ترجمه تخصصی رشته ارگونومی - دارالترجمه رسمی پارسیس

ارگونومی امروزه به‌عنوان یک‌رشته تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بوده که توسط دانشگاه‌های معتبر ایران پذیرش می‌شود. دانشجویانی که در این رشته تخصصی تحصیل می‌کنند طبیعتاً برای افزایش دانش و تکمیل برخی پروژه‌های علمی خود نیاز به ترجمه معتبر و تخصصی رشته ارگونومی داشته تا بتوانند رزومه علمی خود را تکمیل کنند. اگر درخواست ترجمه انواع متون تخصصی رشته ارگونومی رادارید لازم به ذکر است این خدمات در دارالترجمه رسمی پارسیس انجام خواهد شد.

رشته ارگونومی

رشته ارگونومی چیست؟

اگر بخواهیم یک تعریف خلاصه‌ای از رشته ارگونومی داشته باشیم در ابتدا بد نیست بدانید طبق تعریف سایت OSHA یا همان سازمان بهداشت و ایمنی شغلی ارگونومی از دو کلمه انگلیسی ERGO به معنی کار و NOMOS به معنی قانون تشکیل‌شده است که در کنار هم کلمه قوانین طراحی کار را ترجمه می‌کند. به‌صورت کلی تعریف درست از ارگونومی این است که به‌عنوان رشته‌ای است که به مطالعه تعاملات انسانی و سایر عناصر یک سیستم خواهد پرداخت. اصطلاح ارگونومی را نیز همان مهندسی فاکتورهای انسانی می‌گویند. به‌صورت کلی متخصصان ارگونومی سعی در مطالعه رفتارهای انسانی منطبق با محیط اطراف دارند و همواره هدف آن‌ها تناسب بین انسان‌ها و محیط خواهد بود.

اگر هر ابزاری که انسانی در حال استفاده آن می‌باشد طوری طراحی شود که کار کردن با آن راحت‌تر و به‌نوعی کاربرپسند تر باشد به‌نوعی قوانین ارگونومی را دخیل دانسته‌اند. همان‌طور که به‌صورت خلاصه در بالای همین مقاله ذکر کردیم رشته ارگونومی در ایران در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد. از طرفی دانشجویان رشته‌های زیر می‌توانند در رشته ارگونومی شرکت کنند که به‌صورت خلاصه شامل موارد زیر خواهد بود.

ترجمه رشته ارگونومی در چه زمینه های انجام خواهد شد؟

در دارالترجمه رسمی پارسیس همواره سعی شده است انواع رشته‌های تخصصی و معتبر دانشگاهی را تحت پوشش قرار دهیم. رشته ارگونومی نیز با دارا بودن مقالات و کتاب‌های تخصصی قابل ترجمه خواهد بود. به‌صورت کلی خدمات ترجمه ارگونومی یا همان Ergonomics در تمامی زمینه‌های زیر انجام می‌شود.

ترجمه مقاله ارگونومی

ترجمه مقاله ارگونومی

همان‌طور که گفتیم یکی از خدمات تخصصی در رشته ارگونومی ترجمه مقاله خواهد بود. لازم به ذکر است اگر به‌عنوان یک محقق و یا دانشجو قصد ترجمه مقالات ISI ارگونومی یا ارگونومیک رادارید این خدمات توسط مترجمان تخصصی این رشته به‌صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌شود. درصورتی‌که مقاله‌ای به زبان فارسی دارید و می‌خواهید آن را به زبان انگلیسی و یا سایر زبان‌های شاخص در سایت‌های ژورنال منتشر نمایید ما با استفاده از مترجمان نخبه در حوزه تخصصی شما این کار را انجام خواهیم داد. کیفیت خروجی ترجمه ما مناسب مجلات معتبر بوده و در این امر تنها از مترجمان انسانی و نخبه بهره می‌بریم. همچنین درصورتی‌که نیاز به دانلود لیست مجلات ISI رشته ارگونومی رادارید می‌توانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

ترجمه کتاب رشته ارگونومی

کتاب‌های ارگونومی هم در مقطع کارشناسی ارشد و هم در مقطع دکتری همواره به دنبال اشاعه بهره‌وری، رضایت شغلی، کاهش اتلاف وقت، کاهش خطاهای انسانی و توسعه منابع انسانی خواهند بود. امروزه در سراسر جهان کتاب‌های معتبر حوزه تخصصی ارگونومی در بسیاری از سایت‌های معتبر خارجی منتشر می‌شوند. درصورتی‌که نیاز به ترجمه تخصصی کتاب در رشته‌های مختلف دانشگاهی ازجمله ارگونومی رادارید کافی است لینک کتاب را برای مترجمان تخصصی ما ارسال نموده تا یک ترجمه حرفه‌ای و باکیفیت تضمین‌شده به شما عزیزان ارائه دهند.

ترجمه فیلم های آموزشی ارگونومی

اگر نیاز به ترجمه انواع فیلم‌های ارگونومی از انگلیسی به فارسی و غیره را دارید لازم به ذکر است این خدمات توسط مترجمان این رشته برای محتواهای رسانه‌های و حتی پادکست‌های آموزشی نیز انجام خواهد بود.

نتیجه‌گیری

ارگونومی دارای زیرشاخه‌های تخصصی مختلفی است که هرکدام به بیان ایده‌ها و کاهش خطای انسانی خواهند پرداخت. ترجمه ارگونومی در سه حوزه تخصصی ارگونومی فیزیکی، ارگونومی شناختی و ارگونومی سازمانی به‌صورت کاملاً تخصصی در تمامی زمینه‌ها ازجمله مقالات و کتاب‌های تخصصی انجام می‌شود.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رشته فناوری اطلاعات IT
نوشتهٔ بعدی
نرم افزار ویرایش مقالات انگلیسی ProWritingAid

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست