تدریس خصوصی زبان

تدریس زبان انگلیسی

موسسه آموزشی پارسیس با مدرسین مجرب جهت تدریس خصوصی تضمینی کلیه زبانها در منزل یا محل کار در خدمت شما خواهد بود ( در صورت عدم رضایت جلسه اول رایگان می باشد)

ما به قدرت مکالمه واقعی و اثربخشی یک معلم واقعی که با نیازهای شما سازگار است، اعتقاد داریم. هیچ رویکردی به ابعاد متناسب با همه وجود ندارد، زیرا هر کس به طور متفاوتی یاد میگیرد: بعضی از افراد به طور صحیح با مکالمات معمولی کار می کنند، در حالی که دیگران نیاز به قوانین گرامری سخت و جداول فعلی دارند تا بتوانند زبان را با موفقیت به دست آورند. بعضی از مردم در صبح بهتر کار می کنند و بعضی ها در شب. بعضی از آنها توسط افرادی  که مشغول انجام تکالیف زیادی هستند، انگیزه می گیرند، در حالی که دیگران فقط مکالمه ساختاری و جالب را در سطح خودشان می خواهند.

 

دانش آموزان اهداف یادگیری متفاوت دارند: بعضی ها می خواهند زبان انگلیسی را کامل یاد بگیرند، دیگران فقط به اندازه کافی برای گذراندن آزمون، و دیگران برای بحث های گاه به گاه کوچک در محل کار خود را مجاب میکنند .

 

رویکرد ما بهترین تکنولوژی و آموزش انسانی را به ارمغان می آورد. این کار موثرتر از یک برنامه تلفن همراه است و راحت تر از یک مدرسه زبان است. بنابراین هیچ اتهام دیگری وجود ندارد – اجازه دهید شروع کنیم!

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ترجمه زبان انگلیسی کلیک کنید

دارالترجمه رسمی: ما بعنوان تیم نویسنده در دارالترجمه رسمی پارسیس فعالیت داریم ؛ ما بر این باوریم که خدمات بهتر به کاربران باعث خواهد شد نام پارسیس ماندگار شود

جهت درخواست فوری ثبت سفارش ترجمه از طریق روش های زیر اقدام نمایید. 09100112835📞 02144878345📞 02144879630📞 دارالترجمه رسمی پارسیس به آدرس جدید منتقل یافت 👈 تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی- بالاتر از نیایش- جنب بانک پاسارگاد- پلاک 280- طبقه دوم واحد 4- دارالترجمه رسمی پارسیس

جهت 👈سفارش ترجمه به همراه 10 درصد تخفیف ویژه از طریق تیکت و اعلام هزینه زمان فوری کلیک کنید.