فرم ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی

ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی

فرم ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی از فارسی به انگلیسی

فرم ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی از فارسی به انگلیسی بعنوان نمونه در این سایت قرار داده شده تا آن دسته از عزیزانی که به دنبال یادگیری ترجمه صحیح گواهینامه رانندگی هستند بتوانند از آن استفاده کنند ؛ لازم به ذکر است که این فرم هیچ ارزش قانونی ندارد و تنها بعنوان نمونه در اینجا قرار داده شده و در صورتی که قصد ترجمه کردن گواهینامه از فارسی به انگلیسی را دارید باید اصل گواهینامه را به دارالترجمه ارائه نمایید تا فرایند ترجمه آن آغاز شود .

ترجمه  گواهینامه از فارسی به انگلیسی هیچ گونه تشریفات خاصی ندارد و تنها اصل گواهینامه نیاز است تا ترجمه شروع شود و پس از پایان یافتن ترجمه گواهینامه ؛ دارالترجمه آن را به تایید دادگستری و وزارت امورخارجه می رساند .

در صورتی که قصد ترجمه کردن گواهینامه رانندگی از انگلیسی به فارسی را داشته باشید ابتدا باید اصل گواهینامه به تایید سفارت ایران در کشور  صادر کننده برسد و سپس مهر سفارت باید به تایید وزارت امور خارجه ایران برسد تا بتواند گواهینامه را به تایید دادگستری رساند و ترجمه رسمی نمود جالب است بدانید که تا مهر وزارت امورخارجه بر روی گواهینامه درج نشود امکان ترجمه کردن آن حتی با مهر مترجم وجود ندارد .

دارالترجمه رسمی: ما بعنوان تیم نویسنده در دارالترجمه رسمی پارسیس فعالیت داریم ؛ ما بر این باوریم که خدمات بهتر به کاربران باعث خواهد شد نام پارسیس ماندگار شود

جهت درخواست فوری ثبت سفارش ترجمه از طریق روش های زیر اقدام نمایید. 09100112835📞 02144878345📞 02144879630📞 دارالترجمه رسمی پارسیس به آدرس جدید منتقل یافت 👈 تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی- بالاتر از نیایش- جنب بانک پاسارگاد- پلاک 280- طبقه دوم واحد 4- دارالترجمه رسمی پارسیس

جهت 👈سفارش ترجمه به همراه 10 درصد تخفیف ویژه از طریق تیکت و اعلام هزینه زمان فوری کلیک کنید.