مراحل گرفتن وقت ویزامتریک برای اخذ ویزای آلمان

راهنمایی گرفتن وقت ویزامتریک سفارت آلمان

اگر قصد خروج از کشور را به‌صورت قانونی دارید و به دنبال دریافت ویزای کشور آلمان هستید. یکی از سایت‌های معتبری که به‌عنوان کارگزار رسمی سفارت آلمان شناخته می‌شود ویزامتریک است. با استفاده از ویزا متریک شما می‌توانید کارهای مربوط به اخذ ویزای سفارت آلمان را به‌صورت قانونی و مرحله‌به‌مرحله انجام دهید؛ اما قبل از اینکه شما بخواهید اقدام به اخذ ویزای آلمان نمایید بایستی طبق قانون سفارت آلمان مدارک خود ترجمه نموده و سپس اقدام به تحویل مدارک به سفارت نمایید. ما در این مطلب از سایت دارالترجمه رسمی پارسیس شما را با نحوه گرفتن وقت ویزامتریک و ارسال مدارک به سفارت و همچنین پیش‌نیازها آشنا خواهیم کرد.

آدرس ویزامتریک برای مراجعه حضوری

ویزامتریک چیست؟

به‌صورت خلاصه ما خدمات VISAMETRIC را در مقدمه این مطلب توضیح دادیم اما اگر بخواهیم یک توضیح کلی در مورد تعریف ویزامتریک برای شما داشته باشیم. بد نیست بدانید سفارت آلمان به خاطر برخی مسائل ازجمله شلوغی مراجعات و کاهش ترافیک، شرکتی را به نام ویزامتریک مورد تأیید خود داشته تا متقاضیان دریافت ویزا از سفارت ابتدا مقدمات آن را از این طریق انجام دهند.

Visa Metric در کشور ایران فعالیت می‌کند و خدمات کنسولی سفارت آلمان را پردازش می‌کند. در حال حاضر تمامی هم‌وطنان عزیز درصورتی‌که نیاز به ویزای آلمان دارند بایستی از این شرکت درخواست خود را ارسال کنند. برای این منظور بایستی با اطلاعات کامل اقدام به گرفتن وقت از سایت ویزامتریک نمایید. گرفتن وقت ویزامتریک تنها زمانی امکان‌پذیر است که شما مبلغ هزینه نوبت را به‌حساب این شرکت پرداخت نمایید.

نکته: زمانی که درخواست روادید خود را ارائه کنید مبلغ موردنظر به‌حساب شما عودت داده می‌شود. مبلغ پرداختی طبق تعرفه اعلامی تا سال 1402 برای گرفتن نوبت از این شرکت مانند جدول زیر می‌باشد.

نوع وقت موردنظرهزینه به ازای هر متقاضی
ویزای ملی1.300.000 تومان
ویزای شنگن1.300.000 تومان
تأیید و تصدیق مدارکرایگان

مدت زمان تأیید نوبت از سایت ویزامتریک چه قدر است؟

لازم به ذکر است توصیه اکید می‌شود که حتماً قبل از گرفتن ویزاهای مختلف کشور آلمان مدارک و اسناد خود را تکمیل نمایید زیرا زمان زیادی بابت تأیید نوبت شما طول نخواهد کشید. حدوداً بین 2 الی 3 هفته ممکن است زمان شما طول بکشد. اگر در زمان موردنظر، متقاضیان محترم حضور داشته باشند و ترجمه رسمی مدارک آن‌ها توسط مترجم رسمی آلمانی در یک دارالترجمه رسمی آلمانی ترجمه‌شده باشد و هیچ ایرادی نیز نداشته باشد مبلغ ثبت‌نام به‌حساب شما عودت داده می‌شود. البته دقت کنید برای عودت می‌توانید طبق فرم پی‌دی‌اف زیر اقدام نمایید.

فرم عودت وجه رزرو قرار ملاقات

اما اگر در زمان موردنظر حضور نداشته باشید و یا مدارک شما ناقصی داشته باشد وجه موردنظر عودت نخواهد شد.

سرویس ویژه VIP ویزامتریک برای ویزای آلمان چیست؟

بارها شده برخی افراد با کلمه سرویس ویژه Visa Metric مواجه شده‌اند. منظور از سرویس VIP این شرکت چیست؟ تفاوتی که این سرویس با سرویس‌های عادی دارد چه می‌باشد؟ در این سرویس بررسی دقیق‌تر مدارک ارسالی شما برای تأیید ویزا توسط سفارت آلمان و همچنین ارسال سریع‌تر مدارک به سفارت است. دقت بفرمایید در روند تأیید مدارک هیچ تغییری صورت نمی‌گیرد.

3 مرحله اصلی برای اخذ ویزای آلمان ویزامتریک

در این بخش به‌صورت خلاصه 3 مرحله اصلی برای دریافت ویزای آلمان از ترجمه مدارک تا نوبت را معرفی خواهیم کرد.

1- ترجمه مدارک به آلمانی برای سفارت کشور آلمان

در این مرحله شما بایستی اصل مدارک خود را به مترجم رسمی آلمانی تحویل داده و منتظر ترجمه رسمی خود باشید. لازم به ذکر است در سایت سفارت آلمان چک‌لیست مدارک ترجمه‌شده برای ویزا درج‌شده است لذا متقاضیان محترم بایستی ابتدا قبل از هر اقدامی از نوع مدارک موردنیاز خود مطلع باشند.

بیشتر بدانید: روند ترجمه مدارک برای سفارت آلمان

2- دریافت مهر تأییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه

این مورد به‌عنوان مرحله دوم از اخذ ویزای آلمان است. البته برخی سفارتخانه‌ها قوانین خاص خود را دارند برای اینکه زمان شما در این خصوص تلف نشود و هزینه اضافه پرداخت نکنید حتماً این مورد از سفارت آلمان پیگیری نمایید که آیا نیاز به مهر دادگستری و وزارت خارجه می‌باشید یا خیر.

3- گرفتن وقت ویزا متریک

آخرین روش برای درخواست روادید سفارت آلمان، گرفتن وقت از VisaMetric است که در بالای این مطلب در موضوع مربوطه توضیح دادیم. در ذیل نیز 3 لینک مهم از سامانه رزرو وقت از سفارت آلمان معرفی‌شده‌اند که با مراجعه به آن می‌توانید مراحل ویزای خود را تکمیل کنید.

لینک رزرو وقت تحصیلی (سفارت آلمان)

سامانه رزرو وقت شنگن (سفارت آلمان)

سامانه رزرو وقت تایید و تصدیق مدارک (سفارت آلمان)

سخن پایانی

ما در این مطلب با خدمات مربوط به سایت visametric آشنا شدیم. در این سایت خدمات کلی برای تنظیم یک قرار ملاقات با متقاضیان، خدمات نوبت‌دهی VIP برای ویزای آلمان توضیح داده شد؛ اما در ویزامتریک خدمات مهم دیگری ازجمله عکسبرداری بیومتریک، انگشت نگاری برای سفارت آلمان، انجام فتوکپی و فکس و همچنین تحویل پاسپورت عودت شده توسط سفارت انجام خواهد شد.

دارالترجمه رسمی: ما بعنوان تیم نویسنده در دارالترجمه رسمی پارسیس فعالیت داریم ؛ ما بر این باوریم که خدمات بهتر به کاربران باعث خواهد شد نام پارسیس ماندگار شود

جهت درخواست فوری ثبت سفارش ترجمه از طریق روش های زیر اقدام نمایید. 09100112835📞 02144878345📞 02144879630📞 دارالترجمه رسمی پارسیس به آدرس جدید منتقل یافت 👈 تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی- بالاتر از نیایش- جنب بانک پاسارگاد- پلاک 280- طبقه دوم واحد 4- دارالترجمه رسمی پارسیس

جهت 👈سفارش ترجمه به همراه 10 درصد تخفیف ویژه از طریق تیکت و اعلام هزینه زمان فوری کلیک کنید.