن در نگارش متون و تولید محتوا به خوبی استفاده کند. در واقع تسلط زبانی برای کارشناس تولید محتوا یک مزیت است که نوشته های او را از سایرین متمایز می کند.

    • آشنایی و تسلط بر زبان انگلیسی و یا سایر زبان های خارجی

    از دیگر ویژگی های یک کارشناس تولید محتوای حرفه­ایی چند زبانه بودن است. با توجه به این مطلب که محتواهای تولید شده که می تواند به عنوان منبع و الگو مورد استفاده کسب و کارهای داخلی قرار گیرد به زبان هایی غیر از زبان فارسی است، چند زبانه بودن کارشناس تولید محتوا می تواند به تسهیل تولید محتوای موثر و بومی شده کمک نماید.

    تنها از طریق تسلط و آگاهی کامل با زبان ها خارجی مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و سایر زبان های پر کاربرد است که یک کارشناس تولید محتوا می تواند منابعی در خور  و مطمئن برای  تولید محتوا خود داشته باشد.

    • تسلط بر برنامه ریزی استراتژیک

    مهارت و توانایی برنامه ریزی استراتژیک محتوایی یکی از مهمترین ویژگی های یک کارشناس تولید محتوا است. این برنامه ریزی یک نقشه راه کاملا موثر است که در نهایت منجر به سودآوری و افزایش ضریب تاثیر گذاری یک کسب و کار بر مخاطبانش از طریق تولید محتوا می شود.

    این برنامه بر اساس اهداف شرکت ها و با توجه به توانمندی و نیاز آن ها توسط مدیران و کارشناس تولید محتوا طراحی و اجرا می گردد. بنابراین تسلط بر برنامه ریزی استراتژیک از مهمترین ویژگی های کارشناس تولید محتوا است.

    • آشنایی و تسلط بر نرم افزارها

    آشنایی با نرم افزارهای ویرایش تصاویر، ساختن فیلم و تیزر های تبلیغاتی و یا نرم افزاها برای تولید پادکست از جمله ویژگی های کارشناس تولید محتوا است که باید از هر کدام از این نرم افزارها در جایگاه خود و منطبق بر برنامه استراتژیک محتوایی، برای بالا بردن ضریب تاثیر گذاری بر مخاطبین استفاده کند. برخی از مهمترین نرم افزارهایی که در زمینه تولید محتوا مورد استفاده قرا می گیرد در لیست زیر آورده شده است.

    1. نرم افزار CyberLink PowerDirector Ultra

    نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش فیلم ، عکس و تصاویر است. کاربری آسانی دارد.

    1. نرم افزار Adobe Premiere Pro CS6

    یکی از معروفترین و با سابقه ترین نرم افزارهای ویرایش فیلم و تصاویر است.

    1. نرم افزار Adobe Audition

    نرم افزاری برای ساختن پادکست و ویرایش صوتی است. این نرم افزار یکی از بهترین ها در نوع خوش است. با امکانات زیاد و کاربردی.

    1. نرم افزار Sound Forge

    نرم افزار ویرایش صوتی است که قابلیت های زیادی دارد  و از فرمت های همچون WMA، WAV، MP3 و Quick Time را دارد.

    1. نرم افزار Storyline

    این برنامه برای ساخت دوره های آموزشی الکترونیکی است که از طریق وب سایت می تواند اجرا نمود. قایلیت های زیاد این برنامه و راحتی کار با آن از ویژگی های این برنامه است.

    • توانایی تایپ کردن سریع

    یکی از ویژگی های ممتاز در تولید محتوا توانایی تولید محتوای کاربردی در اسرع وقت است و زمان عامل کلیدی برای موفقیت در رقابت با سایر رقیبان است. همچنین تولید محتوا باید در زمان های مشخص انجام گیرد و عقب نماندن از برنامه از مهمترین موضوعات در بالا بردن رتبه سایت و جذب مخاطبین بیشتر است.

    به عنوان مثال هر روزه کارشناس تولید محتوا باید مطالبی را آماده کند و در ساعت مشخص از طریق ایمیل به مخاطبان ارسال نماید و یا آن را در سایت قرار دهد. برای این منظور کارشناس تولید محتوا باید توانایی بالایی در تولید محتوای متنی داشته باشد و بتواند به سرعت محتوا را تایپ و آماده ارسال نماید.

    • آشنایی با سئو سایت

    هر چند که این موضوع بیشتر در حیطه دانش و تخصص افراد تحصیلکرده در زمینه کامپیوتر و IT است اما برای یک کارشناس  تولید محتوا، آشنایی و تسلط نسبی بر سئو سایت یک ویژگی عالی محسوب می شود که می تواند در امر پیشبرد اهداف و روند موفقیت کسب و کار بسیار تاثیر گذار باشد

    چراکه او خود اقدام به برنامه ریزی و تولید محتوا بر اساس رتبه و جایگاه سایت می نماید و می تواند با در نظر گرفتن تمامی جوانب بهترین نوع محتوا را برای بالا رفتن سئو سایت تولید نماید.

    آشنایی با الگوریتم ها برای ساخت محتوای مناسب امر بسیار مهم است که تنها از عهده کارشناس متخصص و آگاه در زمینه سئو بر می آید.

    • توانایی تبلیغ نویسی و فروش

    این توانایی بیشتر برای کپی رایتینگ و نوشتن متون تبلیغاتی توسط کارشناس تولید محتوا مورد استفاده قرار می گیرد. متون تبلیغاتی بیشتر برای جذب مخاطب و جلب نظر او در سایت ها قرار می گیرند اما نوشتن متنی که بتواند مخاطبان را مجاب کند و آنان را به مشتری تبدیل نماید، هنر بزرگ است که تنها از عهده افراد با تجریه و متخصص در زمینه کپی رایتینگ و تبلیغات برمی آید.

    • توانایی آنالیز رقبا

    همانطور که بیان شد برای تولید محتوای موثر نیاز است تا با در نظر گرفتن شرایط و نیاز یک کسب و کار اقدام به تولید محتوای موثر و کاربردی کرد. اگر کارشناس تولید محتوا ن توانایی آنالیز رقبای موجود در بازار را داشته باشد، می تواند بر اساس نقاط قوت و ضعف آن ها اقدام به تدوین برنامه ­­­های رقابتی نماید. برای نمونه  یک کارشناس محتوای حرفه­ایی با در نظر گرفتن کلمات کلیدی برای تولید محتوا جذاب می تواند رقبای خود را شناسایی نموده و بر اساس نوشته های آنان، اقدام به تولید محتوایی با سئوی بهتر و بالاتر نماید و نظر مخاطبان بیشتری را به محتوای خود جلب کند.

    کارشناس تولید محتوا برگ برنده ی کسب و کار های تحت وب و استارتاپ ها

    با توجه به رقابت زیاد در زمینه تولید محتوا و جذب مخاطبین از طریق محتوا نیاز است تا کسب و کارهایی که تا قبل از این به صورت سنتی و با سرعت کم اقدام به فعالیت و تبلیغات در فضای مجازی می کرده اند با استخدام و کمک گرفتن از کارشناسان تولید محتوا جایگاه واقعی و ایده آل خود را به دست آورند.

    فعالیت های زیادی در زمینه تولید محتوا وجود دارد که می تواند سرعت رشد یک کسب و کار را تا حدود زیادی افزایش دهد اما به شرط اینکه برای این کار از کارشناس محتوا متناسب به حوزه شغلی  استفاده شود.

    تا چند سال آینده تقریبا تمامی کسب و کارها داخلی به اهمیت و نقش ویژه تولید محتوا در افزایش سودآوری و فروش پی خواهند برد اما پیروزی با افرادی است که زودتر از سایرین اقدام کرده اند و توانسته اند برنامه ریزی دقیقی را برای موفقیت خود ترسیم کنند.

    فهرست