سفارت ایتالیا در تهران

embassy italiya

سفارت ایتالیا در تهران

روابط دوستانه کشور ایران و ایتالیا مربوط به زمان های گذشته بوده به طوریکه در دوران صفویان , شاه عباس صفوی بارها در تلاش بود که با ایتالیا ارتباط دوستانه ای برقرار کند ؛ به گونه ای که بعد از سلسله صفویان ؛ قاجاریان نیز در پی پیشرفت های تجاری  و اقتصادی کشور ایتالیا بودند.

روابط دوجانبه کشور از طریق سفارتخانه ها انجام می گیرد ؛ سفارت ایتالیا  در تهران با ایجاد پل ارتباطی دوجانبه با ایران بین سفرای دو کشور در کشور متبوع در فکر دگرگونی با دورنمای شگرفی مبتنی بر توسعه  و شکوفایی خواهد بود.

خدمات سفارت ایتالیا در تهران

از جمله خدمات سفارت ایتالیا در تهران شامل ؛ خدمات پاسپورت ؛ روادید  و امور تجاری بوده که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آدرس و شماره تلفن نیز میتوانید از طریق متن زیر اقدام کنید .

آدرس سفارت ایتالیا در تهران

سفارت ایتالیا در تهران -خیابان نوفل لوشاتو-جنب خیابان روما واقع شده است .

تلفن : ۰۲۱۶۶۷۲۶۹۵۵

دارالترجمه رسمی: ما بعنوان تیم نویسنده در دارالترجمه رسمی پارسیس فعالیت داریم ؛ ما بر این باوریم که خدمات بهتر به کاربران باعث خواهد شد نام پارسیس ماندگار شود

جهت درخواست فوری ثبت سفارش ترجمه از طریق روش های زیر اقدام نمایید. 09100112835📞 02144878345📞 02144879630📞 دارالترجمه رسمی پارسیس به آدرس جدید منتقل یافت 👈 تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی- بالاتر از نیایش- جنب بانک پاسارگاد- پلاک 280- طبقه دوم واحد 4- دارالترجمه رسمی پارسیس

جهت 👈سفارش ترجمه به همراه 10 درصد تخفیف ویژه از طریق تیکت و اعلام هزینه زمان فوری کلیک کنید.